;
coinex

تماشا کنید: پوستر جدید دیگری از Spider-Man No Way Home منتشر شد

پوستر جدید دیگری در رابطه با فیلم جذاب Spider-Man No Way Home منتشر شد. این فیلم که توسط جان واتس کارگردانی شده است، در تاریخ 17 دسامبر (26 آذر) اکران خواهد شد.

فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست در کمتر از یک ماه دیگر بر روی پرده‌های سینما به نمایش گذاشته می‌شود. سومین فیلم مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول، به طور آشکارا داستانی چندجهانی (Multiverse) دارد و چهره‌های آشنای بسیاری از آثار پیشین مرد عنکبوتی در آن حضور خواهند داشت. اخیرا پوستر جدیدی از این فیلم منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را ببینید.

پوستر جدید دیگری از Spider-Man No Way Home منتشر شد

در یک سال گذشته، فیلم Spider-Man: No Way Home یکی از مهم‌ترین آثار هالیوودی یوده و می‌توان آن را از بهترین فیلم های 2021 دانست که از رمز و رازهای داستان آن به خوبی محافظت نشد.

در این فیلم علاوه بر تام هالند و آلفرد مولینا، بازیگران دیگری نیز در نقش‌های مختلف در فیلم Spider-Man: No Way Home بازی کرده‌اند: تونی ریولوری در نقش فلش تامپسون، آنگوری رایس در نقش بتی برنت، جورج لندبورگ جونیور در نقش جیسون آیونلو، هانیبال بورس در نقش مربی ویلسون، زندایا در نقش مری جین، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، جیکوب باتالون در نقش ند لیدز، جان فاورو در نقش هپی هوگن، ماریسا تومی در نقش مِی پارکر، جی.بی اسموو در نقش جولیوس دِل، بندیکت وانگ در نقش وانگ و پائولا نیوسام در نقشی فاش نشده است.

Spider-Man No Way Home

در مورد حضور شخصیت‌ها و بازیگرهای مختلف در نسخه جدید، شایعه شده که جیمی فاکس که در نقش مکس دیلون/الکترو از فیلم The Amazing Spider-Man 2 در سال 2014 بازی کرده بود، حضور دارد. همچنین حضور چارلی کاکس، ستاره سریال Daredevil محصول شبکه نتفیلکس هم گفته می‌شود بار دیگر نقش مت مرداک را ایفا خواهد کرد.

البته فراگیرترین شایعه حضور دوباره توبی مگوایر، ستاره سه‌گانه مرد عنکبوتی سم ریمی و همچنین اندرو گارفیلد، ستاره دو‌گانه مرد عنکبوتی شگفت انگیز مارک وب است. این دو به تام هالند در فیلم جدید ملحق خواهند شد تا به نوعی جهان عنکبوتی (Spider-Verse) لایو-اکشن را شکل دهند. شما می‌توانید دومین تریلر رسمی فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست را در تکراتو مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پوستر جدید Spider-Man No Way Home چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر