;
coinex

ساعت پخش سریال یک عشق یک جنون [زمان پخش تکرار]

اگر طرفدار مجموعه‌های هندی عاشقانه هستید، یک عشق یک جنون را از دست ندهید. برای اطلاع از جزئیات داستان و ساعت پخش سریال یک عشق یک جنون همراه تکراتو باشید.

سریال هندی «مادهوبالا – یک عشق یک جنون» یک اثر در ژانر درام عاشقانه است. یک عشق یک جنون از مجموعه‌های طولانی و جذاب هندی در دهه گذشته بوده که کارگردانی آن را راویندرا گوتم برعهده داشته است.

این سریال که در یک فصل ۶۴۸ قسمتی تولید شده از ۲۸ ماه می ۲۰۱۲ تا ۹ آگوست سال ۲۰۱۴ از شبکه کالرز تی وی هند پخش می‌شد. رشمی دسای و ویوان دسینا دو بازیگر نقش‌های اول یک عشق یک جنون هستند.

ساعت پخش سریال یک عشق یک جنون

به اطلاع علاقه‌مندان مجموعه یک عشق یک جنون می‌رسانیم که ساعت پخش سریال یک عشق یک جنون 20:00 روزهای زوج هفته است و اگر فرصت نکردید در ساعت پخش اصلی این سریال را تماشا کنید، می‌توانید در زمان پخش تکرار یک عشق یک جنون ، که ساعت‌‌های 12:00 و 04:00 است، آن را دنبال کنید. در ادامه خلاصه‌ای از داستان این مجموعه را بیان می‌کنیم.

داستان این سریال درباره‌ی دختری ساده به نام مادو و یک ستاره سینما به نام ریشب است. مادهو بالا (مادو) چودری (با بازی رشمی دسای) در محل فیلمبرداری متولد می‌شود، انگار از همان ابتدا تقدیر او با سینما گره خورده است، اما در حال حاضر در یک سالن کار خدماتی می‌کند و اعضای خانواده‌ای به عنوان بازیگرها خرده‌پا و در نقش‌های فرعی در سینمای هند مشغول کار هستند.

به طور اتقاقی او در مقابل یکی از بهترین ستاره‌های بالیوود به نام ریشب کوندرا مشهور به «آر کی» قرار می‌گیرد. مادو در پرونده‌ی یک درگیری به جای دوستش موکوند در برابر ریشی کوندرا قرار می‌گیرد و او به زندان می‌اندازد و همین موضوع برای آر کی به یک کینه تبدیل می‌شود و در پی انتقام گرفتن از مادو است.

ساعت پخش سریال یک عشق یک جنون
زمان پخش تکرار یک عشق یک جنون / ساعت پخش سریال یک عشق یک جنون / ساعت پخش سریال Ek Ishq Ek Junoon

موکوند به مادو پیشنهاد ازدواج می‌دهد و مادو هم قبول می‌کند و آن‌ها با هم نامزد می‌کنند. آر کی که به دنبال انتقام از مادو است دروغ می‌گوید که مادو دوست دختر او بوده و با تحقیر کردن مادر مادو، پادمینی برای رابطه با یک نگهبان به نام شمشیر مالک، به آنها اهانت می‌کند. آر کی می‌گوید این دو در بیست سال گذشته با هم رابطه پنهانی داشته‌اند. موکوند هم پس از شنیدن این حرف‌ها نامزدی‌اش با مادو را به هم می‌زند.

پس مدتی اتفاقاتی رخ می‌دهد و آر کی از مادو می‌خواهد با او ازدواج کند و مادو هم می‌پذیرد. آر کی که مردی گستاخ و بی رحم است زندگی تلخی برای مادو رقم می‌زند و او را مورد توهین و تمسخر قرار می‌دهد و البته از طرفی هم روی او تعصباتی دارد.

مادو درس‌های بسیاری به آر کی می‌آموزد و به همین خاطر همه قدردان مادو هستند. با گذشت زمان مادو و آر کی اعتراف می‌کنند که همدیگر را دوست دارند. آر کی به پادمینی (مادر مادو) و شمشیر کمک کرد که با هم ازدواج کنند.

آر کی از مادو می‌خواهد همراه او به جای دیگری بروند و زندگی آرامی را سپری کنند، مادو هم می‌پذیرد و آر کی به او می‌گوید پیش از رفتن می‌خواهد به جبران گذشته مراسم ازدواج مجللی برای او برگزار کند.

با موافقت مادو، آر کی مراسم ازدواج را ترتیب می‌دهد اما او ناگهان مراسم را متوقف می‌کند و رو به مادو می‌گوید هیچ وقت او را دوست نداشته و همه این‌ها نقشه بوده تا مادو را گرفتار محبت و عشق خودش کند و سپس با ترک کردن او زندگی مادو را نابود کند.

همه از این کار آر کی به شدت عصبانی هستند و در تلاش‌اند او را قانع کنند تا مادو را برگرداند، اما آر کی از تصمیم خود برنمی‌گردد. مادو که دلشکسته شده تصمیم می گیرد راهش را جدا کند. مادو  آر کی را ترک می‌کند و می‌گوید تا زمانی که آر کی به زبان نیاورد که عاشق اوست برنخواهد گشت.

ساعت پخش سریال یک عشق یک جنون
ساعت تکرار سریال یک عشق یک جنون / زمان پخش تکرار یک عشق یک جنون / ساعت پخش سریال Ek Ishq Ek Junoon

در ادامه‌ی سریال یک عشق یک جنون شما شاهد تلاش آر کی برای بازگرداندن مادو  و مشکلاتی که سر راه عشق و ازدواج این دو است، خواهید بود. سرانجام مادو باردار می‌شود و یک دختر به دنیا می‌آورد. آر کی نام دخترشان را مادوبالا می‌گذارد و پیش‌بینی می‌کند او نیز بازیگر شود.

در قسمت‌های بعدی این سریال هندی می‌بینید که پس از گذشت 20 سال آر کی و مادو در یک حادثه انفجار بمب از دنیا رفته‌اند. مادر آر کی، رادها، مادهو بالا (دختر ار کی و مادو) را که هنوز نوزاد بوده را برداشته و فرار می‌کند و او را در گوشه‌ای به دور از سینما بزرگ می‌کند.

پس از مدتی در مجموعه‌ی یک عشق یک جنون خواهید دید مادهوبالا بزرگ شده و بسیار شبیه مادرش است. او برای مردی به نام آبهی کاپور کار می‌کند مردی که مادهوبالا عاشقش می‌شود و اتفاقات جالبی در مسیر این عشق و عاشقی نیز رقم می‌خورد که می‌توانید با تماشای ادامه‌ی این سریال شاهد آن باشید.

بازیگران سریال یک عشق یک جنون

  • رشمی دسای در نقش مادو؛ مادهو بالا
  • ویوان دسینا Vivian Dsena در نقش  ریشی کوندرا یا آر کی، در نقش کی آر کی و در نقش راجا
  • پلوی پوروهیت در نقش پادمینی مادر مادو
  • بوپنیدر سینگ در نقش شمشیر مالیک ناپدری مادو
  • اسکندر کارباندا در نقش اسکندر باتیا برادر ناتنی آر کی
  • سیما میشرا در نقش دیپالی دوست دختر سابق آر کی
  • آوینش رکی در نقش سلطان

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال یک عشق یک جنون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر