;
coinex

پخش زنده رئال مادرید اینتر 16 آذر [+ترکیب و ساعت پخش]

در مطلب جدیدترین مطلب فوتبالی تکراتو پخش زنده رئال مادرید اینتر را همراه با ترکیب دو تیم برایتان قرار داده‌ایم. پس با ما در تکراتو همراه باشید.

رئال و اینتر به ترتیب 12 و 10 امتیاز دارند و اینتر که در بازی رفت و با وجود یک نمایش به مراتب برتر در جوزپه مه‌آتزا با 1 گل مغلوب رئال مادرید شد حالا برای کسب صدرنشینی و انتقام شکست انگیزه‌های خوبی دارد. البته رئال هم تیمی سرحال و منظم است. پخش زنده فوتبال رئال مادرید اینتر 16 آذر 1400 را با ما ببینید.

پخش زنده رئال مادرید اینتر

در 6 بازی رقابت این دو تیم در 10 سال اخیر رئال 5 و اینتر تنها یکبار در سال 2014 پیروز شده‌اند. اینتر با شکست دادن همه مدعیان در تعقیب میلان صدرنشین است و رئال اختلافی 7 امتیازی و مناسب با دیگر تیم‌های لالیگا ایجاد کرده در صدر جدول است.

رئال با 8 بازی متوالی پیروزی و 11 بازی متوالی شکست‌ناپذیری وارد میدان می‌شود و اینتر هم با وضعی مشابه با 5 پیروزی متوالی و 11 بازی شکست‌ناپذیری به مصاف رئال می‌رود. باید دید جدال مهمترین تیم‌های اسپانیا و ایتالیا در سانتیاگو برنابئو به کجا می‌انجامد و آیا اینتر صدرنشین گروه می‌شود؟

ترکیب رئال مادرید در برابر اینتر

ترکیب احتمالی امشب رئال در برابر اینتر:

پخش زنده رئال مادرید اینتر

ترکیب اینتر برابر رئال مادرید

ترکیب احتمالی امشب اینتر مقابل رئال:

پخش زنده رئال مادرید اینتر

ساعت پخش بازی رئال مادرید اینتر

در چارچوب مسابقات هفته پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا تیم رئال مادرید از ساعت ۲۳:۳۰ امشب میزبان تیم اینترمیلان خواهد بود. این بازی در سانتیاناگو برنابئو برگذار خواهد شد.

پخش زنده بازی رئال مادرید اینتر 16 آذر

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره پخش زنده رئال مادرید اینتر چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر