;
coinex

پخش زنده پرسپولیس هوادار 18 آذر 1400 [+ ترکیب و ساعت بازی]

در این نوشتار از تکراتو قصد داریم تا پخش زنده پرسپولیس هوادار 18 آذر را برای شما در دسترس قرار دهیم. با ما همراه باشید تا از ترکیب دو تیم نیز مطلع شوید.

پرسپولیس رده چهارمی امروز در شرایطی از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی از هوادار پانزدهم جدولی میزبانی می‌کند که با 15 امتیاز در تعقیب گل گهر، آلومینیوم و سپاهان 16 امتیازی است. برای پخش زنده فوتبال پرسپولیس هوادار 18 آذر با ما باشید.

پخش زنده پرسپولیس هوادار 18 آذر

پرسپولیس که لیگ را نسبتا خوب آغاز کرد در چند هفته گذشته خیلی عملکرد قابل قبولی نداشت و تساوی‌های پیاپی داشت برای تیم یحیی گل‌محمدی دردسرساز می‌شد که دو برد پیاپی مقابل صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان ورق را برگرداند. آن‌ها از دربی نیز 1 امتیاز کسب کردند و حالا با خیال آسوده و با اختلاف تنها 1 امتیاز در تعقیب صدرنشینان هستند.

پخش زنده پرسپولیس هوادار

هوادار 5 امتیازی اما که تا اینجا تنها یک پیروزی مقابل پدیده مشهد داشته است با 5 باخت و 2 تساوی بالاتر از تیم بحران زده پدیده در رده پانزدهم است و در 5 بازی آخر خود 2 تساوی،‌ 1 پیروزی و 2 شکست داشته است.

ترکیب پرسپولیس مقابل هوادار

ترکیب احتمالی پرسپولیس در برابر هوادار:

حامد لک، فرشاد فرجی، مهدی شیری، علی نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر، امید عالیشاه و مهدی عبدی

ساعت بازی پرسپولیس هوادار

پنج شنبه، 18 آذر ماه 1400 ساعت 18 به وقت تهران در ورزشگاه آزادی تهران.

پخش زنده پرسپولیس هوادار‌ 18 آذر

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره پخش زنده پرسپولیس هوادار 18 آذر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بکذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر