;
coinex

معرفی متاورسر (Metaverser) ؛ بازی P2E سازندگانی ایرانی [+ایردراپ رایگان]

معرفی متاورسر (Metaverser)، بازی بلاکچینی P2E برای آنهایی که به بازی‌های چندنفره جهان‌باز علاقه‌دارند بسیار جذاب خواهد بود. در ادامه این نوشتار با تکراتو همراه باشید.

بازی متاورسی متاورسر یک بازی کسب درآمد از ارز دیجیتال (P2E) است. این بازی هنوز عرضه رسمی نشده ولی از همین حالا طرفداران بسیاری را دور خود جمع کرده است (هرچند با وجود ایردراپ‌ها). بازی ارز دیجیتال Metaverser نخستین بازی جهان باز چندنفره مبتنی بر بلاک چین است. شما در این بازی یک اواتار سه‌بعدی شخصی سازی شده می‌سازید؛ چیزی شبیه به GTA.

متاورسر مدل های مختلف برای کسب درآمد دارد. این متاورس ترکیبی از گیمینگ و فایننس است و به گیمرهای فرصت های پرشماری برای کسب درآمد از طریق بازی می‌دهد. دارایی ها در این بازی به شکل NFT هستند. پلیرها می‌توانند آنها را بر روی پلتفرم‌های خرید و فروش توکن های غیرقابل معوضه معامله کنند. در ادامه با بررسی بیشنر متاورسر و توکنومیکس آن همراه تکراتو باشید.

معرفی متاورسر (Metaverser)

بازی بلاکچینی P2E جهان‌باز [+ایردراپ رایگان]

ارز دیجیتال متاورسر که در بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در جهان واقع نیز قابل خرید و فروش است، توکن MTVT نام دارد. خرید زمین در متاورس این بازی نیز ممکن است که ما را یاد بازی آپلند (Upland) می‌اندازد. در سایت متاورسر ادعای جالبی مطرح شده است:

جادوی متاورسر این است که تنها نهنگ ها برندگان بازی نیستند. گیمرهایی که استراتژی درستی دارند و اندکی شانس نیز همراه‌شان است، برندگان نهایی خواهند بود.

پلیرها در بازی متاورسر (Metaverser) می توانند از طریق پورت‌ها، ایستگاه‌های قطار، فرودگاه‌ها سفر کنند، ماموریت‌های خود را به انجام برسانند. هم حس کنجکاوری خود را در این فرآیندها ارضا کنند و هم در دنیای واقعی پول به جیب بزنند؛ هم تفریح هم زیارت! مهم نیست پلیر خوبی در بازی‌های کارتی هستید یا علاقه‌مند DeFi، در بازی بلاکچینی Metaverser لحظات شادی را تجربه خواهید کرد.

مطالعه بیشتر:

تریلر بازی متاورسر را که بسیار جذاب و خوش‌ساخت است، می‌توانید در ویدیوی زیر تماشا کنید:

توصیه می‌کنیم سپیدنامه یا وایت‌پیپر متاورسر را از اینجا بخوانید و نقشه راه را رودمپ بازی را از اینجا بررسی کنید. نکته جالبی که در بررسی‌ها به آن بر خوردیم، تیم توسعه دهندگان عموما ایرانی آن بود که تصاویر آنها را می‌توانید در زیر مشاهده کنید. حتما باید اشاره کنیم که ارتباطی با سازندگان این بازی نداریم و این مطلب رپورتاژ آگهی نیست. همچنین این مطلب به منزله پیشنهاد خرید یا سرمایه‌گذاری در این بازی به شمار نمی‌آید.

تیم توسعه دهنده بازی Metaverser (معرفی متاورسر (Metaverser) ؛ بازی P2E سازندگانی ایرانی)
تیم توسعه دهنده بازی Metaverser (معرفی متاورسر (Metaverser) ؛ بازی P2E سازندگانی ایرانی)

ایردراپ توکن MTVT متاورسر

آنطور که در سایت متاورسر آمده 1.25 درصد از توکن ها در این ایردراپ، دراپ می‌شود 🙂 اطلاعات بیشتر را در تصویر زیر مشاهده کنید. همچنین آنطور که در رودمپ آمده است، بازی در حدود نوامبر یا دسامبر 2022 عرضه عمومی خواهد شد.

اطلاعاتی در مورد توکن MTVT بازی بلاکچینی Metaverser (معرفی متاورسر (Metaverser) ؛ بازی P2E سازندگانی ایرانی)
اطلاعاتی در مورد توکن MTVT بازی بلاکچینی Metaverser (معرفی متاورسر (Metaverser) ؛ بازی P2E سازندگانی ایرانی)

ایردراپ این بازی تاحدود یک ماه دیگر (از زمان نگارش متن) ادامه خواهد داشت و حدود 50 هزار دلار مجموعا به برخی شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد. به یک نفر بزرگترین قطعه زمین در جزیره هومبابا در بازی داده می‌شود که گویا حدود 40 هزار دلار ارزش دارد. به نفرات 2ام تا 11ام، هرکدام قطعه زمینی در حدود هزار دلار داده می‌شود و بین حدود 2 هزار نفر دیگر 200 هزار توکن MTVT، مجموعا به ارزش 4 هزار دلار تقسیم خواهد شد. برای انجام این بازی می‌توانید از لینک زیر در سایت gleam استفاده کنید:

لینک شرکت در ایردراپ Metaverser در سایت Gleam

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بازی بلاکچینی متاورسر چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها با دیگران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر