;
coinex

دوربین سلفی شیائومی 12 احتمالا زیر نمایشگر باشد

در این نوشتار دوربین سلفی شیائومی 12 احتمالا زیر نمایشگر باشد را مورد بررسی قرار دهیم و اطلاعاتی را از آن برایتان شرح دهیم. با ما همراه باشید.

اخیراً لوگوی MIUI 13 و ویدیویی با شماری از عملکرد های این رابط نمایش داده شد که در نسخه جدید رابط این شرکت استفاده می‌شدند. اعضای تیم Xiaomiui با دقت این ویدیو را مشاهده کرده اند و به نتایج جالبی رسیده اند.

به طور خاص، آنها این احتمال را رد نمی کنند که یکی از نمایندگان آینده سری شیائومی 12 دوربین سلفی زیر نمایشگر را در درون صفحه نمایش خود به همراه داشته باشد.

دوربین سلفی شیائومی 12

آنها به این نتیجه رسیدند که گوشی هوشمندی که در تبلیغات دیده شده احتمالاً شیائومی 12 پرو باشد. و مهمتر از همه، به نظر می رسد دستگاه موجود در ویدیو دارای یک دوربین در زیر نمایشگر است که شیائومی آن را CUP(دوربین زیر پنل صفحه نمایش) می نامد.

شیائومی تا کنون این احتمال را رد نمی کند که واقعاً یک دوربین زیر صفحه نمایش در شیائومی 12 پرو وجود داشته باشد و در این نسخه گوشی هوشمند وارد بازار جهانی شود. زیرا در حال حاضر دوربین زیر نمایشگر این شرکت فقط در Xiaomi Mi Mix 4 وجود دارد که صرفاً در بازار چین موجود است.

مهم‌ترین نکته درباره دستگاهی که در این ویدیوها دیده می‌شود، عدم حضور دوربین سلفی است. به عبارت دیگر، دوربین سلفی تعبیه شده اما به زیر نمایشگر رفته تا از دید مخفی باشد. شیائومی این فناوری را CUP یا «دوربین زیر پنل» می‌نامد. پیش‌تر در شایعات احتمال داده شده بود که شیائومی ۱۲ پرو مثل شیائومی میکس ۴ دوربین زیر نمایشگر داشته باشد.

دوربین سلفی شیائومی 12

وب‌سایت XiaomiUI همچنین پیش‌بینی کرده که پرچمدار شیائومی مثل نسل اول می میکس بلندگوی دم گوشی پیزوالکتریک داشته باشد. چون اثری از این بلندگو در بالای نمایشگر دیده نمی‌شود. بلندگوی پیزوالکتریک از طریق ایجاد لرزش صدا را به گوش کاربر می‌رساند. با این حال، فعلا هیچ نشانه‌ای از اشاره به این فناوری در کد MIUI دیده نشده است.

شیائومی احتمالا در تاریخ ۷ دی ماه از سری جدید گوشی‌های پرچمدار خود پرده برمی‌دارد. با این حال، هنوز چیزی به صورت رسمی درباره مشخصات و طراحی این دستگاه‌ها اعلام نشده است. البته دنیای اینترنت بیکار ننشسته و تاکنون اطلاعات مختلفی را درباره این خانواده فاش کرده است. اما برای کسب اطلاعات رسمی هنوز باید حدود دو هفته دیگر منتظر بمانیم.

 

بیشتر بخواید:

 

نظر شما در مورد دوربین سلفی شیائومی 12 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر