;
coinex

سریال Invasion با بازی گلشیفته فراهانی از فیلیمو و نماوا حذف شد

طبق اخبار به دست رسیده سریال Invasion با بازی گلشیفته فراهانی از فیلیمو و نماوا حذف شده است. برای اطلاع از جزئیات با تکراتو همراه باشید.

سریال هجوم (Invasion) مجموعه تلویزیونی علمی-تخیلی آمریکایی بوده که توسط سیمون کینبرگ و داوید ویل برای اپل تی‌وی پلاس ساخته شده‌ است.

در این مجموعه دیدنی بازیگرلن محبوبی همچون گلشیفته فراهانی، شامیر اندرسون، کوتسونا شیئوری، فایرز نصار، بیلی بارت، آژی رابرتسون، تارا مویدی، دایسوکه تسوجی و سم نیل به ایفای نقش پرداخته‌اند.

گلشیفته فراهانی که یکی از بازیگران خوب کشورمان است در نقش انیشا مالک به ایفای نقش می‌پردازد. حال گویا سریال Invasion از فیلیمو و نماوا حذف شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

سریال Invasion با بازی گلشیفته فراهانی از فیلیمو و نماوا حذف شد

پس از پخش سریال جذاب هجوم (Invasion) با بازی گلشیفته فراهانی، به‌طور ناگهانی و بدون هیچ توضیحی از نماوا و فیلیمو بعد از ۸ قسمت حذف شد.

در حال حاضر با ورود به صفحه پخش این سریال با ارور ۴۰۴ مواجه می‌شوید. یکی از قوی‌ترین احتمالات علت حذف سریال Invasion از نمآوا و فیلیمو حضور گلشیفته فراهانی بازیگر ایرانی این سریال است که یکی از نقش‌های اصلی را برعهده دارد، است.

سریال Invasion با بازی گلشیفته فراهانی
سریال Invasion / سریال هجوم / گلشیفته فراهانی شخصیت اصلی سریال هجوم

از آنجا که گلشیفته فراهانی حاشیه‌های زیادی طی سال‌های اخیر و پس از مهاجرت داشته است، به نظر می‌رسد اصلی‌ترین دلیل حذف این سریال از نماوا و فیلیمو همین موضوع باشد.

در حال حاضر نمی‌توان به قطعیت گفت که این مجموعه به این دلیل پاک شده است. از این رو تمام کاربران در انتظار توضیح رسمی فیلیمو و نماوا در این باره هستند.

اگر علاقمند به این سریال هجوم هستید می‌توانید به جستار نقد سریال هجوم (Invasion 2021) سری بزنید. همچنین اگر علاقمند به بازی گلشیفته فراهانی هستید به نوشتار بهترین فیلم های گلشیفته فراهانی سری بزنید و لیستی از بهترین فیلم‌های این بازیگر دوست داشتنی را مشاهده کنید.

سریال Invasion با بازی گلشیفته فراهانی

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص سریال Invasion چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر