;
coinex

صحبت های تام هالند علیه مارتین اسکورسیزی را بخوانید

در این مطلب از تکراتو به شما پیشنهاد میدهیم تا صحبت های تام هالند علیه مارتین اسکورسیزی را بخوانید. با ما در تکراتو همراه باشید.

در ادامه ابن نوشتار قسمتی از صحبت‌های تام هالند (بازیگر نقش اسپایدرمن) را در مورد مارتین اسکورسیزی و ساخت یک فیلم مارولی میبینید. تام هالند در این مصاحبه با هالیوود ریپورتر گفت که مارتین نمیدونه که چجوری یک فیلم مارولی بسازه…

صحبت های تام هالند علیه مارتین اسکورسیزی

تام درباره مارتین اسکورسیزی گفت:

“شما میتونید از [مارتین] اسکورسیزی بپرسید که آیا میخواد که یه فیلم مارولی بسازه ولی اون نمیدونه که این کار چطوریه، چرا که او تا حالا هرگز یکی از اونا نساخته. من تا حالا هم فیلم مارولی ساختم و هم فیلمی که در بحث های مربوط به دنیای جوایز اسکار حضور داشته و تنها تفاوت میان آنها، واقعا این بوده که یکیش خیلی پر خرج تر از اون یکی بوده.”

صحبت های تام هالند علیه مارتین اسکورسیزی

او ادامه داده: ” زمانی که شما این فیلمها رو میسازید (فیلم های ابرقهرمانی)، شما میدونید که چه خوب و چه بد، میلیون ها نفر این فیلمها رو تماشا میکنند، در حالی که زمانی که شما یک فیلم کوچک مستقل میسازید، اگر که خیلی خوب نباشه، هیچکسی اون رو تماشا نمیکنه، پس این موضوع، سطح های متفاوتی از فشار رو به همراه داره.

منظورم اینه که شما میتونید از بندیکت کامبربچ یا رابرت داونی جونیور و یا اسکارلت جوهانسون – افرادی که هم فیلمهای اسکاری و هم فیلمهای ابرقهرمانی ساختند – هم بپرسید و اون ها به شما میگن که این فیلمها مشابه همدیگر هستند و تنها در مقیاس متفاوتی هستند.”

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره صحبت های تام هالند علیه مارتین اسکورسیزی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتارک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر