coinex
راهنمای خرید تکراتو

اسپایدرمن NWH بدون فروش در چین از 1 میلیارد دلار رد شد ؛ پرفروش‌ترین فیلم تاریخ؟

اسپایدرمن NWH بدون فروش در چین از 1 میلیارد دلار رد شد. آیا اسپایدرمن میتواند پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما بشود؟ با ما در تکراتو همراه باشید.

فیلم اسپایدرمن Spider-Man No Way Home یکی از پرطرفدارترین فیلم‌های مارول بوده که قرار است در این مجموعه بازیگران محبوبی همچون تام هالند، زندیا، بندیکت کامبربچ، جیکوب باتالون، جان فاورو، مریسا تومی، جی. بی اسموو، بندیکت وانگ، جیمی فاکس، آلفرد مولینا، ویلم دفو، توماس هیدن چرچ و ریس ایفانز به ایفای نقش بپردازند.

فیلم اسپایدرمن قرار است در ادامه فصل قبل یعنی Far From Home شروع شد. در فصل قبل دیدم که پس از افشای هویت مرد عنکبوتی توسط میستریو در پایان فیلم زندگی پارکر زیر و رو می‌شود همین امر باعث به وجود آمدن داستان‌های جالبی در فیلم می‌شود.

اسپایدرمن NWH

فیلم جدید اسپایدرمن بدون اکران در کشور چین و در بازه زمانی مشابه فیلم Infinity War با وجود همه گیری کرونا، موفق به این فروش فوق‌العاده شده است و انتظار می‌رود بتواند از فروش کلی فیلم Infinity War که حدود ۲ میلیارد بود نیز عبور کند.⁣ این فیلم هم‌اکنون با نمره ۸.۹ در IMDB در رتبه یازدهم، بالاتر از فیلم‌هایی مانند فایت‌ کلاب، فارست گامپ و اینسپشن قرار گرفته است.

اسپایدرمن NWH

اگر از طرفداران فیلم اسپایدرمن Spider-Man No Way Home هستید می توانید به جستار یک دقیقه اول اسپایدرمن No Way Home و سکانس مبارزه دکتر اختاپوس و اسپایدرمن در No Way Home سری بزنید و صحنه‌های جذاب فیلم را مشاهده کنید.

رکوردشکنی پیش فروش بلیت فیلم مرد عنکبوتی 3

از روز دوشنبه این هفته پیش فروش بلیت‌های فیلم Spider-Man: No Way Home رسما آغاز شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پیش فروش بلیت فیلم Spider-Man 3 رکوردشکنی کرده است.

طبق گزارشی که ددلاین منتشر کرده، پیش فروش بلیت‌های فیلم Spider-Man: No Way Home تنها در فندنگو از رکورد پیش فروش بلیت فیلم Avengers Endgame عبور کرد و در مجموع بهترین پیش فروش بلیت از زمان اکران این فیلم تا به امروز را نیز ثبت کرده است.

اسپایدرمن NWH

همچنین میزان پیش فروش بلیت فیلم No Way Home تنها در طول دو ساعت از میزان پیش فروش بلیت فیلم Black Widow در طول یک روز عبور کرد تا رکورد بهترین پیش فروش بلیت در سال ۲۰۲۱ را ثبت کند. این پایان کار نیست و پیش فروش بلیت فیلم Spider-Man: No Way Home رکورد برخی از فیلم‌های پیش از دوران همه‌گیری کرونا مثل فیلم Avengers: Infinity War، فیلم Spider-Man: Far From Home و فیلم‌های اخیر جنگ ستارگان مثل فیلم The Last Jedi، فیلم Rogue One و The Rise of Skywalker را نیز شکسته است.

این آمارها باعث شده تا بسیاری به عملکرد درخشان فیلم Spider-Man: No Way Home در گیشه امیدوار شوند و حتی عملکردی مشابه یا بهتر نسبت به فیلم‌های پیش از دوران همه‌گیری را در گیشه ثبت کند.

در مجموع دیگر فیلم‌های دنیای سینمایی مارول مثل فیلم Shang-Chi نیز توانسته‌اند عملکرد خوبی در گیشه در این دوران داشته باشند. فیلم Spider-Man: Far From Home در سال ۲۰۱۹ موفق شد به فروش ۱.۱ میلیارد دلار دست پیدا کند و به موفق‌ترین فیلم مرد عنکبوتی در گیشه جهانی تبدیل شود.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره اسپایدرمن NWH چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر