;
coinex

حافظه داخلی گلکسی S22 اولترا یک ترابایتی خواهد بود؟

در این نوشتار از تکراتو به سوال حافظه داخلی گلکسی S22 اولترا یک ترابایتی خواهد بود؟ جواب خواهیم داد. در ادامه با ما همراه باشید.

چند وقت پیش، گزارشاتی منتشر شد مبنی بر آنکه سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ در ماه فوریه (اواخر بهمن یا اوایل اسفند) معرفی خواهند شد. با اینکه بیش از یک ماه تا معرفی پرچمدار آینده سامسونگ مانده است، اما بسیاری از مشخصات و ویژگی های این سری از گوشی های هوشمند فاش شده است.

هم اکنون نیز تصاویر ماکت گلکسی S22 اولترا منتشر شده است. تصاویر مذکور، جزئیات کامل طراحی این دستگاه را به ما نشان می‌دهند و همچنین رندر های منتشر شده در گذشته را نیز تأیید می‌کنند.

همچنین قبل‌تر در تکراتو ماکت گلکسی S22 را برایتان به نمایش گذاشته‌ایم.

گلکسی S22 اولترا

SamMobile در یک گزارش جدید گفته است که Galaxy S22 Ultra سامسونگ ممکن است تا 1 ترابایت حافظه داخلی را ارائه دهد. گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند که فضای ذخیره‌ سازی این دستگاه حداکثر تا 512 گیگابایت خواهد بود. اما اکنون به نظر می‌رسد که مدل گلکسی اس 22 اولترا دارای 1 ترابایت حافظه داخلی خواهد بود.

این موضوع برای دستگاهی که قرار است ظاهرا جانشین معنوی سری محبوب نوت شود مناسب است. همانطور که می‌دانید قرار است تولید سری نوت متوقف شده و تولید آن با سری S ادغام شود. این مسئله باعث شده که یکی از اعضا خانواده S22 با قلم S Pen همراه شود.

گلکسی S22 اولترا

گلکسی اس 22 الترا به احتمال زیاد دارای یک اسلات اختصاصی برای قلم S Pen خواهد بود. همچنین شایعه شده است که این دستگاه دوربین‌های قابل توجهی برای گرفتن عکس‌های فوق‌العاده با جزئیات بالا، به وسیله دوربین 108 مگاپیکسلی و فیلم‌برداری 8K با 30 فریم بر ثانیه را داراست.

این اولین باری نیست که سامسونگ یک گوشی 1 ترابایتی را به فروش می رساند. گلکسی اس 10 پلاس 2019 اولین گوشی سامسونگ بود که با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی عرضه شد و حتی دارای یک اسلات microSD برای 512 گیگابایت اضافی بود. البته بعید است که S22 Ultra به درگاه کارت حافظه جانبی مجهز شود.

گلکسی S22 اولترا یک ترابایتی

این احتمال وجود دارد که سامسونگ یک نسخه با ظرفیت حافظه داخلی 1 ترابایتی را برای رقابت با جدیدترین آیفون‌های اپل که آن‌ها نیز تا 1 ترابایت فضای ذخیره سازی را ارائه می‌دهند، بازگرداند. این موضوع همراه با اسلات اختصاصی قلم S Pen، سیستم هوش مصنوعی موجود در دوربین، چیپست پرچمدار و باتری قوی می‌تواند باعث شود که گلکسی اس ۲۲ اولترا بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۲۲ شود.

گلکسی S22 اولترا

نسخه 1 ترابایتی احتمالا 16 گیگابایت رم را ارائه می‌کند و طبق گزارش‌های قبلی، می‌توان انتظار مدل‌های 128 گیگابایتی، 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی را نیز داشت که حداقل با 12 گیگابایت رم عرضه می‌شوند. در مورد قیمت این دستگاه، انتظار می‌رود سامسونگ همان قیمت سری گلکسی اس 21 را حفظ کند. به این معنی که قیمت احتمالاً از 800 دلار شروع می‌شود.

قیمت گلگسی S22 اولترا با ظرفیت 1 ترابایت نیز با در نظر گرفتن بالاترین مدل گلکسی اس 21 اولترا (با 512 گیگابایت حافظه داخلی که 1399 دلار است)، می‌تواند حدود 1500 دلار باشد. گفته می شود سری گلکسی اس 22 در ماه فوریه رونمایی می‌شود و در همان ماه نیز برای فروش عرضه خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره گلکسی S22 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتارک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سامسونگ برای گوشی های اس ۲۲ رم و حافظه داخلی را افزایش بدهد، رم های ۱۲،۱۶،۱۸ در نظر بگیرد و حافظه داخلی ۲۵۶،۵۱۲، ۱ ترابایتی یا حتی ۱،۵ ترابایتی باید مد نظر داشت. رم ۱۸ و حافظه ۱،۵ ترابایتی هر کسی خواست براش ارسال شود تا بتواند روی آیفون ۱۳ پرو مکس را از نظر رم و حافظه داخلی کمی پیشی بگیرد. این کار افزایش رم و حافظه داخلی برای شرکت سامسونگ خیلی خوب هس و فروش بیشتری دارد.

    پاسخ