coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

حل مشکل باتری پوکو X3 پرو (POCO X3 Pro) 

در این مطلب حل مشکل باتری پوکو X3 پرو مورد بررسی قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که تعدادی از کاربران این گوشی با مشکل خالی شدن باتری گوشی پوکو X3 پرو رو به رو هستند. با بررسی و حل مشکل باتری شیائومی  POCO X3 Pro همراه ما باشید.

پوکو X3 پرو که اوایل فروردین ۱۴۰۰ معرفی شد، در نسخه‌های ۶ و ۸ گیگابایتی عرضه شده است. این گوشی از شبکه‌های ارتباطی GSM / HSPA / LTE پشتیبانی می‌کند.

پوکو X3 Pro با اسنپدراگون ۸۶۰ و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی ارائه شده است. این گوشی دارای یک باتری قوی ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع با سیم پشتیبانی می‌کند.

با وجود اینکه این گوشی باتری مناسبی دارد اما کاربران آن با مشکلاتی در مورد شارژ گوشی رو به رو شده‌اند. مشکل خالی شدن باتری گوشی پوکو X3 پرو برای کاربران بسیار ناخوشایند است و این موضوع باعث شده که تکراتو به بررسی و حل مشکل باتری شیائومی POCO X3 Pro بپردازد.

اگر شما هم به دنبال حل مشکل باتری پوکو X3 پرو خود هستید پس با ما همراه باشید تا به حل مشکل شارژ نشدن پوکو X3 پرو بپردازیم.

حل مشکل باتری پوکو X3 پرو

حل مشکل باتری پوکو X3 پرو

کاربران در مورد عملکرد باتری این محصول شیائومی ناراضی هستند. مشکل خالی شدن باتری گوشی پوکو X3 پرو مشکلاتی را برای آنها ایجاد کرده است. راه حل مشکل باتری شیائومی POCO X3 Pro در ادامه بررسی شده است.

زود خالی شدن باتری پوکو X3 پرو چالش‌هایی را به وجود آورده و یکی از معایب آن محسوب می‌شود. بهتر است بدانید که نگهداری اصولی از گوشی عمر مفید آن را به مراتب افزایش داده و سال‌های طولانی‌تری می‌توانید بدون هیچ‌گونه ایرادی از تلفن هوشمند خود بهره بگیرید.

در این خصوص گزارش‌های زیادی از کاربران ارسال شده که باتری پوکو X3 پرو آنها زود خالی می‌شود؛ اما راه حل مشکل باتری پوکو X3 پرو چیست؟ چرا این گوشی شیائومی شارژ خالی می‌کند؟

خالی شدن باتری می‌تواند دلایل گوناگونی داشته باشد. از شارژ فیک گرفته تا معیوب بودن آداپتور، کابل‌شارژ، نصب بدافزار‌ها و یا می‌تواند علت سخت‌افزاری داشته باشد.

انجام مراحل زیر می‌تواند به شما کمک کند تا راه حل مشکل باتری پوکو X3 پرو خود را پیدا کنید.

  • اگر اپلیکیشن‌هایی مانند Phone Cleaner را نصب کرده‌اید آن‌ها را حذف کنید. از آنجا که این اپ‌ها در پس‌زمینه فعال هستند شارژ باتری گوشی را خیلی سریع خالی می‌کنند.
  • اپلیکیشن‌ها را مستقیم از خود پلی استور دانلود کنید. چون اپ‌های شخص ثالث ممکن است شامل بدافزار باشند و در حالی که در پس‌زمینه گوشی فعال هستند شارژ گوشی را سریع خالی می‌کنند.
  • اگر نیازی به GPS ندارید می‌توانید آن را غیرفعال کنید.
  • اگر مدتی طولانی گوشی را در حالت power saving mode قرار دهید در این صورت هم ممکن است خیلی سریع شارژ باتری خالی شود.
  • اگر اپلیکیشنی را نصب کرده‌اید که ادعا می‌کند شارژ باتری را طولانی‌تر می‌کند این اپ را از گوشی خود حذف کنید.
  • اگر در تنظیمات، روشنایی نمایشگر را بالا ببرید ممکن است شارژ باتری گوشی خیلی سریع‌تر خالی شود. پس روشنایی گوشی را در حد متوسط قرار دهید.
  • تمام اپلیکیشن‌های اخیرا استفاده شده را ببندید تا باتری گوشی دیرتر شارژ خالی کند.
  • اگر ان اف سی، بلوتوث و یا وای فای را لازم ندارید می‌توانید آن‌ها را غیرفعال کنید.
  • بعد از دنبال کردن تمام این مراحل اگر احساس می‌کنید که هنوز شارژ باتری گوشی خیلی سریع خالی می‌شود شاید لازم باشد گوشی خود را فکتوری ریست (factory reset) کنید.

اگر تمایلی به این کار ندارید می‌توانید از راهکارهای دیگری که در ادامه آمده است برای حل مشکل باتری پوکو X3  پرو خود استفاده کنید.

حل مشکل باتری پوکو X3 پرو

غیرفعال کردن قابلیت تشخیص چهره Face unlock

بری حل مشکل باتری شیائومی POCO X3 Pro خود می‌توانید این قابلیت را غیرفعال کنید. بعضی از کاربران گزارش داده‌اند که در ورژن‌های جدید قابلیت تشخیص چهره به صورت شبانه روز، دوربین جلو گوشی را فعال نگه می‌دارد. برای اطمینان از اینکه علت زود خالی شدن باتری گوشی شیائومی شما به دلیل فعال بودن Face Unlock نیست، بهتر است این ویژگی را به صورت موقت غیرفعال کنید.

بیشتر بخوانید:

حل مشکل نشان ندادن نوتیفیکیشن در گوشی شیائومی

حل مشکل ناسازگاری شیائومی

عدم کالیبره بودن باتری

هنگام بروزرسانی گوشی شیائومی به ورژن جدید، ممکن است نرم‌افزار و سخت‌افزار گوشی کاملاً با هم هماهنگ و مطابقت نداشته باشند و باتری گوشی نیز کالیبره نباشد. اگر باتری گوشی شما در زمان کوتاهی شارژ خالی می‌کند بهتر است طبق مراحل زیر یکبار باتری گوشی شیائومی خود را کالیبره کنید.

  • تا زمانی که گوشی شارژ دارد از آن استفاده کنید تا خاموش شود.
  • گوشی شیائومی خود را روشن کنید تا خاموش شود.
  • در این مرحله گوشی شیائومی را بدون اینکه روشن کنید، به شارژ بزنید.
  • بعد از اینکه شارژ گوشی به 100 درصد رسید، گوشی را از شارژر جدا کنید.
  • گوشی شیائومی خود را روشن کنید؛ توجه داشته باشید که اگر بعد از روشن شدن، درصد باتری 100 درصد نبود دوباره آن را به شارژ بزنید تا 100 درصد شارژ شده وگوشی را از شارژ جدا کنید و گوشی را ریستارت کنید.
  • از گوشی استفاده کنید تا باتری تمام شده و گوشی خاموش شود.
  • دوباره گوشی شیائومی را بدون اینکه آن را روشن کنید به شارژ بزنید تا 100 درصد شارژ شود. سپس گوشی را از شارژر جدا کنید.

با انجام مراحل بالا باتری گوشی شیائومی شما به خوبی کالیبره می‌شود.

از لوازم جانبی اورجینال استفاده کنید

برای حل مشکل باتری پوکو X3 پرو خود بهتر است از لوازم جانبی اورجینال استفاده کنید. علت زود خالی شدن باتری گوشی شیائومی می‌تواند به دلیل استفاده از لوازم جانبی بی‌کیفیت باشد. اگر از آداپتور و کابل شارژ بی‌کیفیتی استفاده شود، به مرور زمان باتری گوشی شیائومی آسیب دیده و کارایی خود را از دست می‌دهد. لوازم جانبی گوشی شیائومی به خصوص شارژر و آداپتور خود را از فروشگاه معتبری تهیه کنید تا بتوانید سال‌های طولانی‌تری از گوشی خود استفاده کنید.

حل مشکل باتری پوکو X3 پرو

از شارژر دیگران استفاده نکنید

چنانچه از کابل شارژ و آداپتور گوشی دیگری برای شارژ گوشی خود استفاده می‌کنید، می‌تواند از دلایل زود خالی شدن باتری باشد. چراکه هر شارژری با توجه به نوع باتری گوشی طراحی شده و اگر گوشی شیائومی خود را با آمپر و ولتاژ بالاتری شارژ کنید، باتری خراب می‌شود.

روی بدنه آداپتور آمپر و ولت مناسب گوشی شیائومی شما درج شده و اگر زمانی مجبور به تعویض آداپتور و کابل شارژ خود شدید، آداپتور خود را بر اساس اطلاعات روی بدنه آداپتور قبلی تهیه کنید. همچنین اگر از قاب گوشی استفاده می‌کنید ممکن است در فصل گرما یا در مجاورت نور آفتاب گوشی داغ شده و باتری گوشی با ایراداتی همراه شود.

بیشتر بخوانید:

حل مشکل داغ شدن گوشی شیائومی

حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3

از گوشی شیائومی خود به صورت بهینه استفاده کنید

علت زود خالی شدن گوشی شیائومی شما می‌تواند به دلیل نوع استفاده از گوشی باشد. ابتدا بهتر است بدانید که روشن بودن هات اسپات، وای فای، جی پی اس، موبایل دیتا و… مصرف باتری بالایی دارند. بهتر است بعد از اینکه با گوشی کارتان تمام شد موبایل دیتا، وای فای و جی پی اس گوشی شیائومی خود را خاموش کنید.

توجه داشته باشید هنگامی که گوشی در شارژ قرار دارد از آن استفاده نکنید، استفاده از گوشی در حالت شارژ باتری را به مرور زمان خراب می‌کند. از طرفی اگر به صورت طولانی مدت از گوشی خود استفاده می‌کنید، طبیعی است که باتری گوشی زودتر تمام شود.

برنامه‌های پر مصرف را مدیریت کنید

ابتدا اگر از اپلیکیشنی استفاده نمی‌کنید آن را حذف کنید، چراکه این اپلیکیشن‌ها در پس زمینه ممکن است اجرا شوند و از اینترنت استفاده کرده و باعث شوند که باتری گوشی زود خالی شود.

در بخش تنظیمات گوشی شیائومی خود به بخش Battery & Performance بروید. در بخش تنظیمات باتری به ترتیب مشاهده می‌کنید که کدام برنامه مصرف بیشتری دارد. اگر از برنامه‌ای استفاده می‌کنید بعد از اینکه کارتان تمام شد آن را ببندید.

حل مشکل باتری پوکو X3 پرو

برنامه‌های در حال اجرا مصرف باتری را بالا می‌برند. بهتر است بدانید که علت خالی شدن باتری گوشی در حالت استندبای می‌تواند به دلیل نصب بدافزار‌ها باشد. با نصب آنتی ویروس قدرتمندی از عدم وجود برافزار و یا هر نوع تروجانی مطمئن شوید و به حل مشکل باتری پوکو X3 پرو خود کمک کنید.

نور پس‌زمینه نیز مصرف باتری بالایی دارد؛ بررسی کنید که درخشندگی نور پس‌زمینه روی حالت ماکسیمم نباشد. لازم به ذکر است که استفاده از تصاویر پس زمینه تیره مصرف باتری را کاهش می‌دهد.

چک کردن مصرف اینترنت برنامه‌های نصب شده

برای حل مشکل باتری پوکو X3 پرو مصرف اینترنت برنامه‌های نصب شده را چک کنید. در بخش تنظیمات گوشی شیائومی روی گزینه Apps تپ کنید. در مرحله‌ی بعد وارد Manage apps شوید. سپس برنامه‌های نصب شده خود را به ترتیب باز کنید.

در این مرحله روبروی گزینه Battery میزان مصرف باتری برنامه‌ها درج شده است. در ادامه این بخش و با گزینه Data usage می‌توانید مشاهده کنید که اپلیکیشن مورد نظر چقدر اینترنت مصرف می‌کند.

از طرفی اگر نمی‌خواهید برنامه‌ها در پس زمینه از اینترنت استفاده کنند، گزینه Background data را غیر فعال کنید. این مراحل را برای همه‌ی برنامه‌هایی که نصب کرده‌اید اجرا کنید تا مصرف باتری و اینترنت هر کدام از برنامه‌های نصب شده را بهتر مدیریت کنید.

بیشتر بخوانید:

حل مشکل اینترنت گوشی شیائومی

بهترین گوشی های 2022

کمتر کردن روشنایی صفحه نمایش

کاهش روشنایی صفحه نمایش به شما کمک می‌کند که به طور قابل ملاحظه‌ای در مصرف باتری خود صرفه جویی کنید.

حل مشکل باتری پوکو X3 پرو

استفاده از روشنایی انطباقی

با این کار بسته به میزان نور محیط و نور مورد نیاز شما روشنایی صفحه نمایش به طور خودکار تنظیم می‌شود.

کاهش رفرش ریت (نرخ نوسازی صفحه)

برخی از صفحه نمایش‌ها نرخ رفرش ریت بیشتری دارند. حتی این قابلیت را نیز می‌توانید تنظیم کنید تا شارژ گوشی کمتر مصرف شود.

زمان قفل خودکار را کاهش دهید

با کاهش زمان قفل خودکار، اطمینان حاصل می‌کنید که صفحه نمایش شما روشن نمی‌ماند و شارژ باتری کمتر استفاده می‌شود.

از والپیپرهای زنده استفاده نکنید

گرچه این نوع والپیپرها زیبا به نظر می‌رسند اما مثل زمانی می‌ماند که انگار ویدئویی در مدام در حال پخش است و دشمن باتری شماست.

نکته دیگری که در مورد حل مشکل باتری پوکو X3 پرو باید به آن اشاره کرد این است که در صورتی که باتری خراب شد باید باتری اصلی جایگزین کرد تا طول عمر گوشی افزایش یابد و با مشکل شارژ رو به رو نشد.

البته تقریباً همه تلفن‌های هوشمند پیشرفته، از باتری غیرقابل جابجایی برای گوشی‌های خود استفاده می‌کنند.

حل مشکل باتری پوکو X3 پرو

با توجه به این که این مسئله در اکثر گوشی های امروزه دیده می شود، تنها می توان امیدوار بود که یا باتری هرگز خراب نشود و یا این که اگر دچار مشکل شد، امیدوار باشیم یک باتری اصلی را با آن جایگزین کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری

بهترین گوشی های شیائومی 2021

چند راه حل ساده برای حل مشکل شارژ نشدن پوکو X3 پرو

برای حل مشکل شارژ نشدن پوکو X3 پرو می‌توانید یکی از کارهای زیر را انجام دهید:

گوشی خود را خاموش کنید

اگر گوشی شما شارژ نمی‌شود بهتر است یک بار گوشی خود را خاموش کنید و در حالت خاموشی آن را به شارژر متصل کنید. در این وضعیت برای یک دقیقه منتظر بمانید و مجددا گوشی را روشن کنید. این روش بیشتر در گوشی هایی که علامت شارژ را نشان می‌دهد اما شارژ نمی‌شود اثر گذار است.

دستگاه را فورس ریستارت کنید

فورس ریستارت یکی از اقداماتی است که به راحتی کاربر می‌تواند در خانه آن را اجرا کند. فورس ریستارت می‌تواند برای حل مشکل باتری پوکو X3 پرو کارساز باشد. برای انجام این کار عموما از دکمه‌های تنظیم صدا و پاور استفاده می‌شود که در دستگاه‌های مختلف متفاوت است.

حل مشکل باتری پوکو X3 پرو

برنامه‌های اضافه را حذف کنید

یکی از دلایلی که باعث خالی شدن باتری این موبایل می‌شود، اتصالات اضافی و برنامه‌های پرمصرف است البته بدافزارها هم در خالی شدن هر چه سریع‌تر باتری موثر هستند. برای حل این مشکل فقط کافی است از نصب برنامه‌هایی که نمی‌شناسید جلوگیری کنید و برنامه‌های اضافی گوشی خود را شناسایی و حذف کنید.

همچنین در صورتی که به بلوتوث، وای فای، اینترنت سیم کارت و… نیاز ندارید آن‌ها را خاموش کنید تا شارژ باتری زود خالی نشود.

در این مطلب راهکارهایی برای حل مشکل باتری پوکو X3 پرو ارائه شد. برای حل مشکل باتری شیائومی POCO X3 Pro  می‌توانید براساس راهکارهایی که ارائه شده است عمل کنید تا مشکل باتری گوشی شما رفع شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در این مورد حل مشکل باتری پوکو X3 پرو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (80 نظر)

    گوشی عالیه خیلی عالی
    باطریش هم عالی بود
    من از شارژر بقیه استفاده کردم
    اشتباهی هم زدم به پریز تلفن
    وگرنه نیازی به این همه محدود کردن نیست

    پاسخ

    داش من شنبه میخوام برم این گوشی رو بخرم بخرم یا نه؟

    پاسخ

    نگا هرکی میگه کسشر میگه
    من دارم خداروشکر هیچ مشکلی ندارم
    این مطلب رو ک خوندم عصابم خورد شد
    اخه وقتی انتظارتون بالاتره برای چی میخرین خب

    کیریا 😒

    پاسخ

    درود بر شما
    بنده پوکو ایکس تری پرو دارم و تا حالا با این مشکل برخورد نکردم.نزدیک به پنج ماهه این موبایلو دارم و خیلی ازش راضی ام

    پاسخ

    ببینید دوستان ربطی ب این چیزایی ک این سایت گفته ندارع
    در مرحله اول قبل اینکه گوشیتون را بزنید تو شارژ گوشی را بذارید رو حالت safe mode تا موقع که ۱۰۰ درصد بشه و یه مدت ازش استفاده کنید(فقط از برنامه هایی ک گوشی دارع میتونید استفاده کنید در حالت Safe mode)ببینید نسبتا گوشیتون ب دفعات قبل چگونه شارژ میشه و چگونه شارژ خالی میکنه.
    اگر دیرتر خالی کرد بدونید مال برنامه هایی هست ک دارید و دیع باید خودتون بگردید پیدا کنید کدوم برنامه هس ک شارژ گوشیتون را زیاد میگیره ولی اگ بازم زود شارژ تموم کرد بدونید مال گوشی هس
    ولی من poco x3pro دارم هیچ مشکلی ندارم درضمن از خود قسمت battery ت تنظیمات میتونید ی چیزایی بفهمید

    پاسخ

    خوب شارژ نمیکنی

    پاسخ

    این گوشیو یک ماه میشه گرفتم poco x 3pro 256گیگ حافظه رم 8 واقعا راضیم اصلا اونجور نیس که گفته بهترین گوشی با بهترین کارایی با بهترین سرعت عالی عالی حرف نداره

    پاسخ

    اصلا هیچ مشکلی ندارد گوشیم باتری هم خالی نمیکنه اصلا زود هم شارژ میشه ://

    پاسخ

    من شیش ماهه گوشیمو گرفتم دقیقا همین مدله.ی مدت خاموش میشد ی صفحه عجیب میومد بعد میومد امروز اینجوری شد دیگه کلا روشن نشد لطفا کمک کنید

    پاسخ

    سلام برای من دیر خالی میشه ولی ۱:۳۰-۱:۴۰ دیقه میربره تا پر بشه بعضی وقتا دیگه کفرم در میاد هرکاررررری میکنم هر روشی امتحان کردم یک دیقه یک درصد شارژ میشه

    پاسخ

    نه بابا لابد میخوای یک ربع شارژ بشه ۱۰۰،استانداردش۸۰دقیقست،دیگه کمتر میخوای برو ۱۲پرو بخر ۱۲۰واته شارژرش!

    پاسخ

    اگه از صفر هم بزنی شارژ حدود یه ساعت باید طول بکشه ‌‌.

    پاسخ

    والا 😅
    چه انتظاری داره برو 11 تی بگیر یه ربع شارژ سه گوشی 7 تومانی چه انتظاری داری

    پاسخ

    با شارژرش اگه گوشی دیگه ای رو هم شارژ میکنی. فقط رو این استفاده کم. کاورتم در بیار شاید فیش تا اخر جا نمیره. کابل خود گوشی رو هم استفاده کن. اگه میزنه توربو ولی بازم دیر شارژ میکنه یه مشکلی هست. ولی با وات کمتر شارز سلامتی باتری بیشتر میشه‌.

    پاسخ

    ی بار ک زیر ۲۰ درصد اومد بزن رو حالت safe mode و بذا شارژ کامل بشع اوکی میشه

    پاسخ

    اصلا و اصلا مشکل نداده گوشی من شارژ دهیش هم عالی عالی عالی

    پاسخ

    میشه یه آنتی ویروس قوی و کار آمد معرفی کنید

    پاسخ

    من poco x3 pro دارم روزی ۸ساعت بازی می کنم میام برون ۳۰درصد شارژ دارد این حرف ها دروغ هستند من با مشکل درگیر نشدن poco x3pro بهترین گوشی گیمنگ هست

    پاسخ

    سلام خوبی من ۱۰ روزه خریدم گوشیو خیلی زود شارژ کم میکنه شما راه حل خوبی سراغ دارید؟

    پاسخ

    نویسنده مطلب سامسونگیه کذب محض من دارم خیلی هم عالیه

    پاسخ

    سلام من گوشی پوکو ایکس تری پرو 256 گیگ رو دارم. متاسفانه مشکل زود خالی شدن باتری داره. من به صورت بهینه استفاده میکنم اما باز زود خالی میشه. مثلاً میخوای یه کم تو گوگل بچرخی سریع شارژش خالی میشه. از شارژر خودش استفاده میکنم حتی از لوازم جانبی هم استفاده نمیکنم. به نظر شما این مراحل کالیبره رو انجام بدم؟؟؟

    پاسخ

    سلام گوشی من شارژ ۱۰۰ وقتی خاموش روشن میکنم شده ۸۵ علتش چیه

    پاسخ

    وقتی رفرش ریت رو 120باشه باتریو میسابه😁

    بزارید 60ماه

    پاسخ

    برا منم اولا که خریده بودم همینطور بود که زود باتری خالی میکرد
    برا حلش برید تنظیمات تند تند چک کنید ببینید که کدوم برنامه ها بیشتر تو پس زمینه اجرا میشن
    از قسمت باتری تو تنظیمات
    بعد از اینکه فهمیدید کدوم برنامه بیش از حد تو پس زمینه کار می‌کنه
    اون برنامه رو بروزرسانی کنید با کلا حذف کنید
    در کنار اون میتونید آپدیت های نرم افزاری گوشی رو هم نصب کنید که وضعیت رو بهتر کنه
    من این کار ها رو رو پوکو x3 pro خودم انجام دادم
    و مشکل حل شد
    واتساپ رو بروز رسانی کردم حل شد مشکل

    پاسخ

    سلام گوشی من شارژ ۱۰۰ وقتی خاموش روشن میکنم شده ۸۵ علتش چیه

    پاسخ

    منم پوکو ایکس تری پرو دارم هیچ مشکلی هم درباره ی شارژ ندارم.

    پاسخ

    بعد آپدیت mui 12.5.7 گوشی خیلی شارژ کم می‌کنه تویک روز باید ۲ بار تو شارژ بزنم که قبل اپدیت هر ۳, روز شارژ میزدم امیدوارم که با این ها حل بشه بعدش نظرمو میدم

    پاسخ

    دقیقا برای منم اینجوریع فکر کنم به خاطر این ابدیت افتضاح هستش
    این کسایی که میگن خوبه به خاطر اینکه ابدیت نکردن

    پاسخ

    از نظر باطری ایراد خاصی نداره
    ولی بعد بازی بلند مدت داغ میکنه خیلی
    طبیعیه ولی خب اذیت میکنه

    پاسخ

    والا برای منکه خیلی عالی نگه میدارم اگه کل روز هم استفاده کنم باید حدودا دو روز بگذره تا شارژش بره زیر ۲٠ درصد، خلاصه که واقعا عالیه

    پاسخ

    والا منم دارم این گوشیو، اصن همچین مشکلی باهاش ندارم

    پاسخ

    به نظر میاد این خبر مغرضانه و جهت تخریب بازار این گوشی باشه چون بنده پنج ماهی هست ک این گوشی رو دارم کوچک‌ترین مشکلی نداره و باتریش هم خوبه اتفاقا و سری هم ک بقیه سایت ها به خصوص دیجی کالا بزنید هیچ کاربری ابزار نارضایتی‌ از باتری این گوشی نمی‌کنه. خوبه آقا خوبه

    پاسخ

    چون گوشی poco x4 روانه بازار شده این مطلب رو انتشار دادن که سریعتر بازارشو پیدا کنه و

    پاسخ

    والا من چهار ماهه این گوشی را دارم و همیشه بروزرسانی هم میکنم همه اندروید و هم تمام برنامه هامو، اصلااا مشکل باتری هم نداره، خیلی گوشی خوبی هست من ازش کاملا راضی ام ، و نسبت به قیمتش حرف نداره

    پاسخ

    سلام وقتتون بخیر یه سوال داشتم می خواستم سوال کنم این گوشی ایا اجازه نصب برنامه ضبط مکالمه را میده به کاربر یا نه .چون اندروید در گوشیهای مثل سامسونگ از اندروید ۱۰ به بالا اجازه نصب همچین برنامه های را بخاطر حریم خصوصی نمیده می خواستم الان خرید کنم این گوشی را ممنون میشم که راهنمای بفرمایید که اگر اجازه میده که بخرم 🙏

    پاسخ

    فقط بخاطر یه ضبط مکالمه میخوای گوشی رو عوض کنی؟😐

    من بخدا گوشی اولم LG G4 STYLOS بود که ۱۰ سال داشتنش
    الآنم یکساله Redmi note 9 دارم

    بعد مردم بخاطر یه ضبط مکالمه گوشیشونو عوض میکن

    علی خدااااااااا😭

    پاسخ

    میتونی رام گوشیتو عوض کنی اندونزی بندازی حل میشه مشکلت
    من اینکارو کردم

    پاسخ

    سلام کاملترین راه ها را پیشنهاد دادین.من این گوشی را دارم باطری هم عالیه.من تمام اینها را از قبل میدونستم و رعایت میکردم.حتی برای گوشی های قبلی که داشتم و همیشه باطری گوشیم در حد میلی امپرش عالی بوده.خبلی از دوستان و…را میبینم نت گوشی را شب و روز روشنه Gps .Nfc .و بلوتوث و کلی نرم افزار الکی و بدرد نخور که شاید هیوقت به دردش نخوره نصب کرده.و انتظار دارن باطری خوب باشه.هر جا هم یه سیم شارژر پیدا کردن فوری گوشی را میزنن تو شارژ اصلا فکرش را نمیکنن منبع تغذیه اش چیه😁😆

    پاسخ

    دقیقا

    پاسخ

    سلام
    گوشی من POCO X3PORO هست
    وقتی که خردیمش یکم شارژش زود خالی میشود
    ولی الان عالیه
    و فهمیدم بعضی موقع که یه چند درصد رو پشت سرهم یکم زود خالی میکنه بدون اینکه شما با برنامه ای استفاده کنید
    این واسه اینکه گوشی رو سرد کنه

    پاسخ

    جالب اینجاست بزرگترین محاسن پوکو ایکس اتری پرو من همین باتری شه و سی پی یو فوق قوی،این حرقا چی هستن بابا ،شارژش ۳۳ وات ،میزنم شارژ میرم دستشویی میام شده ۳۰ درصد انقد سریع ،به شدت هم دیر خالی میشه ،،به این صحبتا گوش ندید

    پاسخ

    کن در روز سه بار زدم شارژ دوهفته هم هست خریدم مثل چی بازی کردم😐🚶

    پاسخ

    البته اگر رم مجازی رو خاموش کنیم مصرف خیلی کمتر میشود

    پاسخ

    برای من خراب نیست درسته

    پاسخ

    سلام خسته نباشید من پو کو ایکس تری پرو دارم والا بنظر من نگهداری شارجش خوبه چون من خودم واسه گمینگ این گوشی خریدم حدود ۵ساعت داخل بازی بودم بعد که اومدم بیرون دیدم ۴۰درصد شارج داره یا ۳۰

    پاسخ

    ما هم دوتا از این گوشی‌های پوکو ایکس تری پرو داریم، اصلا من از این گوشی مشکلی ندیدم، بعصی وقتها میخونم تو نظرات کاربران مشکلاتی که گفته میشه رو تعجب می‌کنم، من ساعت دو شب گوشی رو از شارژ صد در صد جدا میکنم و می‌گذارم کنار، ساعت یازده صبح اینا میگیرم دستم و باهاش کار میکنم تا ساعت دوازده، یک شب دستمه، باز ساعت دو شب میخوام بزنم شارژ 20،30 درصد شارژ داره

    پاسخ

    خسته نباشی من پوکو ام تری دارم ۸ ساعت بازی میکنم میام بیرون میشه ۴۰ درصد چطوری گوشی شما از مال من کمتر نگه میداره مال شما که گرون تره والا

    پاسخ

    مهندس،این گوشی صفحش بزرگتره،رفرش ریت بیشتره،روشناییش بیشتره،بازم بگم،دلیل نمیشه که گرونتر باشه دیرتر باید خالی کنه،اپل الان نصف این گوشی هم شارژ نمیده،ولی ۵ برابر قیمت داره،یا بچه ای ،یا اطلاعات نداری،ببخشید البته

    پاسخ

    دوا زدی ؟
    خب اوسکول اولن پوکو ام تری باتریش ۶ هزاره
    اما ایکس تری پرو باتری ۵۱۶۰ هست

    دوم اینکه پوکو ام تری از پردازنده بسیار ضعیف و محدود تری نسبت به پوکو ایکس تری پرو داره
    سومن صفحه نمایش پوکو ۱۲۰ هرتز هست که باعث میشه تقریبا نیم برابر زود تر خالی کنه
    پوکو ایکس تری پرو یک گوشی کاملا گیمینگ هست و واسه کارای سنگین ساخته شده
    تنها راه حل مشکل باتریش اینه که اپدیت جدید که ۳ گیگابایت و ۱۰۰ مگ هست دانلود و نصب کنید چون می یو ای ۱۳ بهینه تر از می یو ای ۱۲ هست

    پاسخ

    ایول حق گفتی 😘🙋🏻‍♂️
    جواب دندان شکن بی سوادان پوکو ام تری
    دهنشون سرویسه گوشی ۶هزار میلی آمپری رو با ۲۲ وات شارژ می کنن ۳ ساعت
    بعد اینجا برای ما کری می خونن

    پاسخ

    اره گوشی خیلی خوبیه سریع شارژ میشه من که ازش راضیم هیچ مشکلی ندارع

    پاسخ

    من گوشی دوکو x3 pro رم هشت دارم سه ساعت باهاش بازی میکنی ۸۰درصد باتری رو خالی می‌کنه دلیلش چیه دو ماه هم نیست که خریدم

    پاسخ

    برای کلاس اولی ها بد نبود

    پاسخ

    اقا بگو برید گوشیتون روبندازید تو چاه توالت وخلاص.اگه قراره همه چی رو حذف کنیم و یا برنامه ها رو ببندیم پس چه بدرد میخوره دیگه…

    پاسخ

    😂😐حق…والا همه چیو گفته حذف کنید

    پاسخ