;
coinex

نسخه وب کلاب هاوس با قابلیت Room Insight ارائه شد ؛ ولی انگار دیره!

نسخه وب کلاب هاوس با قابلیت Room Insight ارائه شد. البته مثل نسخه وب تلگرام نیست و به نظر خیلی هم دیر عرضه شده. در ادامه این نوشتار با تکراتو همراه باشید تا این موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

تلگرام به همه گیری کرونا سری میان سرها درآورد و حالا کم کم دارد افول می‌کند. آنطور که باید نتوانست جایی در میان شبکه‌های اجتماعی پیدا کند. البته در میان اهالی گفتگو و بحث‌های علمی و فلسفی در ایران جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده، اما به عنوان یک کسب و کار چندان موفق عمل نکرده است. هنوز در گوگل پلی تعداد یوزرهای این اپلیکیش از مرز  10 میلیون عبور نکرده است.

حالا اما به روزرسانی ها یکی پس از دیگری اتفاق خواهند افتاد. اخیرا چیزی شبیه به نسخه وب کلاب هاوس عرضه شده که قابلیت Room Insight نیز دارد. به طور خلاصه کابران از طریق مرورگر خود نیز می‌توانند لینک اتاق‌ها را باز کند و در آنها حضور داشته باشند. در ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

نسخه وب کلاب هاوس با قابلیت Room Insight ارائه شد

اما چگونه باید از نسخه وب کلاب هاوس استفاده کرد. برای اینکار در قسمت پایینی هر روم گزینه اشتراک گذاری را مشاهده می‌کنید. از این بخش می‌توان لینک اتاق را کپی کرد و در مرورگر از آن استفاده کرد. امکان به اشتراک گذاری روم در فید کاربرانی که شما را دنبال می‌کنند (چیزی شبیه به ریتوییت در توییتر) و امکان به اشتراک گذاری از طریق اپلیکیشن‌های دیگر نظیر واتساپ یا اینستاگرام نیز ممکن است. برای درک بیشتر این توضیحات تصویر زیر را مشاهده کنید.

نسخه وب کلاب هاوس با قابلیت Room Insight و به اشتراک گذاری روم ارائه شد
نسخه وب کلاب هاوس با قابلیت Room Insight و به اشتراک گذاری روم ارائه شد

این ویژگی آزمایشی است و در گزارش ها آمده که در حال حاضر همه کاربران نمی توانند از آن استفاده کنند. با این حال ما در بررسی خود در تکراتو این قابلیت را مشاهده کردیم. قابلیت جدید دیگر کلاب هاوس روم اینسایتس (Room Insights) که به سازندگان اتاق ها امکان بررسی دیتاهای حضار را می‌دهد. کلاب هاوس گفته در آینده دیتاهای بیشتری از این بخش در دسترس خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص نسخه وب کلاب هاوس چیست؟ در کامنت‌‌ها تحربیات خود را در میان بگذارید. 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    لطفاً لینک ورود رو هم قرار بدین

    پاسخ