;
coinex

تصاویر جدیدی از فیلم The Batman و شرورهایش ببینید

در این نوشتار از تکراتو به شما پیشنهاد میدهیم تا تصاویر جدیدی از فیلم The Batman و شرورهایش ببینید. در ادامه با ما همراه باشید.

روز به روز به اکران فیلم مورد انتظار The Batman نزدیک می‌شویم و به طور مداوم تصاویر بیشتری از این فیلم منتشر می‌شود. در جدیدترین تصاویر منتشر شده علاوه بر برخی سکانس‌های فیلم شاهد نگاه دقیقی به شخصیت‌های پنگوئن (با بازی کالین فارل) و ریدلر (با بازی پل دینو) هستیم که به نظر می‌رسد جدال جذابی با بتمن (با بازی رابرت پتینسون) خواهند داشت.

تصاویر جدیدی از فیلم The Batman

از آنجایی که قرار بود فیلم بتمن در سال 2021 به اکران دربیاید ولی ویروس کرونا باعث تعویق افتادن این مجموعه جذاب شد می‌توان این فیلم دیدنی را در زمره بهترین فیلم های اکشن 2022 قرار داد.

داستان فیلم زندگی ریدلر را روایت می‌کند. طبق گفته‌ها، این فیلم ابرقهرمانی نسبت به فیلم‌های قبلی فضایی تیره‌تر دارد و این ابرقهرمان را در گاتهام سیتی حین مبارزه با فساد نشان می‌دهد؛ او در این فرایند با یک قاتل سریالی به نام ریدلر مواجه می‌شود.

در مجموع تریلر فیلم The Batman همان چیزی بود که انتظار آن را داشتیم و هیجان طرفداران برای ساخته مت ریوز را بیش از پیش افزایش می‌دهد. به جرات می‌توان گفت این مجموعه یکی از بهترین کارهای مت ریوز بوده که در زمره بهترین فیلم های 2022 قرار گرفته است.

طبق اخبار به دست رسیده به احتمال زیاد این فیلم The Batman درتاریخ 13 اسفندماه سال 1400 کران خواهد شد و  به چشم انتظاری مخاطبان پایان خواهد داد. امید است که تاریخ اکران بتمن به تعویق نیفتد تا در زمستان امسال این اثر اکران شود. اگر از طرفداران این سری ژانر‌ها هستید تماشای این مجموعه دوست داشتنی را از دست ندهید.

تصاویر جدیدی از فیلم The Batman و شرورهایش

در بالا عکس‌های دشمن‌های بتمن را در فیلم The Batman میبینید، همچنین تصاویری از سکانس‌های مختلف فیلم هم قابل مشاهده است.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره تصاویر جدیدی از فیلم The Batman چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر