;
coinex

رندرهای ردمی K50 Pro منتشر شد

رندرهای ردمی K50 Pro به همراه تصاویری از قاب محافظ این گوشی منتشر شدند که سبک طراحی ظاهری این گوشی را به رخ می‌کشد.

تا به حال اخبار و شایعه‌های متفاوتی درباره نسخه گیمینگ ردمی کی 50 و سایر گوشی‌های این خانواده منتشر شده است. شیائومی رسما اعلام کرده که قصد دارد سری گوشی‌های Redmi K50 را در فوریه آینده (بهمن) به صورت رسمی راه‌اندازی کند. همانطور که از نام گوشی‌ها پیداست، سری ردمی K50 نسل جدیدی از گوشی‌های ردمی K40 خواهد بود که قرار است در بازار بهترین گوشی‌های 2022 رقابت کند.

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، هر روز اخبار بیشتری از این گوشی‌ها منتشر می‌شود و به‌تازگی، تصاویری از قاب گوشی و رندرهای ردمی K50 Pro به بیرون درز کرده که سبک طراحی گوشی را به نمایش می‌گذارد.

رندرهای ردمی K50 Pro

رندرهای لو رفته از ردمی کی 50 پرو نشان می‌دهند که این گوشی از سبک طراحی پانچ برخوردار شده که در قسمت بالایی و وسط نمایشگر دیده می‌شود. علاوه‌ بر این، نمایشگر در گوشه‌ها کمی گرد شده و در لبه‌ها کمی خمیدگی دارد.

همانطور که مشاهده می‌کنید، ماژول دوربین گوشی در قسمت بالا و سمت چپ پنل پشتی قرار گرفته است. این ماژول به سه لنز دوربین مجهز شده که به‌صورت چیدمان مثلثی در کنار هم قرار گرفته‌اند. قسمت سیلور رنگی که زیر ماژول مشاهده می‌کنید نیز جایگاه نصب فلش LED است و روی آن نوشته شده که دوربین اصلی، 64 مگاپیکسلی خواهد بود.

قاب محافظ ردمی K50 Pro

تصاویری از قاب سیلیکونی و شفاف این گوشی نیز منتشر شده که با رندرهای ردمی K50 Pro مطابقت دارند. تصاویر این قاب نشان می‌دهد که احتمالا شاهد طراحی نهایی ردمی کی 50 هستیم.

مشخصات Redmi K50 Pro

گفته می‌شود این گوشی از دوربین 64 مگاپیکسلی Sony IMX686 برخوردار می‌شود و یک لنز 13 مگاپیکسلی اولتراواید OV13B10 نیز در کنار آن قرار می‌گیرد. سنسور سوم هم احتمالا 2 مگاپیکسلی GC02M1 یا 8 مگاپیکسلی OV08A10 ماکرو خواهد بود.

اما درباره مشخصات نمایشگر ردمی کی 50 باید گفت که این گوشی احتمالا از پنل نمایشگر AMOLED 6.67 اینچی +Full HD و نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار می‌شود. این گوشی در زیر پنل پشتی خود از یک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می‌‌برد و احتمالا یک سیستم خنک کننده Dual VC نیز از گرم شدن بیش از اندازه گوشی جلوگیری خواهد کرد.

این کمپانی رسما اعلام کرده که حداقل یکی از گوشی‌‌های سری کی 50 از باتری 4700 میلی‌آمپرساعت و قابلیت شارژ سریع 120 واتی برخوردار می‌شود. این سیستم شارژ می‌تواند گوشی را در عرض 17 دقیقه به‌طور کامل شارژ کند. گوشی‌های سری ردمی K50 احتمالا همراه با اندروید 12 و نسخه جدید رابط کاربری MIUI 13 راه‌اندازی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رندرهای ردمی K50 Pro چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر