;
coinex

مشخصات دوربین Oppo Find X5 Pro فاش شد؛ خداحافظی با لنز میکرو

جزییات تازه‌ای از مشخصات دوربین Oppo Find X5 Pro منتشر شده که از شباهت آن با مشخصات دوربین وان پلاس 10 پرو خبر می‌دهد.

اوپو فایند ایکس 5 پرو که این‌‌روزها اخبار زیادی از آن‌ به گوش می‌رسد، شانس بالایی برای رقابت در بازار بهترین گوشی‌های 2022 دارد. این گوشی اخیرا در تصاویر واقعی رخ نشان داد که برخی از مشخصات آن را فاش می‌کرد.

امروز هم جزییاتی از مشخصات دوربین آن فاش شده که در ادامه آنها را بررسی می‌کنیم.

مشخصات دوربین Oppo Find X5 Pro

اوپو فایند ایکس 5 پرو به سنسور اصلی Sony IMX766 مجهز می‌شود که از قابلیت OIS پشتیبانی می‌کند. این همان سنسوری است که پیش از این در گوشی اوپو فایند ایکس 3 پرو شاهد آن بودیم.

مشخصات دوربین Oppo Find X5 Pro فاش شد؛ خداحافظی با لنز میکرو

اما تفاوت اصلی در بخش سنسور اولترا واید است. فایند ایکس 5 پرو به سنسور اولترا واید 32 مگاپیکسلی Sony IMX709 با چیدمان رنگ RGBW مجهز خواهد شد. دوربین سلفی گوشی Reno 7 Pro هم به همین سنسور مجهز شده بود که با عنوان «دوربین چشم گربه» معرفی می‌شد.

این سنسور قادر است عملکرد بهتری در حساسیت نوری از خود نشان دهد. اینطور که به نظر می‌رسد، اوپو از این سنسور در دوربین سلفی فایند ایکس 5 پرو نیز استفاده خواهد کرد.

اما درباره سنسور سوم در دوربین اوپو Find X5 Pro باید گفت که یک لنز 13 مگاپیکسلی Samsung S5K3M5 برای آن در نظر گرفته شده است. در حال حاضر نمی‌دانیم که قابلیت زوم این سنسور تا چه حدی است؛ اما اگر به فایند ایکس 3 پرو شباهت داشته باشد، می‌توان گفت که از زوم 5x پشتیبانی خواهد کرد.

این مشخصات دوربین Oppo Find X5 Pro عملکرد خوبی دارد؛ مخصوصا اگر شبیه به ایکس 3 پرو طراحی شده باشد.

نکته جالب توجه دیگر این است که در این گوشی احتمالا از سنسور 3 مگاپیکسلی با دیافراگم f/3.0 خبری نیست. این خبر قطعا برای افرادی که عکس‌های اولترا ماکرو می‌گرفتند، خوشایند نخواهد بود. با توجه به عکس‌های واقعی که چند روز قبل منتشر شد، به‌طور قطع می‌توان گفت که این گوشی از برند Hasselblad و پردازشگر تصویر MariSilicon X برخوردار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات دوربین Oppo Find X5 Pro چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر