;
coinex

ایکس باکس سری اس با طراحی جدیدی به استقبال سال ببر می‌رود

شخصی‌سازی کنسول‌ها توسط شرکت‌های تولیدکننده چندان خبر عجیبی نیست. حالا شرکت مایکروسافت به بهانه سال ببر طراحی جدیدی برای ایکس باکس سری اس در نظر گرفته است.

سال جدید در زودیاک چینی به عنوان سال ببر نیز شناخته می‌شود. حالا مایکروسافت با چاشنی خلاقیت خود به میزبانی جشن سال جدید قمری خواهد رفت. این طراحی‌ها که برای 15 ایکس باکس سری s در نظر گرفته شده اند، طبق گفته مایکروسافت با همکاری طراح کارتون‌های چینی با نام Bu2ma و الهام از یکی از شخصیت‌های محبوب آثار او ساخته شده‌اند.

تولید محدود ایکس باکس سری اس با طرح سفارشی

این ایکس باکس‌ سری اس جدید در کنار دسته‌های شخصی‌سازی شده برای فروش موجود نخواهد بود. در واقع هدف مایکروسافت از تولید آن‌ها، مسابقه‌ای در Wechat و Bilibili است که در تاریخ 25 ژانویه (5 بهمن) آغاز خواهد شد. این ایکس باکس‌های سری اس با طرح ببر به عنوان جایزه‌ای برای این مسابقه در نظر گرفته شده‌اند. به خاطر تعداد محدود در تولید، قطعا این کنسول‌ها در کنار دسته خود اقلامی کلکسیونی به شمار خواهند رفت.

تولید محدود ایکس باکس سری اس با طرح سفارشی

در واقع مایکروسافت در سال‌های اخیر کنسول‌های ایکس باکس زیادی را با طرح‌های سفارشی‌سازی شده تولید کرده است. بسیاری از این طراحی‌ها مرتبط با عناوین و بازی‌های بسیار محبوب بوده و به صورت محدود به بازار عرضه می‌شدند. اگرچه نسخه‌های سفارشی دیگری نیز وجود دارند که بسیار فراتر از یک برچسب ساده هستند. این مدل‌ها نیز عمدتا در قالب لیمیتد ادیشن و تعداد محدود به فروش می‌رسند.

طبق تقویم قمری چینی، سال ببر از 1 فوریه (12 بهمن) آغاز شده و تا تاریخ 21 ژانویه 2023 (1 بهمن 1401) ادامه پیدا می‌کند. در فرهنگ عامه چینی ببر به عنوان یک جاندار حیات وحش از اهمیت و محبوبیت بسیاری برخوردار است.

شکی نیست که ایکس باکس سری اس با طراحی ببر، بسیار زیبا و جذاب به نظر می‌رسد. با این حال مشخص نیست که چه تعدادی از این مدل‌های سفارشی در طول مسابقه به عنوان جایزه تولید خواهند شد. گرچه مشخص است که ایکس باکس سری اس طرح ببری در هیچ فروشگاهی به فروش نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

نظر شما درباره طراحی جدید ایکس باکس سری اس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر