;
coinex

دانلود سریال How I Met Your Father [فصل اول]

در این نوشتار از تکراتو دانلود سریال How I Met Your Father را برایتان قرار داده‌ایم. در ادامه با ما همراه باشید تا این سریال را با کیفیت بالا دانلود کنید.

پس از یک انتظار طولانی برای طرفداران سریال آشنایی با مادر، اسپین آف این مجموعه بالاخره منتشر شد. سریال How I Met Your Mother یک مجموعه تلویزیونی کمدی آمریکایی محصول شبکه سی‌بی‌اس است که برای اولین بار در 19 سپتامبر 2005 پخش شد. این سریال در 9 فصل ساخته شده است و می‌توان آن را یکی از بهترین سریال‌های سیتکام دانست.

در ادامه دانلود فصل اول سریال How I Met Your Father را برایتان قرار داده‌ایم.

سریال How I Met Your Father

خالقان این اثر کریگ توماس (Craig David Thomas) و کارتر بیز (Carter Loard Bays) هستند و این سریال از سال 2005 تا 2014 بر روی آنتن رفت. داستان این سریال به شخصیت اصلی آن تد موزبی که یک معمار جوان در شهر نیویورک است می‌پردازد و در طول سریال راوی قصه اوست.

در واقع، هنگامی که تد می‌خواهد برای فرزندانش داستان آشنایی خود را با مادر بیان کند، سال 2030 میلادی است، اما او سال 2005 را به عنوان نقطه شروع داستانش انتخاب می‌کند. به طور کلی، محور داستان حول او و 4 شخصیت دیگر به نام‌های مارشال، لیلی، بارنی و رابین در سال‌های 2005 تا 2014 می‌چرخد که از دوستان وی هستند و رابطه‌ها، شکست‌ها، موفقیت‌ها، جدایی‌ها، مشکلات و دوستی آن‌ها را به تصویر می‌کشد.

سریال How I Met Your Father

این سیتکام محبوب در نهایت به دیدار وی با همسر آینده‌اش (که مشخص شد کریستین میلیوتی است) ختم می‌شود. هرچند تد بیان می‌کند که چطور پس از چند سال وی را بخاطر بیماری ناگوار از دست می‌دهد.

این سریال دارای درس‌های آموزنده بسیاری است و برای طرفداران سریال فرندز و به طور کلی سبک سیتکام بسیار جالب محسوب می‌شود. با این حال، برخی معتقدند که فصل‌های آخر آشنایی با مادر از نظر کیفیت با افت مواجه شد؛ اما همچنان نمی‌توان منکر جذابیت‌های داستانی این سریال شد.

درست پس از به اتمام رسیدن این مجموعه، شایعات اسپین آف آن وجود داشتند که این بار یک زن از دید خود آشنایی با شوهرش را برای فرزندانشان بیان می‌کند. اما انتظار نمی‌رود که در این اسپین آف از بازیگران HIMYM استفاده شود. در حال حاضر مشخص نیست که بین این دو ارتباطی وجود دارد یا خیر، تنها می‌توان گفت تاکنون هیچکدام از بازیگران سریال آشنایی با مادر در این اسپین اف جدید انتخاب نشده‌اند.

دانلود فصل اول سریال How I Met Your Father

سریال How I Met Your Father

 

دانلود فصل اول سریال How I Met Your Father از تلگرام فیگار

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره دانلود سریال How I Met Your Father چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    عالی دستتون درد نکنه

    پاسخ