;
coinex

تریلر جدید فیلم آنچارتد (Uncharted) منتشر شد

کمتر از بیست روز دیگر تا اکران فیلم مورد انتظار Uncharted باقی ماند و اخیرا تریلر جدید فیلم آنچارتد (Uncharted) منتشر شده است. برای تماشای آن با تکراتو همراه باشید.

فیلم Uncharted یکی از موردانتظارترین فیلم های 2022 بوده که به کارگردانی روبن فلیشر و نویسندگی مت هالووی، آرت مارکوم ساخته شده و قرار است در 11 فوریه در سینماها اکران شود. جدیدترین تریلر فیلم Uncharted صحنه‌های اکشن و هیجان انگیزی را نشان می‌دهد. برای تماشای این تریلر ادامه مطلب را از دست ندهید.

تریلر جدید فیلم آنچارتد (Uncharted)

آنچارتد، فیلم جدید تام هالند، از جمله بهترین فیلم های اکشن 2022 بوده و پیش‌ درآمدی برای بازی ویدئویی آنچارتد ساخته ناتی داگ – اقتباسی از سری آنچارتد عاقبت یک دزد- محسوب می‌شود.

در این فیلم پیش درآمد خواهیم دید که چگونه دو کاراکتر دریک و سالی یا یکدیگر آشنا می‌شوند. با توجه به خلاصه منتشر شده از فیلم، نیتن دریک، یک سارق شهربلد از جانب شکارچی گنج دنیادیده‌ای با نام ویکتور سالیوان برای بازیابی ثروت هنگفت فردیناند ماژلان به کار گرفته می‌شود که ۵۰۰ سال پیش ناپدید شده است و یک سرقت ساده تبدیل به رقابتی تنش‌زا در سراسر دنیا می‌شود.

نیتن و سالی باید قبل از مونکادا به گنجی برسند که خود و خانواده‌اش را وارث حقیقی آن می‌داند. اگر آن‌ها بتوانند سرنخ‌ها را کشف و یکی از کهن‌ترین معماهای جهان را حل کنند، با ثروتی معادل ۵ میلیارد دلار به خانه باز می‌گردند و شاید حتی برادر گم‌شده‌ی نیتن را نیز پیدا کنند. البته این تنها در صورت همکاری آن‌ها با یکدیگر ممکن است.

در جدیدترین تریلر منتشر شده از آنچارتد، شاهد بدلکاری‌های تام هالند هستیم که به خوبی توجه بینندگان را به خود جلب می‌کند. از این رو انتظار می‌رود این فیلم به یکی از بهترین فیلم های 2022 تبدیل شود. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تریلر جدید فیلم آنچارتد (Uncharted) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر