;
coinex

تصویری از قاب محافظ گوشی نامعلوم شیائومی منتشر شد

به‌تازگی عکسی از قاب محافظ گوشی نامعلوم شیائومی در فضای آنلاین منتشر شده که برخی مشخصه‌های ظاهری و همچنین جزییاتی از چیدمان گوشی را فاش می‌کند. مشخص نیست این قاب مربوط به شیائومی 12 اولترا است یا پوکو.

شیائومی قصد دارد در آینده‌ای نزدیک، چند گوشی را راه‌اندازی کند. این کمپانی اخیرا گوشی ردمی K50G یا همان ردمی کی 50 گیمینگ ادیشن را در چین رونمایی کرده است. گفته می‌شود نسخه استاندارد این گوشی نیز تا چند هفته آینده معرفی می‌شود. شیائومی Mix 5 و شیائومی Ultra 12 هم دو گوشی دیگری هستند که باید تا چند هفته آینده منتظر رونمایی آنها باشیم.

اما حالا، تصویری از قاب محافظ گوشی نامعلوم شیائومی منتشر شده و نشان می‌دهد باید منتظر گوشی دیگری هم باشیم که حتی اسم آن را نمی‌دانیم.

قاب محافظ گوشی نامعلوم شیائومی

دیجیتال چت استیشن اخیرا عکس قاب محافظ شفاف از یک گوشی را منتشر کرده است. این قاب شفاف، ویژگی‌های طراحی دوربین گوشی را آشکار می‌کند. اینطور که به نظر می‌رسد، گوشی نامعلوم شیائومی از دو لنز بزرگ بهره می‌برد که به صورت عمودی چیده شده‌اند.

تصویری از قاب محافظ گوشی نامعلوم شیائومی منتشر شد

در قسمت ماژول دوربین این قاب شفاف، دو سوراخ دایره‌ای کوچک‌تر نیز دیده می شود که احتمالا برای لنز سوم و فلش LED در نظر گرفته شده است. با این اوصاف، می‌توان پیش‌بینی کرد گوشی نامعلوم شیائومی از تنظیمات دوربین سه‌گانه بهره برده است.

این ماژول دوربین شباهت زیادی به گوشی POCO F3 GT دارد. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی از اسم این گوشی در دست نیست و قطعا هیچ‌کدام از مشخصات آن را هم نمی‌دانیم.

بد نیست بدانید که شیائومی، رونمایی از دو گوشی Mix 5 و 12 اولترا را در برنامه خود دارد. اخیرا جزییاتی از مشخصات گوشی شیائومی میکس 5 پرو فاش شده که مدعی است این گوشی از نمایشگر 6.73 اینچی AMOLED با رزولوشن +WQHD و نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار می‌شود.

انتظار می‌رود که شیائومی میکس 5 پرو به چهار لنز دوربین مجهز شود که یکی از آنها احتمالا 48 مگاپیکسلی پریسکوپ خواهد بود.

از طرف دیگر، گوشی شیائومی 12 اولترا با نمایشگر 120 هرتز 2K و همچنین سه لنز دوربین همراه می‌شود. از آنجایی که هر دو گوشی پرچمدار هستند، پس قطعا به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قاب محافظ گوشی نامعلوم شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر