;
coinex

پوکو F4 GT ارزان‌ترین گوشی مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 در بازارهای جهانی است

گوشی پرچمدار پوکو F4 GT قرار است تا پایان نیمه اول 2022 در هند راه‌اندازی شود. این گوشی نسخه‌ جهانی گوشی ردمی K50G (ردمی K50 Gaming Edition) است.

نسل قبلی پوکو اف 4 جی تی، یعنی گوشی POCO F3 GT نسخه ریبرند شده ردمی K40 Gaming Edition بود که در بازارهای جهانی عرضه شد. بر همین اساس، پیش‌بینی می‌شد که گوشی پرچمدار پوکو F4 GT هم نسخه‌ای جهانی از گوشی ردمی K50 Gaming Edition باشد. ردمی کی 50 نسخه گیمینگ به‌تازگی با اسم رسمی Redmi K50G در چین راه‌اندازی شده است.

گزارشی که اخیرا منتشر شده، پیش‌بینی‌های قبلی را تایید می‌کنند.

گوشی پرچمدار پوکو F4 GT در بازارهای جهانی

Xiaomiui اخیرا اسکرین شاتی از کدهای Mi را فاش کرده که نشان می‌دهد گوشی POCO F4 GT همان گوشی ردمی K50G است که در بازارهای جهانی و هند عرضه می‌شود. انتظار می‌رود که این گوشی هم در فاصله کمی بعد از رونمایی گوشی‌های POCO X4 و POCO C4، در هند و جهان راه‌اندازی شود.

پوکو F4 GT ارزان‌ترین گوشی مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 در بازارهای جهانی است

مشخصات ردمی K50G

از آنجا که گوشی پرچمدار پوکو F4 GT نسخه جهانی Redmi K50G است، می‌توان نتیجه گرفت که بسیاری از مشخصات این گوشی‌ها یکسان باشد.

ردمی کی 50 جی به نمایشگر 6.67 اینچی OLED مجهز شده که از رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. این گوشی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، رم LPDDR5، حافظه UFS 3.1، باتری 4700 میلی‌آمپرساعت و قابلیت شارژ 120 وات بهره می‌برد.

پوکو F4 GT ارزان‌ترین گوشی مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 در بازارهای جهانی است

دوربین سلفی ردمی کی 50 جی 20 مگاپیکسلی از نوع Sony IMX596 است. در پنل پشتی این گوشی هم لنزهای 64 مگاپیکسلی Sony IMX686، سنسور 13 مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو، تنظیمات دوربین اصلی را تشکیل می‌دهند. ردمی K50G به دکمه‌های فیزیکی گیمینگ، اسکنر اثر انگشت در لبه گوشی، اندروید 12 و MIUI 13 مجهز است.

شرکت‌هایی مثل ریلمی، آی کو، موتورولا و شیائومی قصد دارند گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 را به‌زودی در هند راه‌اندازی کنند. Anju Sharma، مدیر POCO India رسما تایید گرده است که نسل جدید POCO F3 GT، یعنی گوشی POCO F4 GT با قیمتی کمتر از 666 دلار در هند عرضه می‌شود؛ این یعنی پوکو اف 4 جی تی، مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 در هند و بازارهای جهانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گوشی پرچمدار پوکو F4 GT چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    واقعا محشر خواهد بود

    همین F3 خودش دست کمی از گوشی های پرچمدار ندارد F4 نور علی نور خواهد بود مخصوصا در رنج قیمت

    پاسخ