coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مشخصات گلکسی A23 4G در وب‌سایت روسی سامسونگ رویت شد

مشخصات گلکسی A23 4G با شماره مدل SM-A235F/DNS در وب‌سایت رسمی سامسونگ در روسیه دیده شد. این گوشی پیش از این در گیک‌بنچ هم رویت شده بود و حالا، جزییات بیشتری از این گوشی را می‌دانیم.

کمپانی سامسونگ قصد دارد در آینده‌ای نزدیک، نسخه جدیدی از سری A را راه‌اندازی کند. مشخصات گلکسی A23 4G در وب‌سایت روسی، اطلاعات کلیدی را فاش نکرده است؛ اما با توجه به شماره مدل، می‌توان برخی ویژگی‌ها را پیش‌بینی کرد.

مشخصات گلکسی A23 4G

همانطور که گفتیم، این گوشی در وب‌سایت سامسونگ با شماره مدل SM-A235F/DSN مشخص شده است. حروف DS در این شماره مدل نشان می‌دهند که این گوشی از قابلیت نصب دو سیم‌کارت بهره می‌برد.

مشخصات گلکسی A23 4G در وب‌سایت روسی سامسونگ رویت شد

برخی از جزییات مشخصات گلکسی A23 4G در سایت تاییدیه Bluetooth SIG نیز دیده شده است. این گوشی در پلتفرم بلوتوث با شماره مدل SM-A235N مشخص شده و از بلوتوث نسخه 5 پشتیبانی می‌کند. به غیر از این، اطلاعات دیگری در پلتفرم بلوتوث فاش نشده است.

آنچه از تاکنون از مشخصات گلکسی A23 می‌دانیم

گوشی سامسونگ Galaxy A23 در دو نسخه 4G و 5G به بازار می‌آید. نسخه 4 جی با شماره مدل SM-A235F در پلتفرم گیک‌بنچ 5 هم دیده شده و توانسته در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، به ترتیب امتیازهای 382 و 1612 را کسب کند.

مشخصات گلکسی A23 4G در وب‌سایت روسی سامسونگ رویت شد
اطلاعات فاش شده در پلتفرم بلوتوث

گفته می‌شود که این گوشی به سیستم روی تراشه اسنپدراگون 680 و رم 4 گیگابایتی مجهز می‌شود. گلکسی A23 4G احتمالا در دو نسخه حافظه داخلی 64 و 128 گیکابایتی عرضه خواهد شد و حتی شاید نسخه‌های رم بیشتری از این گوشی هم وجود داشته باشند. از دیگر مشخصات گلکسی A23 4G باید به پشتیبانی از اندروید 12 اشاره کرد.

اما درباره گلکسی A23 5G باید گفت که این گوشی احتمالا به نمایشگر 6.6 اینچی و چهار لنز دوربین مجهز می‌شود. لنز اصلی در تنظیمات دوربین را یک سنسور 50 مگاپیکسلی تشکیل خواهد داد. اسکنر اثر انگشت هم به‌عنوان قابلیت امنیتی در لبه گوشی تعبیه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات گلکسی A23 4G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر