;
coinex

باگ نمایشگر گلکسی اس 22 اولترا کاربران این گوشی را کلافه کرده است

نمایشگر گلکسی اس 22 اولترا که رده‌بالاترین گوشی از سری Galaxy S22 محسوب می‌شود، مشکلاتی را برای کاربران این گوشی ایجاد کرده است. اینطور که به نظر می‌رسد، S22 Ultra آنچنان که باید، با استقبال خوبی مواجه نشده است.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند Galaxy S22 Ultra که بهترین گوشی‌ 2022 سامسونگ است و قرار بود رقابت را برای بهترین گوشی‌های 2022 سخت کند، در برخی بازارها با مشکل مواجه شده است. در ادامه بیشتر به توضیح مشکل نمایشگر گلکسی S22 Ultra می‌پردازیم.

نمایشگر گلکسی اس 22 اولترا

گفته می‌شود گوشی Galaxy S22 Ultra در نسخه‌ی مجهز به تراشه اگزینوس 2200، عملکرد ناقصی در قسمت نمایشگر دارد. تاکنون چندین گزارش از کاربران مختلف منتشر شده است. این کاربران، گوشی‌های خود را از بازارهایی خریداری کرده‌اند که نسخه مجهز به تراشه اگزینوس در آنها عرضه شده بود.

باگ نمایشگر گلکسی اس 22 اولترا کاربران این گوشی را کلافه کرده است

روی نمایشگر گلکسی اس 22 اولترا یک خط افقی پیکسلی ظاهر می‌شود و به نظر می‌رسد که تمام کاربران دقیقا همین مشکل را دارند.

Galaxy S22 Ultra هنوز در بسیاری از بازارها، از جمله آمریکا هنوز کار خود را آغاز نکرده است. به طور کلی، نسخه مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 هنوز در بازارها راه‌اندازی نشده است. بنابراین مشخص نیست که آیا مشکل نمایشگر، مربوط به عملکرد تراشه است یا خیر.

اما چیزی که به‌طور قطع مشخص شده، این است که تمام گوشی‌های اس 22 اولترا که مشکل نمایشگر دارند، همگی به تراشه اگزینوس 2200 مجهز هستند.

باگ نمایشگر گلکسی اس 22 اولترا کاربران این گوشی را کلافه کرده است

پلتفرم گیک‌بنچ اخیرا تراشه اگزینوس 2200 را با تراشه Bionic اپل در گوشی آیفون 11 مقایسه کرده است. نتیجه بررسی‌ها نشان داده که تراشه آیفون 11 عملکرد بهتری نسبت به اگزینوس 2200 دارد. با اینحال نمی‌توان براساس این نوع از تست‌ها، درباره عملکرد کلی تراشه نتیجه‌گیری کرد؛ اما درمجموع به برخی از مشکلات اشاره می‌کند. بد نیست بدانید که تراشه اگزینوس 2200 از لحاظ داغ شدن گوشی و کنترل حرارت هم عملکرد خوبی ندارد.

برخی کاربران که مشکل نمایشگر را گزارش کرده‌اند، مدعی هستند که خط افقی معمولا زمانی ظاهر می‌شود که گوشی روی حالت 1440 پیکسل تنظیم شده است و زمانی که از حالت اسکرین روی حالت Vivid قرار می‌گیرد، مشکل برطرف می‌شود. این مسئله نشان می‌دهد که مشکل احتمالا ربطی به تراشه ندارد و با یک آپدریت نرم‌افزاری اصلاح می‌شود.

سامسونگ هنوز هیچ پاسخ رسمی به مشکل نمایشگر Galaxy S22 Ultra نداده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره باگ نمایشگر گلکسی اس 22 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر