;
coinex

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Spider-Man No Way Home اعلام شد

براساس آخرین‌ خبر از دنیای سینما تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Spider-Man No Way Home توسط پلتفرم سونی و چند پلتفرم استریم دیگر اعلام شد.

براساس آخرین اخبار منتشر شده تاریخ انتشار نسخه بلوری و دیجیتال فیلم Spider-Man No Way Home مردعنکبوتی راهی به خانه نیست اعلام شده است.

نسخه بلوری این فیلم توسط شرکت سونی و سایر پلتفرم‌ها منتشر می‌شود. تفاوت آن با نسخه اصلی، اضافه شدن پشت صحنه و مصاحبه بازیگران و لحظات پیوستن اندرو گارفیلد، توبی مگوایر که زمانی نزدیک به 80 دقیقه را برای مخاطب به نمایش می‌گذارد.

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Spider-Man No Way Home

بر طبق آخرین گفته ها تاریخ انتشار نسخه بلوری و دیجیتال فیلم Spider-Man No Way Home در تاریخ 12 آوریل (23 فروردین) است.

نسخه دیجیتال آن نیز همچنین در تاریخ 22 مارس (2 فروردین 1401) توزیع می‌شود. در اقدامی جالب مارول وسونی پیکچرز عکس های جدیدی از 3 مرد عنکبوتی تام هالند، اندروگارفیلد، توبی مگوایر را در صفحه خود منتشر کردند.

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Spider-Man No Way Home اعلام شد

تیزر نسخه بلوری Spider-Man No Way Home نشان دهنده این است که این فیلم نسبت به فیلم اصلی خود داری اضافاتی نیز هست. این اضافات احتمالا درباره مصاحبه بازیگران، پشت صحنه و سکانس های متحد شدن سه مرد عنکبوتی را با جزییات بیشتر و جالب تر به نمایش می‌گذارد.

فیلم Spider-Man No Way Home با بازیگری تام هالند،‌ زندیا، بندیکت کامبربچ، ویلم دفو، آفرد مولینا، جیکوب باتالون، جان فاورو، جیمی فاکس، تامس هیدن چرچ، ریس افانز، جی‌کی سیمونز، چارلی کاکس، انگوری رایس، بندینکت وانکگ، تونی ریوولوری، مریسا تومی، اندرو گارفیلد و توبی مگوایر همچنین باکارگردانی جان واتس و با فیلنامه ای از کریس مک‌کنا و اریک سامرز توانسته است لقب پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما را از آن خود کند و به یکی از بهترین فیلم های 2021 تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد فیلم Spider-Man No Way Home چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر