;
coinex

پتنت جدید از راه‌اندازی گوشی تاشوی شیائومی با دوربین سلفی پاپ آپ خبر می‌دهد

گوشی تاشوی شیائومی این‌بار در نسخه‌ای جدید و کاملا متفاوت طراحی می‌شود. پتنت جدید شیائومی نشان می‌دهد که این کمپانی در حال توسعه یک گوشی تاشوی جدید است که دوربین سلفی آن از نوع پاپ آپ خواهد بود.

اینطور که از شواهد پیداست، شیائومی قصد دارد برای بزرگ‌تر کردن نسبت تصویر نمایشگر، دوربین سلفی را به صورت پاپ آپ طراحی کند. بدین ترتیب، نیازی به سبک طراحی پانچ یا مدل‌های مختلف ناچ نمایشگر نخواهد بود.

آنچه از گوشی تاشوی شیائومی می‌دانیم

افشاگر معروف، Shadow_Leak با انتشار تصاویر پتنت گوشی تاشوی شیائومی در توییتر، از روند توسعه این گوشی جدید خبر داد. تصاویر پتنت گوشی تاشوی شیائومی نشان می‌دهند که این گوشی از دو پنل نمایشگر برخوردار می‌شود.

پتنت جدید از راه‌اندازی گوشی تاشوی شیائومی با دوربین سلفی پاپ آپ خبر می‌دهد

نمایشگر اصلی بزرگ‌تر به سمت داخل تا می‌شود و نمایشگر ثانویه که کوچک‌تر است، در قسمت بیرونی گوشی قرار می‌گیرد. در سمت دیگر پنل بیرونی گوشی، ماژول دوربین دیده می‌شود. اینطور که به نظر می‌رسد، گوشی تاشوی جدید شیائومی از سه لنز دوربین بهره‌مند خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که هرکدام از لنزهای دوربین چند پیکسلی هستند و چه عملکردی دارند. اما درباره دوربین سلفی و نمایشگر گوشی هم باید گفت که هیچ ناچ یا پانچی روی آن دیده نمی‌شود. علاوه‌براین، هیچ نشانه‌ای از وجود سنسور زیر نمایشگر هم وجود ندارد.

شیائومی در طراحی جدید خود نشان داده که قصد دارد ترند دوربین‌های سلفی پاپ آپ را یک‌بار دیگر به جریان بیندازد؛ اما این‌بار در یک گوشی تاشو. با نگاه کردن به تصاویر دوربین سلفی پاپ آپ در گوشی تاشوی شیائومی ، متوجه می‌شویم که دو بریدگی روی ماژول دیده می‌شود که احتمالا نشان‌دهنده تنظیمات دوگانه دوربین سلفی است.

مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم، در عکس‌های پتنت کاملا مشخص بودند. اما توییت افشاگر به جزییات دیگری هم اشاره کرده است. او مدعی است که گوشی تاشوی شیائومی از باتری بزرگ‌تر برخوردار می‌شود. همین ادعای افشاگر نشان می‌دهد که شیائومی حقیقتا در حال توسعه این گوشی تاشو است و قرار نیست این پتنت هم به پرونده پتنت‌های غیر قابل اجرا اضافه شود.

بنابراین باید امیدوار باشیم که در ماه‌های آینده، اخبار بیشتری از تکنولوژی‌ دوربین سلفی پاپ آپ شیائومی منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گوشی تاشوی شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر