coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تاریخ پخش فصل سوم یوفوریا (Euphoria) ؛ آخرین اخبار

تاریخ پخش فصل سوم یوفوریا یکی از داغ‌ترین خبرها برای برای طرفداران این سریال بوده و خیلی از افراد با هیجان زیاد منتطر شروع فصل سوم هستند. در ادامه با این خبر از تکراتو همراه باشید.

اگر شما هم جزو طرفداران سریال محبوب یوفوریا هستید و قسمت‌های جذاب و هیجان‌انگیز آن را تماشا کرده باشید، مشتاق به دانستن زمان پخش فصل 3 سریال Euphoria و خبرهای مهم در مورد آن خواهید بود. تا آخر این خبر همراه تکراتو باشید تا با آخرین اخبار این سریال آشنا شویم.

تاریخ پخش فصل سوم یوفوریا

فصل دوم سریال Euphoria از نظر منتقدان و همچنین از نظر مخاطبان موفقیت‌های بزرگی داشته و طرفداران آن روزبه‌روز درحال افزایش هستند. تماشای این سریال هیجان‌انگیز و ترسناک است؛ مخصوصاً اگر پدر و مادر یک کودک هستید و با این واقعیت آشنا هستید که فرزند شما نیز روزی نوجوان خواهد شد! در این فیلم شما نیز با معضلات داشتن نوجوان روبرو خواهید بود.

تاریخ پخش فصل سوم یوفوریا

از اولین پخش فصل 2 این سریال (سال 2019)، 2 سال می‌گذرد. این سریال توانسته 14 میلیون بیننده در شبکه‌های HBO و HBO Max را به خود اختصاص دهد. جالب است بدانید این تعداد بیش از دوبرابر میانگین بازدید این سریال در فصل اول بوده است. تعداد تماشاگران در فصل اول 6.6 میلیون نفر بود.

قبل از اتمام فصل دوم این سریال، به علت استقبال بی‌نظیر بینندگان، HBO برای سومین فصل سریال Euphoria سفارش داده و به همین دلیل تاریخ پخش فصل سوم یوفوریا اهمیت زیادی دارد.

فرانچسکا اورسی، معاون اجرایی برنامه‌نویسی HBO، درباره این تصمیم گفت:

sam zendaya و تمام بازیگران و عوامل سریال، Euphoria فصل دو را به نمونه‌ای موفق رسانده‌اند. ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا در ادامه سفر با آن‌ها همراه شویم.

مروری بر فصل‌ها و بازیگران سریال یوفوریا

Euphoria بر اساس سریال اسرائیلی توسط Sam Levinson و به همین نام ساخته شده است. در این سریال گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی به تصویر کشیده می‌شوند. دانش‌آموزان در این سریال سعی می‌کنند زندگی آشفته خود را که با چالش هویت، آسیب روحی، مواد مخدر، دوستی، عشق، رابطه جنسی و … درگیر است، سپری کنند. طبیعتاً مانند هر دختر یا پسر دبیرستانی، یک چرخش دائمی از آشفتگی در این دوران وجود دارد که در این سریال ما را با خود همراه می‌کند.

در طول مسیر این سریال ما تا حد زیادی، شخصیتی به نام Zandaya’s Rue را دنبال می‌کنیم که برای اولین بار در فصل 1 سریال، زمانی که او در تلاش بود تا زندگی خود را با دوستان و زندگی‌اش تطبیق دهد، آشنا شده‌ایم.

ما در این سریال دائماً در یک وضعیت درام قرار داریم، زیرا با حلقه دوستان Zanday Rue و درهم تنیدگی زندگی آن‌ها باهم روبرو می‌شویم. بازی و عملکرد زندیا در سریال فراتر از حد تصور است. زندیا لحظه به لحظه نقش خود را و حتی زمانی که تحت تاثیر مواد بود، یا هنگام ناامیدی و زمین خوردن‌ها، لحن گفتارش و نگاه‌های از سرمحبت را به بهترین شکل به نمایش گذاشت. می‌توان گفت بدون او این حد تأثیرگذاری و باور پذیری سریال شاید ناممکن بود. گذری بر موضوع سریال و بازیگران داشتیم، حال برگردیم به موضوع اصلی این خبر: « تاریخ پخش فصل سوم یوفوریا ».

با توجه به مشخص بودن تاریخ اتمام فصل دوم، مطمئناً به‌روزرسانی‌های جدیدی در مورد فصل سوم سریال در هفته‌های آینده انجام خواهد شد. ما هم اکنون تمام اطلاعات موجود در مورد تاریخ پخش سریال یوفوریا پرطرفدار را گردآوری کرده‌ایم و در ادامه با شما به اشتراک می‌گذاریم.

آیا فصل سوم Euphoria آخرین فصل آن خواهد بود؟

فصل سوم سریال یوفوریا

یکی از مهم‌ترین سوالات طرفداران سریال یوفوریا این است که «آیا فصل سوم Euphoria آخرین فصل آن خواهد بود؟» با توجه به ماهیت سریال، که بزرگ شدن و اشتباهات دانش آموزان دبیرستانی را به تصویر می‌کشد، با بازیگران ثابت سریال، نمی‌توان سریال را بیش از حد ادامه داد.

کیسی بلویز، مدیر ارشد محتوای HBO در مورد این موضوع در سخنرانی برای TVLine اشاره کرد که می‌توان فصل‌های زیادی برای این سریال ساخت، اما محدودیت زمانی وجود دارد! همچنین ادامه داد که برنامه مشخصی برای پایان وجود دارد اما فکر نمی‌کنم شما هم بخواهید افراد 30 ساله نقش دانش‌آموزان دبیرستانی را بازی کنند.

به نظر می‌رسد همه، از جمله HBO، قبول دارند که سریال یوفوریا نمی‌تواند در هفت یا هشت فصل اجرا شود، اما هنوز تاریخ پایانی وجود ندارد.

زمان پخش فصل 3 سریال Euphoria

تاریخ پخش فصل سوم یوفوریا (Euphoria)

پخش سریال یوفوریا بیشتر از زمانی که تهیه کنندگان و HBO برای فصل دوم برنامه برنامه ریزی کرده بودند، طول کشید. پس از یک فصل اول موفق، سریال برای اجرای دوم در اواسط سال 2019 تایید شد، اما تاخیرهای بی پایان کووید باعث شد به طول بیانجامد. اگر این سریال را تماشا کرده باشید، می‌توانید تأثیر کووید را در هر صحنه احساس کنید.

اکنون انتظار می‌رود که هر چه سریع‌تر کارهای فصل سوم انجام شود. شاید تنها مانع این مسیر، تقاضا بیش از حد از بازیگران این سریال باشد. Zendaya برای ایفای نقش مهمی در ادامه Dune و همچنین بازی در درام جدید Luca Guadagnino، Challengers، رزرو شده است. برخی دیگر از نقش‌های اصلی و پرطرفدار نیز طبیعتا رزرو خواهند شد.

آخرین قسمت از فصل دوم Euphoria در روز یکشنبه (27 فوریه) ساعت 9 شب از HBO Max پخش شده است و گفته می‌شود پخش فصل سوم این سریال تا سال 2024 آغاز نمی‌شود.

اطلاعات ارائه شده در این خبر، تمام آن چیزی است که در مورد فصل سوم سریال یوفوریا و تاریخ پخش آن ارائه شده، منتظرهای خبرهای تکمیلی در مورد تاریخ پخش فصل سوم یوفوریا باشید.

بیشتر بخوانید:

.

به نظر شما تاریخ پخش فصل سوم یوفوریا چه موقع خواهد بود؟ آیا به این سریال علاقمند هستید؟ ممنون که تا آخر این مطلب همراه تکراتو بودید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر