coinex
راهنمای خرید تکراتو

تصویر جدیدی از رندر گوگل پیکسل 7 پرو با طراحی متفاوت نوار دوربین منتشر شد

چند روز پیش بود که رندرهای Google Pixel 7 Pro و Google Pixel 7 منتشر شدند و نمایی از طراحی ظاهر گوشی را به نمایش گذاشتند. امروز نیز عکس جدیدی از رندر گوگل پیکسل 7 پرو در فضای آنلاین منتشر شده که تفاوت‌هایی با رندرهای قبلی دارد.

گوگل با راه‌اندازی گوشی‌های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو، سبک طراحی گوشی‌های سری پیکسل را تغییر داد. اینطور که به نظر می‌رسد، این کمپانی در طراحی نسل جدید سری گوگل پیکسل قصد دارد از سبک سری پیکسل 6 و 6 پرو پیروی کند.

رندر گوگل پیکسل 7 پرو و رندرهای قبلی از سری پیکسل 7 نشان می‌دهند که این گوشی‌ها تنها در برخی مشخصه‌های جزیی، نسبت به نسل قبلی خود متفاوت هستند.

رندر گوگل پیکسل 7 پرو

Technizo Concept با توجه به رندرهای قبلی گوشی‌های سری پیکسل 7، طرحی جدید از رندر گوگل پیکسل 7 پرو را به تصویر کشیده که ویژگی‌های جالبی را فاش می‌کند. اینطور که به‌نظر می‌رسد، لنز پریسکوپ تله‌فوتو در طراحی جدید، از دو لنز دیگر در ماژول دوربین جدا شده است.

تصویر جدیدی از رندر گوگل پیکسل 7 پرو با طراحی متفاوت نوار دوربین منتشر شد

اما درباره مشخصات گوگل پیکسل 7 پرو باید گفت که این گوشی به نمایشگر 6.7 یا 6.8 اینچی OLED مجهز می‌شود و احتمالا از رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که اسکنر اثرانگشت در زیر نمایشگر قرار بگیرد.

گوشی‌های سری گوگل پیکسل 6 اولین گوشی‌های این کمپانی بودند که به اولین نسل از پردازنده Tensor مجهز می‌شدند. گفته می‌شود سری گوگل پیکسل 7 نیز از نسل دوم این پردازنده برخوردار خواهد شد. این گوشی‌ها همچنین همراه با حافظه داخلی 512 گیگابایتی عرضه می‌شوند.

برخی بر این باورند که سری پیکسل 7 در رنگ‌های مشکی، مرجانی و سفید طراحی می‌شوند. هنوز تاریخ رسمی راه‌اندازی گوشی‌های سری پیکسل 7 مشخص نیست؛ اما این کمپانی معمولا در پاییز، از نسل جدید گوشی‌های خود رونمایی می‌کند. بنابراین می‌توان پیش‌بینی کرد که امسال هم در همین بازه زمانی باید منتظر رونمایی از پرچمداران گوگل باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رندر گوگل پیکسل 7 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر