;
coinex

طرح جدید سوپرلیگ اروپا با 10 تیم ارائه شد

طرح جدید سوپرلیگ اروپا با 10 تیم ارائه شد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، پروژه پر سر و صدای سوپرلیگ اروپا مختومه نشده و تنها برای مدتی مسکوت مانده بود. با تکراتو همراه باشید تا اطلاعاتی را از این طرح برایتان شرح دهیم.

از صبح روز گذشته اخباری در خصوص مطرح شدن رسمی پروژه بازگشت سوپرلیگ در خبرگزاری‌های رسمی منتشر شد و در ادامه واکنش‌های بسیار تند الکساندر چفرین، رئیس یوفا در کنار خاویر تباس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا و لالیگا شرایط را کمی از حد معمول بحرانی‌تر کرد.

با این حال، اندره آ آنیلی، مدیر باشگاه یوونتوس ایتالیا که از مدیران اصلی و طراحان اولیه پروژه سوپرلیگ اروپا به حساب می‌آیددر یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و تاکید دوباره‌ای به نیاز شدید فوتبال اروپا به اصلاحات داشت و گفت: “فوتبال اروپا به شدت به اصلاحات نیاز دارد، اول از همه می‌گویم که من به هیچ سؤالی در خصوص تباس پاسخ نخواهم داد. صحبت‌های او نشان دهنده شخصیت اوست وچنین شخصی برای خودش صحبت می‌کند. (خاطر نشان می‌کنیم که تباس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا و ریاست لالیگا عصر روز گذشته در اظهار نظری تند گفته بود که یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونا بیشتر از پوتین دروغ می‌گویند).

طرح جدید سوپرلیگ اروپا

آنیلی درباره پروژه سوپرلیگ اروپا چنین توضیح داد: چرا تصور می‌کنید که سوپرلیگ شکست خورده؟ این برنامه شکست نخورده است. یوفا به خوبی می‌دانست که من به عنوان مدیر یووه بر روی پروژه و برنامه متفاوتی کار می‌کنم. این پروژه ای تک نفره نیست، در اینجا دوازده تیم حضور دارند، دوازده تیم قرارادی صدوبیست صفحه ای را امضا کرده اند و در این میان یازده باشگاه همچنان به تعهدات این پروژه متعهد هستند. فکر می کنم به اندازه امروز کلمه سوپرلیگ را نشنیده باشم. آنچه که ما فکر می کنیم یک ساختار دولتی است که با اهداف مناسب پیش نمی رود، ما به دنبال جایگزین نیستیم ما به دنبال یک صنعت و اداره آن هستیم.

طرح جدید سوپرلیگ اروپا
طرح جدید سوپرلیگ اروپا با 10 تیم, طرح جدید سوپرلیگ اروپا, طرح جدید سوپرلیگ, سوپرلیگ اروپا, آیا طرح جدید سوپرلیگ اروپا قطعی خواهد شد, صفر تا صد طرح سوپر لیگ, سوپر لیگ اروپا چه شد, آیا سوپور لیگ اروپا قطعی میشود,

رئیس پرافتخارترین باشگاه ایتالیایی در مسابقات داخلی این کشور در مواجهه با موضوع انحلال اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) نیز چنین واکنش نشان داد: من از یک حکومت شفاف حمایت خواهم کرد. منتظر می مانم تا شورای عدالت اروپا پاسخ دهد که آیا نهاد فعلی مناسب و صلاحیت درست را دارد یا خیر.

و سرانجام آندره آ آنیلی در انتهای صحبت‌های خود گریزی هم به مسائل روز یوونتوس زد و گفت: یوونتوس را طی سال‌های بسیار نزدیک در سطحی می بینم که می‌تواند در بالاترین سطح از رقابت‌ها حضور داشته باشد.

آیا طرح جدید سوپرلیگ اروپا قطعی خواهد شد؟

طرح جدید سوپرلیگ اروپا
طرح جدید سوپرلیگ اروپا با 10 تیم, طرح جدید سوپرلیگ اروپا, طرح جدید سوپرلیگ, سوپرلیگ اروپا, آیا طرح جدید سوپرلیگ اروپا قطعی خواهد شد, صفر تا صد طرح سوپر لیگ, سوپر لیگ اروپا چه شد, آیا سوپور لیگ اروپا قطعی میشود,

پیش‌بینی میشد که دیروز اقدامات جدیدی در خصوص پروژه سوپر لیگ اروپا انجام شود، اما به نقل از راب هریس، امروز بیانیه عمومی راجع به این موضوع منتشر نخواهد شد. پس از جدایی ۹ باشگاه دیگر، فقط یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونا عضو سوپر لیگ باقی ماندند.

سه باشگاه ذکر شده در این مدت از تلاش برای به جریان انداختن پروژه ناامید نشده‌اند و در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد برخی تغییرات و ارائه یک فرمت جدید برای سوپر لیگ بوده‌اند که آزادی بیشتری برای حضور تیم‌ها در رقابت داشته باشد. تصمیم‌گیری در این زمینه همچنان ادامه دارد اما فعلا ارائه عمومی آن اتفاق نمیافتد.

 

بیشتر بخوانید:

 

همچنین شما علاقه‌مندان به فوتبال می‌توانید پخش زنده بازی های امروز را از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر