coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سریال سرخوشی (Euphoria) به دنبال سریال GOT پربیننده‌ترین سریال HBO شد

سریال سرخوشی (Euphoria)  با نقش‌آفرینی زندیا، هانتر شیفر توانسته بیشترین رکورد بیننده را در شبکه HBO به خود اختصاص دهد. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

سریال سرخوشی (Euphoria) ساخته سام لوینسون برای شبکه HBO ساخته شده است. سریال سرخوشی توانسته به دومین برنامه پربیننده این شبکه تبدیل شود، گفتنی است اولین سریال پربازدید در این شبکه Game of Thrones (بازی تاج‌ و تخت) است.

فصل دوم این سریال سرخوشی توانسته رکورد جدیدی را به ثبت برساند. این سریال درام با نقش آفرینی زندیا توانسته 6.6 میلیون بیینده در شبکه های HBO و HBO MAX داشته باشد. تعداد بینندگان فصل دوم این سریال در آمریکا به 19 میلیون نفر رسیده است.

سریال سرخوشی (Euphoria) به دنبال سریال GOT پربیننده‌ترین سریال HBO شد

براساس گزارش شبکه HBO و HBO MAX هر کدام از قسمت های سریال سرخوشی به طور متوسط 16.3 میلیون بیننده داشته است. اگر سریال «بازی تاج و تخت » را حساب نکنیم ثبت این رکورد آن هم توسط یکی از فصل های این سریال در این شبکه بی‌سابقه بوده است.

سریال سرخوشی (Euphoria)

سریال Euphoria (سرخوشی) اکنون به دومین برنامه‌ی پربیننده‌ی این شبکه‌ی کابلی از سال ۲۰۰۴ تبدیل شده و پس از سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) قرار دارد. قسمت آخر فصل دوم این سریال درام با نقش‌آفرینی زندیا رکورد جدیدی را به ثبت رساند و توانست ۶.۶ میلیون بیننده در شبکه‌های اچ‌بی‌او و اچ‌بی‌او مکس داشته باشد. تعداد بینندگان فصل دوم سریال Euphoria تابه‌حال به ۱۹ میلیون بیننده در آمریکا نزدیک شده است.

روز یکشنبه سریال سرخوشی به عنوان محبوب ترین سریال نمایش خانگی در هفتمین هفته متوالی در آمریکا تبدیل گشت. همچنین توانسته جایگاه نخست برترین سریال هفته در امریکا‌ لاتین و اروپا را از آن خود کند.

براساس گزارش رسانه ورایتی که در ماه فوریه بود، فصل دوم سریال سرخوشی بعد از پخش 4 قسمت از آن نسبت به فصل قبل رشد 100 درصدی را تجربه کرد. این سریال رکورد بیشترین توییت، با 34 میلیون توئیت را دارد.

سریال Euphoria ماجراهای گروهی از دانش‌آموزهای دبیرستانی را دنبال می‌کند و به مسائلی نظیر اعتیاد، دوستی، هویت و آسیب روحی می‌پردازد.

برخی بازیگران این سریال : زندیا، مود آپاتو، آنگوس کلاود، اریک دین، الکسا دیمی، جیکوب الوردی، باربی فریرا، نیکا کینگ، استورم رید، هانتر شیفر، آلجی اسمیت، سیدنی سوئینی، آستین آبرامز، کولمن دومینگو، لوکاس گیج، آلانا اوباک، الپیدیا کاریو، شایلو فرناندز، نیک بلود، پائولا مارشال و جان آلس.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره سریال سرخوشی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر