;
coinex

گوشی میان‌رده آنر X8 4G تاییدیه FCC و TÜV Rheinland را دریافت کرد

آنر X8 4G با دریافت تاییدیه TÜV Rheinland و FCC نشان داد که به تاریخ راه‌اندازی نزدیک می‌شود. جزییاتی از مشخصات این گوشی در این دو پلتفرم فاش شده که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

آنر در MWC 2022 از گوشی‌های سری Magic 4 رونمایی کرد و حالا قصد دارد نسل جدیدی از سری میان‌رده X را به بازار معرفی کند. اخیرا جزییاتی از مشخصات آنر X8 4G فاش شده که از راه‌اندازی گوشی در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهند.

مشخصات آنر X8 4G

خبرگزاری MySmartPrice اخیرا گزارش کرده که گوشی آنر ایکس 8 4 جی با شماره مدل TFY-LX2، TFY-LX1 و TFY-LX3 همراه شده و از اپلیکیشن‌ها و خدمات گوگل برخوردار می‌شود.

گوشی میان‌رده آنر X8 4G تاییدیه FCC و TÜV Rheinland را دریافت کرد

فهرست مشخصات آنر X8 4G در پلتفرم‌های FCC و TÜV Rheinland نشان می‌دهد که این گوشی از بلوتوث 5 و وای فای نیز بهره‌مند خواهد شد. Honor X8 4G همچنین به باتری 4000 میلی‌آمپرساعت و قابلیت شارژ سریع 22.5 وات مجهز خواهد شد.

آنچه تاکنون از آنر X8 4G می‌دانیم

گزارش‌های قبلی درباره مشخصات آنر ایکس 8 4 جی مدعی بودند که این گوشی بر مبنای سبک طراحی Honor X30i ساخته می‌شود که اخیرا در چین راه‌اندازی شده است. اما این گوشی برخلاف آنر X30i، تنها در نسخه 4G LTE به بازار می‌آید.

گوشی میان‌رده آنر X8 4G تاییدیه FCC و TÜV Rheinland را دریافت کرد

گفته می‌شود که آنر ایکس 8 4 جی با نمایشگر 6.7 اینچی LTPS LCD با رزولوشن Full HD+ همراه می‌شود و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی آن در قسمت طراحی سوراخ پانچ قرار می‌گیرد.

پنل پشتی آنر X8 4G احتمالا به چهار لنز دوربین مجهز خواهد شد. لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز 5 مگاپیکسلی اولترا واید، لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی، تنظیمات احتمالی دوربین گوشی را تشکیل می‌دهند.

این گوشی قدرت خود را از یک تراشه نامعلوم ARM می‌گیرد که به چهار هسته Cortex-A73 با قدرت پردازش 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با قدرت 1.9 گیگاهرتز مجهز شده است. این سیستم روی تراشه همراه با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی، قدرت پردازش گوشی را تامین می‌کنند.

همانطور که گفتیم، آنر X8 4G یک گوشی میان‌رده است و تنها در یک نسخه با حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه می‌شود؛ اما متاسفانه به اسلات نصب میکرو اس‌دی کارت مجهز نیست.

از دیگر مشخصات آنر X8 4G می‌توان به باتری 4000 میلی‌آمپرساعت، اندروید 11 و اسکنر اثرانگشت اشاره کرد که روی دکمه هوم قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گوشی میان‌رده آنر X8 4G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ردمی نوت10 پرو را نداشتید بهترین میان رده شیائومی

    پاسخ