;
coinex

پرفروش ترین فیلم های هفته هشتم سال 2022 آمریکا

در هفته گذشته، دو فیلم جدید به جدول پرفروش‌ترین‌ها اضافه شده است. برای مشاهده جدول پرفروش ترین فیلم های هفته هشتم سال 2022 آمریکا همراه ما باشید.

آنچارتد، سگ و اسپایدرمن به ترتیب جایگاه اول تا سوم جدول پرفروش ترین فیلم های هفته هشتم سال 2022 را دارند. اما در جایگاه‌های آخر این لیست تغییراتی نسبت به هفته پیش به وجود امده و فیلم‌های جدیدی اضافه شده‌اند. برای اطلاع از جزئیات در ادامه همراه ما باشید.

پرفروش ترین فیلم های هفته هشتم سال 2022 آمریکا

استودیو 666 و سیرانو فیلم‌های جدیدی هستند که توانسته‌اند خود را در فهرست فیلم های پرفروش هفته 8 سال 2022 جای دهند. در ادامه این دو فیلم را معرفی می‌کنیم و سپس به سراغ عناوین پرفروش هفته هشتم سال 2022 می‌رویم.

استودیو 666 یک فیلم ترسناک، کمدی و موزیکال است. در این فیلم گروه راک افسانه‌ای فو فایترز برای ضبط دهمین آلبوم مورد انتظار خود به عمارتی غرق در تاریخ وحشتناک راک اند رول نقل مکان می‌کند. اما در آنجا اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد.

سیرانو نیز یک فیلم موزیکال و غم انگیز است. داستان این فیلم درباره سیرانو دو برژراک بوده که مردی با قد کوتاه است. او علیرغم شوخ طبعی، موقعیت بالا و مهارتش در شمشیرزنی، به دلیل کوتاه قد بودن توسط رده‌های بالای جامعه فرانسه مورد تمسخر قرار می‌گیرد. بنابراین، اگرچه دوست عزیزش از شعر و طنز او قدردانی می‌کند، اما می‌ترسد که او نیز مانند دیگران طردش کند.

در ادامه می‌توانید فیلم های پرفروش هفته 8 سال 2022 را مشاهده کنید.

پوسترهای فیلم های پرفروش هفته 8 سال 2022

بیشتر بخوانید:

.

boxofficemojo

نظر شما درباره پرفروش ترین فیلم های هفته هشتم سال 2022 آمریکا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر