coinex
راهنمای خرید تکراتو

تصاویر رسمی و مشخصات Galaxy F23 سامسونگ فاش شد

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی گلکسی اف 23، هر روز اخبار بیشتری از این گوشی فاش می‌شود. اخیرا یکی از کاربران توییتر، تصاویر زنده این گوشی را فاش کرده که با دقت در این عکس‌ها، به مشخصات Galaxy F23 پی خواهیم برد.

زمان رونمایی Galaxy F23 5G در 8 مارس (17 اسفند) بوده و در دو رنگ آبی و سبز ارائه خواهد شد. هم‌اکنون یکی از کاربران توییتر تصاویر گلکسی F23 را منتشر کرده است که با مشاهده این عکس‌ها مشخصات Galaxy F23  فاش خواهد شد. با این خبر همراه ما باشید تا این تصاویر را مشاهده کنیم.

تصاویر و مشخصات Galaxy F23

با مشاهده اولین تصویر ارائه شده از  گلکسی F23، ناچ قطره‌ای شکل آن به چشم می‌خورد. در طراحی ناچ این گوشی سعی کرده‌اند فضای زیادی را برای ناچ گوشی هدر ندهند. ضخیم بودن حاشیه‌های صفحه نمایش در این گوشی هم جلب می‌کند.

مشخصات Galaxy F23

پنل پشتی Galaxy F23 5G مات بوده و لنزهای دوربین پشتی این گوشی، در ماژول مستطیل شکل جا گرفته است. دوربین اصلی این گوشی، 50 مگاپیکسلی و دوربین اصلی آن دارای لرزشگیر اپتیکال است. همچنین این گوشی دارای دوربین اولتراواید ۱۲۳ درجه‌ای و 8 پیکسلی است و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز خواهد داشت. دوربین سلفی گلگسی این گوشی هم 8 مگاپیکسل است. دکمه پاور و تنظیم صدا در سمت راست گوشی قرار دارند و سنسور انگشت آن بر روی دکمه پاور مشاهده می‌شود.

این گوشی، جزو گوشی‌های میان‌رده بوده و به همین دلیل بسیار مقرون‌به‌صرفه است. حتما شما هم خبر حذف شارژ از سری گوشی‌های سامسونگ را شنیده‌اید؛ بنابر اطلاعات ارائه شده در وب‌سایت GizmoChina  در این گوشی میان‌رده هم اثری از شارژ مشاهده نخواهید کرد. ظرفیت باتری این دستگاه، 5000 میلی‌آمپر ساعتی است و قابلیت پشتیبانی از فست شارژ 25 واتی را نیز دارد.

برخی شایعات در مورد این گوشی وجود دارد که این گوشی در حقیقت، نسخه ری‌برند شده گلکسی M23 است. اگر این شایعه درست باشد، باید منتظر صفحه نمایش 6.6 اینچی LCD باشیم که از رزولوشن +FullHD برخوردار است. رم این گوشی، 4 گیگابایت بوده و حافظه ذخیره‌سازی آن 128 گیگابایت است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تصاویر و مشخصات Galaxy F23 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر