;
coinex

کاهش سرعت اینترنت به معضل داروخانه ها بدل شده است

کاهش سرعت اینترنت به معضل داروخانه ها بدل شده است. این روز‌ها بیماران با نسخه‌ های الکترونیکی نیز به جمع متضررین کاهش سرعت اینترنت پیوستند.

کاهش سرعت اینترنت در روز‌های گذاشته مسائل زیادی را در پی داشته است. رئیس شورای عالی داروخانه های انجمن داروسازان، اعلام کرده است که کاهش سرعت اینترنت باعث سرگردانی بیماران در داروخانه ها شده است. وی افزوده است که بدون ایجاد زیرساخت‌ها مناسب، اصرار بر اجرایی کردن نسخه‌های الکترونیکی برای بیماران هستند.

کاهش سرعت اینترنت به معضل داروخانه ها بدل شده است

رئیس شورای عالی داروخانه های انجمن داروسازان ایران با اشاره به سرگردانی بیماران در داروخانه ها و مراکز درمانی به دلیل سرعت کم اینترنت، گفت: بدون فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم اصرار بر اجرای نسخه‌نویسی الکترونیکی به صورت ناقص دارند، در این شرایط حداقل انتظار این است که برای در دسترس بودن اینترنت پرسرعت و اصلاح نرم افزارهای سازمان‌های بیمه‌گر، فکر اساسی کنند.

مهدی زارعی در ادامه درباره دردسر نسخه های الکترونیکی برای مردم و بیماران، در شرایطی که سرهت اینرنت هم به شدت کاهش یافته است افزود:«سرعت کم اینترنت طی چند هفته  گذشته ارایه خدمات دارویی به بیماران را با مشکلات جدی روبرو کرده است و موجب سرگردانی بیماران در داروخانه ها و مراکز درمانی شده است.»

وی با بیان اینکه در عین حال مشکلات ساختاری نرم افزارهای سازمان های بیمه گر هم  مزید بر علت است، گفت: با توجه به اینکه دولت بدون فراهم کردن زیر ساخت های لازم اصرار بر اجرای نسخه نویسی الکترونیکی  به صورت ناقص دارد، حداقل انتظار این است که برای در دسترس بودن اینترنت پرسرعت و اصلاح نرم افزارهای سازمان های بیمه گر فکر اساسی کند و اینترنت پرسرعت در اختیار کادر درمان بگذارد تا بتوانند به بیماران خدمات لازم ارایه کنند.

زارعی تاکید کرد: روند  فعلی موجب  آسیب های جبران ناپذیری به ارائه خدمات دارویی به بیماران می‌شود.

کاهش سرعت اینترنت و نسخه های اینترنتی دردسری مضاعف برای بیماران

کاهش سرعت اینرنت حداقل در یک ماهه گذشته برای بسیاری از شهروندان مشکلات و دردسر های فراوانی آفریده. در روزهای پایانی سال کاهش سرعت اینترنت باعث اختلال در تراکنش هاذ و عملکرد دستگاه‌های کارتخوان شده است.

در نابسامانی وضع اینترنت و کاهش سرعت آن، نسخه های الکترونیکی بیماران نیز با مشکل روبرو شده است و بیماران برای دریافت دارو با مشکل روبرو هستند. زیر ساخت‌های مناسب هنوز برای ارائه نسخه الکترونیکی فراهم نشده است اما اصرار بر تجویز نسخه الکترونیکی پابرجاست.

.

نظر شما در خصوص معضل داروخانه ها با کاهش سرعت اینترنت چیست؟ در کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر