coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات گوگل Pixel 6a با تراشه Tensor در بنچمارک GeekBench رویت شد

اخیرا جزییاتی از مشخصات گوگل Pixel 6a در گیک‌بنچ رویت شده که این گوشی‌ را با تراشه تنسور و امتیازهای قابل قبول 1050 و 2833 نشان می‌دهد. این امتیازها به ترتیب، مربوط به آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای هستند.

گوگل پیکسل 6 ای به عنوان نسل جدید گوشی‌ میان‌رده گوگل، تا چند ماه آینده رسما رونمایی می‌شود. تاکنون اطلاعات مختلفی درباره مشخصات گوگل Pixel 6a منتشر شده؛ اما این‌بار، جزییات کامل‌تری از این گوشی در پلتفرم گیک‌بنچ فاش شده است.

مشخصات گوگل Pixel 6a

اینطور که در فهرست گیک‌بنچ منتشر شده، گوشی گوگل پیکسل 6 ای از همان تراشه‌ای برخوردار می‌شود که در گوشی‌های Pixel 6 و Pixel 6 Pro قرار دارد. این دقیقا همان کاری است که اپل با گوشی‌های میان‌رده سری SE انجام می‌دهد. تصاویری که پیش از این منتشر شدند، نشان می‌دهند که Pixel 6a از لحاظ ظاهری هم به گوشی‌های سری پرچمدار Pixel 6 شباهت دارد.

مشخصات گوگل Pixel 6a با تراشه Tensor در بنچمارک GeekBench رویت شد

فاش شدن مشخصات گوگل Pixel 6a در گیک‌بنچ، از راه‌اندازی گوشی در آینده نزدیک خبر می‌دهد. برخی گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این گوشی تا پایان سه ماهه اول 2022 (اوایل فروردین) رسما رونمایی می‌شود.

اما درباره مشخصات فاش شده در گیک‌بنچ باید گفت Google Pixel 6a از تراشه Tensor برخوردار می‌شود که توسط خود کمپانی گوگل طراحی شده است. این سیستم روی تراشه از چهار هسته برای عملکردهای اجرایی و چهار هسته برای بهینه‌سازی و بهره‌وری بالاتر بهره می‌برد. سیستم روی تراشه تنسور از پردازشگر گرافیکی Mali-G78 برخوردار است.

درباره سایر مشخصات Google Pixel 6a باید گفت که به رم 6 گیگابایتی مجهز می‌شود. سیستم روی تراشه گوشی، دقیقا همان چیزی است که در گوشی‌های پرچمدار سری Pixel 6 قرار دارد؛ اما گوگل در نسخه میان‌رده، از رم 6 گیگابایتی استفاده کرده است. این در حالیست که Google Pixel 6 به رم 8 و Google Pixel 6 Pro به رم 12 گیگابایتی مجهز هستند.

مشخصات گوگل Pixel 6a با تراشه Tensor در بنچمارک GeekBench رویت شد

از دیگر مشخصاتی که در فهرست گیک‌بنچ فاش شده، می‌توان به نسخه اندروید 12 اشاره کرد که به‌صورت پیش‌فرض روی پیکسل 6 ای اجرا می‌شود.

گزارش‌های قبلی درباره مشخصات گوگل Pixel 6a مدعی هستند که این گوشی به چهار لنز دوربین مجهز می‌شود. سنسور اصلی در این گوشی، همان سنسور 12 مگاپیکسلی است که در سری گوگل پیکسل 5 قرار دارد.

انتظار می‌رود که این گوشی به نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی 90 هرتز مجهز شود. همچنین گفته می‌شود که پیکسل 6 ای از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد شد.

یبشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات گوگل Pixel 6a چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: 91mobiles

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر