;
coinex

بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود [27 فیلم برتر طنز عاشقانه و اکشن]

بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود موضوعی است که در این مطلب مورد بررسی قرار گرفته است. اگر شما هم مایل هستید با بهترین فیلم های کمدی عاشقانه هندی آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

فیلم‌های هندی طرفدارانی بسیار در سراسر جهان دارند و بسیاری از افراد همواره علاقه مند به تماشای فیلم‌های هندی هستند. فیلم‌های هندی نیز دارای سبک‌های متفاوتی هستند که یکی از آن‌ها کمدی است.

فیلم‌های هندی کمدی بسیار جذاب هستند و می‌توان با دیدن آنها لحظات شادی در کنار خانواده و دوستان خود داشت. پس اگر به دیدن این سبک از فیلم‌ علاقه دارید، با ما همراه باشید تا با بهترین فیلم های طنز اکشن بالیوودی آشنا شوید.

بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود

اگر قصد دارید با دیدن فیلم از لحظات خود لذت ببرید، بهترین و ساده‌ترین راه‌حل برای شما دانلود چند فیلم کمدی است. دیدن بهترین فیلم های طنز اکشن بالیوودی می‌تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد.

اگر به فیلم‌های بالیوودی علاقه دارید، چه بهتر که چند فیلم سینمایی هندی کمدی را در نظر بگیرید. بهترین فیلم های کمدی عاشقانه هندی در ادامه آمده‌اند.

قهرمان توالت – Toilet: Ek Prem Katha

بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود

  • سال ساخت: 2017
  • کارگردان: شری نایهان سینگ

فیلم هندی «قهرمان توالت» یا «توالت: یک داستان عاشقانه» داستان زوجی به نام‌های جیا و کیشاو است که با یکدیگر ازدواج کرده‌اند. اما آنها به خاطر خرافاتی که اهالی روستا به آن اعتقاد دارند، اجازه ندارند در خانه‌شان توالتی بسازند.

به همین دلیل هم همه اهالی، زنان و مردان، باید این نیاز خود را خارج از خانه و در طبیعت برطرف کنند. اما جیا نمی‌تواند این موضوع را بپذیرد.

این فیلم بر روی مشکل فقدان توالت در هند تاکید دارد. در مناطق روستایی هندوستان، مردم هنوز به این نیاز اولیه دسترسی ندارند. فیلم هندی قهرمان توالت از بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود و پرفروش‌ترین فیلم آکشی کومار  است که در آن نقش کیشاو را بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2022

بهترین فیلم های اکشن 2022 

وقتی همدیگر را دیدیم (Jab We Met)

بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود

  • تاریخ اکران: 2007
  • کارگردان: امتیاز علی

این فیلم یکی دیگر از بهترین فیلم های کمدی عاشقانه هندی‌ است. این فیلم تلفیقی از ژانر رمانتیک و کمدی است. این فیلم نیز در زمان انتشار بازخوردهای مثبتی از سوی مخاطبان و منتقدان دریافت کرد و در آمریکا نیز اکران شد.

داستان فیلم درباره زندگی پسر جوانی به نام آدیتیا است که پس از فوت پدرش تمام مسئولیت‌های کاری به او می‌رسد و پس از ازدواج مادرش با فردی دیگر، افسردگی می‌گیرد.

خداوند زوج ها را می سازد (Rab Ne Bana Di Jodi)

بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود

  • تاریخ اکران: 2008
  • کارگردان: آدیتیا چوپرا

فیلم سینمایی خداوند زوج‌ها را می‌سازد نیز یکی دیگر از بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود این فهرست و البته فیلم رمانتیک دیگری از شاهرخ خان است. این فیلم ترکیبی از ژانر عاشقانه و کمدی است که فضای شاد و جذابی دارد.

داستان فیلم خداوند زوج‌ها را می‌سازد درباره زندگی مردی ساده به نام سوریندر است که در مراسم عروسی دختر استادش گوپتا شرکت می‌کند. گوپتا دختر زیبایی است و سوریندر در نگاه اول عاشقش می‌شود، اما نمی‌تواند چیزی بگوید تا اینکه خبر می‌رسد داماد و خانواده‌اش در تصادف کشته شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه 2022

بهترین انیمیشن های 2022

پی کی (PK)

بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود

  • سال ساخت: 2014
  • کارگردان: راجکومار هیرانی
  • بازیگران: عامر خان، انوشکا شارما، بومان ایرانی، سانجی دات

یکی از بهترین فیلم های طنز بالیوودی پی کی است. داستان فیلم هندی پی‌کی درباره یک آدم فضایی شبیه به انسان به نام پی‌کی است که برای تحقیقات به زمین (شهر راجستان در هند) می‌آید.

اما کنترلی که از آن برای هدایت سفینه‌اش استفاده می‌کند دزدیده می‌شود. در همان روز در شهر بروژ در کشور بلژیک یک دختر هندی عاشق یک مرد پاکستانی مسلمان می‌شود.

اما به خاطر تفاوت‌های مذهبی، در مورد این رابطه شک و تردید دارد. از آن طرف پی‌کی به دنبال کنترلش می‌گردد و در این مسیر با مذاهب مختلف و خداوند آشنا می‌شود. نقش پی‌کی را بازیگر معروف هندی امیر خان یا عامر خان (Aamir Khan) ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی 2022

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2022

ملکه (Queen)

بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود

  • سال ساخت: 2013
  • کارگردان: ویکاس باهل
  • بازیگران: کانگانا راتوت، راجکومار رائو، لیسا هایدون

داستان این فیلم که یکی از بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود است درباره رانی با بازی کانگانا رانوت (Kangana Ranaut)  یک دختر با اعتماد به نفس هندی است.

بعد از اینکه نامزدش عروسی‌شان را به هم می‌زند او تنهایی سفری که قرار بود برای ماه عسل‌شان بروند را آغاز می‌کند و به پاریس و آمستردام می‌رود.

ملکه یکی از فیلم های برتر هندی است که روایت و داستانی جذاب را به تصویر می‌کشد و توانسته امتیاز خوبی را نیز در وبسایت معتبر IMDb نیز کسب کند.

داماد عاشق عروس را می‌برد (Dilwale Dulhania Le Jayenge)

بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود

  • سال ساخت: 1995

داستان این فیلم که از بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود است از این قرار است که راج مالهوترا و سیمران سینگ پسر و دختری هندی تبار هستند که به همراه خانواده‌های خود در لندن زندگی می‌کنند. راج پسری خوشگذران و بی‌خیال و البته ثروتمند است که هیچ چیز جز تفریح برایش اهمیتی ندارد.

پدر راج به دلیل رد شدن او در امتحانات دانشگاه تصمیم می‌گیرد تا راج را به سفر دور اروپا بفرستد. از سوی دیگر سیمران در خانواده‌ای سنتی با پدری بسیار سختگیر بزرگ شده است.

پدر سیمران قصد دارد تا در آینده نزدیک سیمران را به عقد پسر یکی از دوستان خود به نام کولجیت درآورد به همین دلیل با درخواست سیمران مبنی بر سفر دور اروپای او با دوستانش به عنوان آخرین سفر مجردی، رضایت می‌دهد. سیمران و راج به طور اتفاقی مسافران یک قطار هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

خانه کوسلا (Khosla Ka Ghosla)

بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود

  • سال ساخت: 2006
  • کارگردان: دیباکار بانرجی
  • بازیگران: انوپم کهیر، بومان ایرانی، رانویر شوری، تارا شارما

از بهترین فیلم های طنز بالیوودی می‌توان خانه کوسلا را نام برد. اگر به دنبال یک فیلم هندی کمدی با محوریت خانواده هستید، فیلم خانه کوسلا را از دست ندهید.

این فیلم که اولین اثر بانرجی در حوزه کارگردانی است داستان خانواده‌ای را تعریف می‌کند که سعی دارند زمین خود را که توسط یک سازنده تصرف شده، بازپس گیرند.

کلک (Hera Pheri)

بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود

  • سال ساخت: 2000
  • کارگردان: پریادارشان
  • بازیگران: آکشی کومار، سونیل شتی، پارش راوال، سابو سیریل

یکی از بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود ، فیلم کلک است. این فیلم در واقع نسخه بازسازی شده فیلم Ramji Rao Speaking است که در سال 1989 اکران شد. پریادارشان، کارگردان هندی، در سال 2000 فیلم کلک را روانه سینماها کرد. این فیلم طی سال‌ها تبدیل به یک فیلم کالت مستقل شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی جهان

بهترین فیلم های نتفلیکس

گستاخ (Chhichore)

بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود

  • سال ساخت: 2019
  • کارگردان: نیتش تیواری
  • بازیگران: سوشانت سینگ راجپوت، شرادها کاپور، پراتیک بابار

فیلم گستاخ داستان چند جوان است که در دوران دانشگاه رفقای خوبی برای هم بوده و اکنون با ورود به میانسالی راه آنان از هم جدا می‌شود. این فیلم در سپتامبر ۲۰۱۹ اکران شد و فیلمی موفق چه از لحاظ فروش در گیشه و چه از لحاظ کسب جوایز مختلف است.

هرکس سبک خود را دارد (Andaz Apna Apna)

بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود

  • سال ساخت: 1994
  • کارگردان: راجکومار سانتوشی
  • بازیگران: عامر خان، سلمان خان، راوینا تاندون، کاریسما کاپور

فیلم هرکس سبک خود را دارد یکی از بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود به کارگردانی راجکومار سانتوشی است. داستان فیلم در مورد دو جوان به نام‌های عمار و پرم است که هر دو عاشق یک دختر شده‌اند و سعی دارند او را از خطرات یک تبهکار شرور نجات دهند.

این فیلم تاثیر بسیاری بر فرهنگ هندوستان داشت. از عناصر فیلم در فیلم‌های دیگری استفاده شد و بسیاری از دیالوگ‌های فیلم وارد دایره واژگان روزمره مردم شد. به همین دلیل نیز این عنوان در فهرست بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک جهان

بهترین فیلم های اکشن جهان

اوه خدای من! (OMG: Oh My God!)

بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود

  • سال ساخت: 2012
  • کارگردان: اومش شاکلا
  • بازیگران: آکشی کومار، پارش راوال، میتون چاکرایورتی، اوم پوری

فیلم اوه خدای من! نسخه بازسازی‌شده یک فیلم استرالیایی به نام The Man Who Sued God است که در سال 2001 اکران شده بود. در این فیلم سینمایی هندی کمدی، پارش راوال (Paresh Rawal) در نقش مغازه‌داری است که به خدا اعتقاد ندارد.

پس از اتفاقات ناگواری که برای او می‌افتد و حرف مردم که خدا تو را نفرین کرده، وی تصمیم می‌گیرد در دادگاه از همه خدایان و الهه‌ها شکایت کند. در این بین با جوانی به نام کریشنا آشنا می‌شود که تاثیر زیادی بر زندگی وی دارد.

ادامه بده مونا بهای (Lage Raho Munna Bhai)

بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود

  • سال ساخت: 2006
  • کارگردان: راجکومار هیرانی
  • بازیگران: سانچی دات، آرشاد وارسی، ویدیا بالان، بومان ایرانی

پس از موفقیت فیلم Munna Bhai M.B.B.S در سال 2003، ادامه این فیلم با نام ادامه بده مونا بهای در سال 2006 اکران شد. کارگردان قسمت دوم فیلم راجکومار هیرانی است. در فیلم می‌بینیم که شخصیت اصلی با روح گاندی ارتباط دارد و در تلاش است مشکلات مردم را حل کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ‌های جانی دپ

بهترین فیلم های شاهرخ خان

مبارک باشه (Badhaai ho)

بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود

  • سال ساخت: 2018
  • کارگردان: آمیت شارما
  • بازیگران: آیوشمان کورانا، نینا گوپتا، سورکا سیکری، سانیا مالهوترا

در لیست بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود نام فیلم مبارک باشه نیز به چشم می‌خورد. کارگردان این فیلم آمیت شارما است و فیلم را با الهام از فیلم Pavithram (1994) ساخته است.

این فیلم که افتخارات بسیاری نصیب خود کرده، در مورد زوج میانسالی است که بچه‌دار می‌شود و این امر موجب ناامیدی پسرانشان می‌شود. فیلم مبارک باشه نیز یکی از بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود محسوب می‌شود.

مدرسه هندی (Hindi Medium)

بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود

  • سال ساخت: 2017
  • کارگردان: ساکت چادهاری
  • بازیگران: عرفان خان، صبا قمر، دیپاک دوبریال، آمریتا سینگ

یکی از بهترین فیلم های طنز بالیوودی مدرسه هندی است. فیلم مدرسه هندی یکی دیگر از بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود است که کارگردانی آن را ساکت چادهاری بر عهده داشته است.

این فیلم در مورد یک خانواده ثروتمند است که برای قبول شدن دخترشان در یک مدرسه خصوصی تظاهر به فقیر بودن می‌کنند. فیلم مدرسه هندی بیستمین فیلم پرفروش تاریخ بالیوود است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های برد پیت

بهترین فیلم های خانوادگی جهان

ویکی اهداکننده (Vicky Donor)

بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود

  • سال ساخت: 2012
  • کارگردان: شوجیت سیرکار (Shoojit Sircar)
  • بازیگران: آیوشمان کورانا، یامی گوتام، آنو کاپور

یکی دیگر از بهترین فیلم های کمدی عاشقانه هندی فیلم ویکی اهداکننده است. اگر به دنبال فیلم هندی کمدی عاشقانه هستید، تماشای فیلم ویکی اهداکننده را از دست ندهید. این فیلم عاشقانه به کارگردانی شوجیت سیرکار فیلم سراسر خنده است که موضوع آن در مورد اهدای اسپرم و ناباروری است.

کاپور و پسران (Kapoor and Sons)

بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود

  • سال ساخت: 2016
  • کارگردان: شاکون باترا
  • بازیگران: ریشی کاپور، راتنا پاتک، راجات کاپور، فواد افضل خان

دو برادر، به نام‌های راحول و آرجون، تصمیم می‌گیرند به دیدار خانواده خود روند و در آنجا متوجه می‌شوند ازدواج والدینشان در حال فروپاشی است. این خانواده دچار بحران‌های مختلفی می‌شود و چالش‌های بسیاری را از سر می‌گذرانند.

داستانی که شاکون باترا در این فیلم برای ما تعریف می‌کند یک داستان خنده‌دار و شاد است که تماشای آن به هر فردی که دنبال فیلم های کمدی هندی است، توصیه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های علمی تخیلی تاریخ سینما

بهترین فیلم های بقا

ازدواج تانو و مانو: بازگشت (Tanu Weds Manu: Returns)

بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود

  • سال ساخت: 2015
  • ژانر: کمدی، عاشقانه
  • کارگردان: آناند ال. رای

یکی دیگر از بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود این فیلم محسوب می‌شود. این فیلم در واقع دنباله فیلم ازدواج تانو و مانو است که در سال 2011 اکران شد.

فیلم ازدواج تانو و مانو: بازگشت، فیلمی به کارگردانی آناند ال رای است و ادامه داستان این زوج را تعریف می‌کند. فیلم با فروش خوب و افتخارات بسیاری مواجه شد و منتقدین به خصوص بازی کانگانا رانوت را بسیار تحسین کردند.

کاروان (Karwaan)

بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود

  • سال ساخت: 2018
  • ژانر: درام، کمدی، جاده‌ای
  • کارگردان: آکاراش خورانا

یکی دیگر از فیلم های هندی کمدی که نظر مثبت مردم و منتقدین را به خود جلب کرده، فیلم کاروان به کارگردانی آکاراش خورانا است. فیلم کاروان اولین تجربه دولکوئر سلمان در یک فیلم بالیوودی است و داستان دو دوست و نوجوانی خوش‌مشرب را می‌گوید که از بنگلور به کوچی سفر می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های زامبی

بهترین فیلم های جنایی تاریخ سینما

شادکامی (Dhamaal)

بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود

  • سال ساخت: 2007
  • ژانر: کمدی
  • کارگردان: ایندرا کومار

فیلم شادکامی که ممکن است آن را با نام رنگ شادی بشناسید، اولین قسمت از مجموعه فیلم‌های شادکامی است. کارگردان فیلم، ایندرا کومار در این فیلم، داستان 4 کلاهبردار را به تصویر کشیده است.

قسمت دوم این فیلم هندی طنز، فیلم شادکامی دوباره و قسمت سوم، فیلم شادکامی مطلق، به ترتیب در سال‌های 2011 و 2019 منتشر شدند.

کاغذ (Kaagaz)

بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود

  • سال ساخت: 2021
  • ژانر: کمدی، بیوگرافی
  • کارگردان: ساتیش کایشیک

ساتیش کایشیک، نویسنده و کارگردان، در فیلم کاغذ، مبارزات بهارات لعل بیهاری علیه بوروکراسی هند را به تصویر کشیده است. این فیلم هندی کمدی جدید در ژانویه ۲۰۲۱ در سینماها اکران شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های آخرالزمانی تاریخ سینما

بهترین فیلم های ابرقهرمانی تاریخ سینما

مدرسه انگلیسی (Angrezi Medium)

بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود

  • سال ساخت: 2020
  • ژانر: کمدی، درام
  • کارگردان: هومی آداجانیا

پس از موفقیت فیلم طنز مدرسه هندی در سال 2017، کارگردان هندی، هومی آداجانیا تصمیم گرفت دنباله‌ای برای آن فیلم، یعنی فیلم مدرسه انگلیسی را بسازد.

ابتدا قرار بود این فیلم در مارس ۲۰۲۰ اکران شود، اما به علت شیوع کووید-19، به صورت دیجیتالی عرضه شد. فیلم کمدی هندی مدرسه انگلیسی آخرین فیلم عرفان خان است. او در آوریل 2020 از دنیا رفت.

دوقلوها (Judwaa)

بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود

  • سال ساخت: 1997
  • ژانر: اکشن، کمدی
  • کارگردان: دیوید داوان

دوقلوها از بهترین فیلم های طنز بالیوودی است. فیلم دوقلوها یک فیلم هیجانی در ژانر اکشن و خنده دار است. کارگردان فیلم، دیوید داوان این فیلم را با الهام از فیلم هندی Hello Brother (1994) ساخته است.

این فیلم هندی کمدی اکشن در مورد دوقلوهایی است که در نوزادی از یکدیگر جدا شده‌اند و اکنون پس از سال‌ها، درحالی که زمین تا آسمان با هم فرق دارند، بار دیگر مسیرشان به هم می‌خورد. این فیلم از بهترین فیلم های طنز اکشن بالیوودی است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های آمریکایی درام و عاشقانه

بهترین فیلم های عاشقانه تاریخ

شروع دوباره (Action Replayy)

بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود

  • سال ساخت: 2010
  • ژانر: علمی-تخیلی، عاشقانه، کمدی
  • کارگردان: ویپول آمروتلال شاه

یکی دیگر از بهترین فیلم های کمدی عاشقانه هندی فیلم شروع دوباره است. این فیلم به کارگردانی ویپول آمروتلال شاه داستان زندگی مرد جوانی به نام بانتی را دنبال می‌کند. بانتی که پدر و مادرش قصد طلاق دارند، با یک ماشین زمان به سال 1975، زمانی که پدر و مادرش هنوز ازدواج نکرده بودند، می‌رود.

خواسته دل (Dil Chahta Hai)

بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود

  • تاریخ اکران: 2001
  • کارگردان: فرهان اختر

خواسته دل بهترین فیلم های طنز بالیوودی است. فیلم رمانتیک هندی خواسته دل ژانر کمدی، درام و رمانتیک دارد. این فیلم عاشقانه هندی نیز در زمان اکران مورد استقبال بینندگان قرار گرفت و برنده جایزه ملی بهترین فیلم هندی زبان شد.

داستان فیلم خواسته دل روایتگر روابط عاشقانه سه شخصیت متفاوت به نام‌های آکاش، سمیر و سیدارت است و نشان می‌دهد که این روابط چگونه بر روی هر یک از آنها تاثیر می‌گذارند.

در این مطلب به بررسی و معرفی بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود پرداختیم. هر کدام از این فیلم‌ها دارای جذابیت و زیبایی خاص خود هستند. اگر شما هم به دیدن فیلم و سریال علاقه دارید و علاقه مند به فیلم هندی نیز هستید، پس این فیلم‌های جذاب را از دست ندهید.

 3 احمق (3 Idiots)

بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود
بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود
  • سال ساخت: 2009
  • کارگردان: راجکومار هیرانی
  • بازیگران: امیر خان، کارینا کاپور، رانگاناتان مدهوان، شارمان جوشی

اگر بخواهیم یکی از بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود را نام ببریم باید به فیلم سه احمق اشاره کنیم, این فیلم جذاب در سال 2009 به کارگردانی راجکومار هیرانی ساخته شده است.

فیلم سه احمق، داستان زندگی سه دوست جوان در دانشکده مهندسی و فشارهای اجتماعی در سیستم آموزشی هند را به تصویر می‌کشد. فیلم سه احمق، نه تنها رکورد فروش در هند را شکست، بلکه در کشورهایی چون چین و ژاپن نیز بسیار محبوب بود. این فیلم پرفروش‌ترین فیلم هندی در دهه اول سال 2000 و یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های هندی در خارج از هند است.

 کلک در کلک (Phir Hera Pheri)

بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود
بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود
  • سال ساخت: 2006
  • کارگردان: نیراج وورا
  • بازیگران: آکشی کومار، بیپاشا باسو، سونیل شتی، ریمی سن، پارش راوال

کلک در کلک یکی از بهترین آثار نیراج وورا بوده که در سال 2006 سر وو صدای بسیاری به پا کرد و توانست به عنوان نامزد جایزه بهترین فیلم کمدی پنجاه و دومین دوره جشنواره Filmfare و هشتمین دوره جوایز IIFA انتخاب شود.

بابرائو، راجو و شیام پس از این‌که از ژنده‌پوشی به ثروت می‌رسند، با خوشبختی زندگی می‌کنند. با این حال، به دست آوردن پول بیشتر و چشیدن لذت ثروت، طمع به دست آوردن پول بیشتر را به همراه دارد و بنابراین، راجو به عنوان یک سرمایه گذار ناآگاه، بازی جدیدی را آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر