coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ساخت اسپین آف جدیدی از سریال The Walking Dead تائید شد

شبکه AMC  از ساخت اسپین آف جدیدی از سریال The Walking Dead به صورت رسمی خبر داد . برای اطلاع از جزیئات خبر با تکراتو همراه باشید.

راهنمای خرید تکراتو

سریال The walking Dead «مردگان متحرک» از جمله سریال‌های پرطرفداری است که نزدیک به یک دهه است که از شبکه AMC پخش می‌شود. با اینکه این سریال جزء پربازدیدترین سریال ها محسوب می‌شود اما جدایی و بازیگران اصلی و کاهش بینندگان این سریال باعث شد که محبوبیت نسبی‌اش را از دست دهد. با این حال، قرار است اسپین آف‌های زیادی از این مجموعه ساخته شود.

ساخت اسپین آف جدیدی از سریال The Walking Dead تائید شد

براساس جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ددلاین از ساخت دومین اسپین‌اف سریال The walking dead خبر داده است. این اسپین‌آف حول محور شخصیت‌های لورن کوهن در نقش مگی و جفری دین مورگان در نقش نیگان با نام Tales of the Walking Dead که بگفته AMC در سال 2023 در این شبکه منتشر می‌شود. فصل اول این سریال 6 اپیزودی خواهد بود. الی جورن که سابقه نویسندگی در سریال Wilfred را دارد  به عنوان شورانر این پروژه قرار خواهد گرفت.

گویا قرار است اسپین‌‌آف دیگری با نام  Tales of the Walking Dead که برای پخش در تابستان 2022 در نظر گرفته شده است. این اسپین‌اف در ادامه شخصیت های دریل و کارول خواهد بود و از دنباله سریال اصلی پیروی خواهد کرد. پخش آن نیز در سال 2023 خواهد بود.

ساخت اسپین آف جدیدی از سریال The Walking Dead

در حال حاضر نیمه دوم فصل آخر واکینگ دد در حال پخش است و اما سوالی که پیش می‌آید این است: فصل 11 سریال واکینگ دد انتظار طرفداران را برآورده می‌کند؟

داستان کلی سریال واکینگ دد از آنجایی ‌آغاز می‌شود که کلانتری به اسم ریک گرایمز در عملیاتی تیر خورده و مدتی به کما می‌رود. بعد از به هوش آمدن متوجه می ‌شود که در بیمارستان تنها است و در شهر هیچ انسانی نیست.

او بصورت اتفاقی با مورگان و پسر بچه اش برمی‌خورد و مورگان تمام اتفاقات رخ داده را برایش تعریف کرده و فردا ریک با یک اسب به تنهایی به آتلانتا می‌رود. ریک در ذهن خود اتلانتا را شهری زیبا و آرام تصور می‌کرد حال با صحنه‌ی دلخراش و وحشتناک مواجه می‌شود، تمام مردم شهر زامبی شده‌اند. او در ادامه در تلاش برای یافتن زن و فرزند خود اتفاقات زیادی را پیش رو خواهد داشت.

در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید با مراجعه به صفحه فیلم های اکشن و رزمی و بهترین فیلم های اکشن 2022 و یا دسته بهترین فیلم ها و سریال های 2022 در سایت فیگار با مهم‌ترین‌ها و محبوب‌ترین های سینمای جهان و هر آنچه که در ژانر ترسناک و علمی تخیلی در دنیای سینما باید بدانید آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره ساخت اسپین آف جدیدی از سریال The Walking Dead چیست؟ نظرتان را با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر