;
coinex

فصل دوم وایکینگ والهالا (Vikings: Valhalla) ساخته می‌شود؟

ساخت فصل دوم وایکینگ والهالا (Vikings: Valhalla) در مراحل پایانی است. همچنین تیم «وایکینگ ها: والهالا» در حال کار بر روی فصل دوم و سوم بصورت همزمان هستند. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

فصل دوم وایکینگ والهالا (Vikings: Valhalla) ساخته نتفلیکس که دنباله‌ای از سریال اصلی «وایکینگ‌ها» است. قبلا سفارش ساخت یک سریال 24 قسمتی داده شده که اکنون قرار است در 3 فصل هشت قسمتی باشد.

خالق این اثر «جب استورات» برای هر دو فصل آینده بازخواهد گشت. ستارگان این سریال سم کورلت (لیف اریکسون)، فریدا گوستاوسون (فریدیس اریکسدوتر) و لئو سوتر (هارالد سیگوردسون) در فصل های جدید نیز به ایفای نقش خواهند پرداخت. تیم «وایکینگ ها: والهالا» در حال حاضر سخت مشغول کار بر روی فصل دوم و سوم  هستند.

فصل دوم وایکینگ والهالا (Vikings: Valhalla) ساخته می‌شود؟

«وایکینگ‌ها: والهالا» ماجرایی حماسی و قهرمانانه برخی از وایکینگ ‌ها لیف اریکسون (سم کورلت)، فریدیس اریکس‌دوتر (فریدا گوستاوسون) و شاهزاده جاه‌طلب نوردیک هارالد سیگوردسون که تنش بین وایکینگ ها و خاندان سلطنتی رفته رفته بیشتر شده و به نقطه درگیری خونین می‌رسد.

وایکینگ‌ها بر سر اعتقادات مذهبی که دارند درگیر می‌شوند. سفر وایکینگ‌ها از اقیانوس‌ها و میدان‌های نبرد و سایر نقاط گذر خواهد کرد.

فصل دوم وایکینگ والهالا (Vikings: Valhalla)

تولید فصل دوم این سریال به پایان خودش رسیده و نتفلیکس قصد دارد در سال 2023 آن را منتشر کند. بنا به گفته نتفلیکس این سریال در 3 فصل 8 قسمتی خواهد بود. فیلمبرداری فصل سوم بهار امسال آغاز می‌شود.

فصل اول «وایکینگ‌ها: والهالا» که در 25 فوریه پخش شد، در هفته 28 فوریه با 113.38 میلیون ساعت در رتبه اول 10 سریال برتر نتفلیکس قرار گرفت. این سریال در 90 کشور 80 میلیون ساعت در دو روز اول بیننده داشت که رکورد محسوب می‌شود.

استوارت در بیانیه ای اعلام داشت:

هواداران والهالا – از میلیون‌ها نفری که فصل اول را تماشا کرده‌اند (و دوباره تماشا کرده‌اند!) متشکرم. اعداد و ارقام حیرت‌انگیز و فراتر از حد انتظار من بوده است. خوشحالم که می‌توانم تأیید کنم که فصل دوم را به پایان رساندیم و در حال ویرایش هستیم و تولید به زودی در فصل سوم آغاز می‌شود. در حالی که خط داستانی لیف، فریدیس، هارالد، اولاف، کانوت و بقیه بازیگران شگفت‌انگیز ما مخفی است، می‌توانم بدون تردید بگویم که سفر آنها حماسی‌تر از آنچه تاکنون دیده‌اید خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره فصل دوم وایکینگ والهالا (Vikings: Valhalla) و شروع ساخت فصل سوم آن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    داداش هنوز فصل 2 و 3 نیومده، چطوری بزارن آخه؟!

    پاسخ

    واقعان فیلم خوبی بود.من هم فیلم واکینگ ها رو دیدم وهم آخرین پادشاهی محشر بودند.این فیلم هم فصل اولش محشر بود.و منتظر فصل دوم و سوم هستم.

    پاسخ

    بسیار عالی ومهیج

    پاسخ

    بسیار بسیار بسیار خیلی زیاد بسیار درجه یک وری گود بیرماچ

    پاسخ

    خیلی خیلی عال بود کاش هر ۳فصل و گذاشته بودین

    پاسخ

    فصل اول که عالی بود امیدوارم فصل دوم و سوم هم به خوبی اون باشه

    پاسخ