coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شبکه HBO MAX اسپین آف بتمن را می‌سازد؟

بعد از فروش 300 میلیون دلاری The Batman، اسپین آف بتمن با نام The Penguin با بازی کالین فارل توانست سفارش ساخت بگیرد. در ادامه با ما همراه باشید.

براساس آخرین اخبار سینماو تلویزیون، با عبور فیلم بتمن ساخته مت‌ریوز از فروش 300 میلیون دلاری، شبکه HBO Max برای ساخت اسپین‌آف «پنگوئن» با نقش آفرینی «کالین فارل» موافقت کرد.

شبکه HBO MAX اسپین آف بتمن را می‌سازد

شبکه HBO MAX سفارش ساخت یک فصل را براساس پنگوئن، شخصیت شرور گاتهام سیتی را داده است. داستان سریال «پنگوئن» از دنباله فیلم بتمن که یکی از بهترین فیلم های 2022 است، روایت می‌شود. «لورن‌لفرانک» نویسنده و ریوز و دیلن کلارک تهیه کنندگان این مجموعه خواهند بود.

فارل بازیگر نقش پنگوئن درباره ساخت این اسپین‌آف گفت:

دنیایی که مت ریوز برای شخصیت بتمن خلق کرد، دنیایی است که نشان از نگاهی عمیق و دقیق «آزوالد کابلپات» دارد. برای ادامه دادن شخصیت «آزوالد» هیجان زده‌ام در حالی که این شخصیت ترفیع گرفته و در حال ظهور و حضور پنگوئن هستیم. برای اینکه کمی هرج‌ و مرج به خیابان های گاتهام برگردانیم خوب است او را بازگردانیم.

اسپین آف بتمن

به دلیل اختلاف نظری که پیش‌آمده مت ریوز به جای تولید سریال اسپین‌آف «گاتهام پی دی» آرکهام را می‌سازد.

ریوز می‌گوید: «از آثاری که قرار بود بدست من ساخته شود، سریال پلیسی گاتهام بود که متوقف شده است.» وی در ادامه گفته است:

قرار نبود داستان درباره شخصیت بتمن باشد، قرار بر این بود که فساد در پلیس گاتهام را موضوع اصلی داستان قرار دهم. می‌خواستم نشان دهم که چطور جنایتکار‌های گاتهام درون پلیس نفوذ کردند. اما از آن استقبالی نشد و فقط دوست داشتند داستان حول محور یک شخصیت باشد.

شبکه HBO MAX فیلم های زیادی را درباره دنیای دی‌سی در دست ساخت دارد. «پیس‌میکر» (Peacemaker) با بازی «جان سینا» که اسپین‌آفی برای فیلم «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) «جیمز گان» است به تازگی سفارش ساخت فصل دوم را دریافت کرده است.

علاوه بر این، سریال «فانوس سبز» (Green Lantern)، فیلم «بتگرل» (Batgirl) با بازی «لزلی گریس»، فیلم «قناری سیاه» (Black Canary) با «جورنی اسمالت»، سریال «ول زود» (Val Zod) به تهیه‌کنندگی «مایکل بی. جوردن»، و «لیگ عدالت تاریک» (Justice League Dark) به تهیه‌کنندگی «جی.جی. آبرامز» در سال‌های آینده پخش خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره اسپین آف بتمن و بازیگر نقش پنگوئن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر