;
coinex

بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت میان رده و پایین رده [مرداد 1401]

تکراتو در این مطلب که راهنمای خرید شیائومی با قیمت مناسب است قصد دارد بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت را به شما معرفی کند. با معرفی بهترین گوشی های شیائومی میان رده با ما همراه باشید.

چندسالی است که گوشی‌های شیائومی در بازار ایران جای خود را باز کرده‌اند و طرفداران خاص خود را دارند. محبوبت گوشی‌های هوشمند شیائومی هر روز بیشتر از قبل می‌شود. البته این محبوبیت بی‌علت هم نیست.

تلفن‌های همراه این شرکت از کیفیت مناسب برخوردارند، ظاهر زیبا دارند، امکاناتی عالی ارائه می‌کنند و در نهایت قیمت مناسبی دارند. گوشی‌های شیائومی معمولاً دارای مشخصات و ویژگی‌های چشمگیری هستند و قیمت آنها خیلی کمتر از انتظار است. گوشی‌های شیائومی در حال حاضر به عنوان یکی از برندهای مطرح در جهان شناخته شده و از فروش خوبی در بازار برخوردار هستند.

شیائومی همواره در تولید گوشی‌های اقتصادی موفق عمل کرده و امکانات خوبی را در مقابل قیمت مناسب ارائه داده است. با ما همراه باشید تا با بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت آشنا شوید.

بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت

اگر به دنبال یک راهنمای خرید شیائومی با قیمت مناسب هستید این مطلب می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین گوشی مد نظر خود را با توجه به بوجه انتخاب کنید.

هر کدام از گوشی‌های معرفی شده در اینجا دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه فرد خود هستند که می‌توان به سلیقه خود مدل مناسبی را انتخاب و خریداری کرد. در ابتدا لیست بهترین گوشی‌های میان رده شیائومی را بررسی می‌کنیم.

Xiaomi 11T

بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت میان رده و پایین رده

  • پردازنده: دیمنسیتی ۱۲۰۰
  • نمایشگر: ۶.۶۷ اینچ
  • دوربین اصلی: ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

یکی از بهترین گوشی های شیائومی میان رده شیائومی 11T است. این گوشی از نظر طراحی فرق زیادی با نسخه پرو ندارد اما به تراشه دیمنسیتی ۱۲۰۰ مجهز شده است.

تراشه دیمنسیتی ۱۲۰۰ به کار رفته در این مدل بهترین چیپست مدیاتک است که از 5G پشتیبانی می‌کند و با اسنپدراگون ۸۶۵ تقریبا در یک سطح قرار دارد.

به لطف این تراشه پابجی و کال آو دیوتی موبایل به آسانی اجرا خواهند شد اما اجرای بازی‌های سنگین با تنظیمات گرافیکی بالا ممکن است با لگ و مشکلاتی مواجه شوید.

دیگر مزیت مهم این مدل که بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت است، پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی که باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را تنها در ۴۰ دقیقه به صورت کامل پر می‌کند، است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2022

بهترین دوربین گوشی 2022

POCO F3

  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۷۰
  • نمایشگر: ۶.۶۷ اینچ
  • دوربین اصلی: ۴۸ مگاپیکسلی
  • باتری: ۴۵۲۰ میلی‌آمپر ساعتی

بهترین گوشی موبایل شیائومی میان رده را می‌توان پوکو F3 دانست. شیائومی Poco F3 اگرچه اساسا موبایلی میان‌رده است، اما بیشترین شباهت را به موبایل‌های پرچمدار داشته و انبوهی از قابلیت‌های تحسین‌برانگیز را با برچسب قیمتی بسیار معقول ارائه می‌کند.

این دستگاه به چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز شده که همراه با نمایشگری امولد با پشتیبانی از نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز، انیمیشن‌هایی بسیار روان و جذاب را مقابل چشم قرار می‌دهد.

حسگر اثر انگشت دستگاه در کناره آن تعبیه شده و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی هم تصاویری صرفا خوب به ثبت می‌رساند. این گوشی باتری ۴۵۲۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

Xiaomi 11T Pro

بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت میان رده و پایین رده

  • پردازنده: Snapdragon 888
  • نمایشگر:6.67 اینچ
  • دوربین اصلی: 108 مگاپیکسلی
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعتی

این مدل که بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت است، در نگاه اول بسیار شبیه به یک پرچمدار کامل با قیمتی بالا است. قاب جلوی گوشی را تماماً نمایشگر باکیفیت این گوشی پوشانده است و رنگ‌های زیبایی برای بدنه آن در نظر گرفته شده است.

صفحه نمایش این مدل را می‌توان یکی از بهترین نمایشگرهای حال حاضر بازار دانست. این نمایشگر با تکنولوژی ساخت AMOLED تولید شده است. نقطه قوت بعدی این گوشی استفاده از پردازنده قدرتمند Snapdragon 888 است که بیشتر در پرچمداران استفاده می‌شود تا گوشی‌های دیگر. این چیپست 5 نانومتری از قدرت بسیار بالایی برخوردار بوده و قادر است تا هرکاری را در کمترین مدت زمان برای شما انجام دهد.

منبع تغدیه این مدل یک باتری 5000 میلی آمپری است. شیائومی یک آداپتور 120 وات بسیار قدرتمند را درون جعبه این گوشی قرار داد است که با سرعت بسیار بالایی گوشی شما را شارژ می‌کند این گوشی از بهترین گوشی های شیائومی میان رده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی‌های گیمینگ 2022

بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

Poco X3 GT

بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت میان رده و پایین رده

  • پردازنده: Dimensity 1100 5G
  • نمایشگر: 6.6 اینچ
  • دوربین اصلی: 64 مگاپیکسلی
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعتی

پس از فروش بالای شیائومی پوکو X3 این کمپانی نسخه پرو و پس از آن نسخه GT را معرفی کرد. نمایشگر این مدل 6.6 اینچی است و از ویژگی HDR 10 هم پشتیبانی می‌کند.

پوکو X3 GT از یک پردازنده 6 نانومتری مدیاتک استفاده کرده است. این پردازنده از قابلیت 5G پشتیبانی می‌کند و از سرعت بسیار خوبی برخوردار است. پردازنده Dimensity 1100 5G با پردازنده Mali G77 MC9 به عنوان چیپست گرافیکی بخش اصلی این سیستم را تشخیص داده‌اند.

باتری این گوشی دارای ظرفیت 5000 میلی آمپری است و با توجه به معماری 6 نانومتری پردازنده، مصرف باتری قابل قبولی دارد. سیستم دوربین پوکو X3 GT که بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت است، سه تایی است و از سه لنز 64 اصلی، 8 مگاپیکسل فوق عریض و 2 مگاپیکسل ماکرو استفاده می‌کند. دوربین سلفی هم یک سنسور 16 مگاپیکسلی می‌باشد.

Xiaomi Mi 11 Lite 5G

بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت میان رده و پایین رده

  • پردازنده: اسنپدراگون 780G
  • نمایشگر: 6.55 اینچ
  • دوربین اصلی: 64 مگاپیکسلی
  • باتری: 4250 میلی‌آمپر ساعتی

از بهترین گوشی های شیائومی میان رده می‌توان Mi 11 Lite 5G را نام برد. چهره‌ی زیبایی که این گوشی دارد، نظر هر کاربری را به سمت خود جلب می‌کند.

صفحه نمایش که این گوشی از آن استفاده کرده است، یک پنل AMOLED به ابعاد 6.55 اینچ است که دارای رزولوشن بسیار خوب 1080×2400 پیکسل است.

پردازنده‌ای که شیائومی Mi 11 Lite از آن استفاده کرده است اسنپ دراگون 780G است که یک پردازنده 5 نانومتری است. این گوشی از اندروید 11 و Miui 12 استفاده می‌کند.

باتری شیائومی Mi 11 Lite دارای ظرفیت 4250 میلی آمپری است. شاید در ابتدا این میزان ظرفیت به نسبت دیگر رقبا از نظر شما کم باشد. اما باید این موضوع را در نظر بگیرید که ضخامت این گوشی تنها 6.8 میلی متر است.

دوربین‌های این گوشی که بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت است، از کیفیت خوبی برخوردار هستند، لنز اصلی یک سنسور 64MP است و در کنار خود سنسور 8MP و 5MP را دارد. دوربین سلفی هم رزولوشن 20 مگاپیکسلی دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سامسونگ 2022

بهترین گوشی های هواوی 2021

Redmi Note 10 Pro

بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت میان رده و پایین رده

  • پردازنده: Snapdragon 732G
  • نمایشگر: 6.67 اینچ
  • دوربین اصلی: 108 مگاپیکسلی
  • باتری: 5020 میلی‌آمپر ساعتی

ردمی Note 10 Pro در قاب جلویی یک نمایشگر بزرگ و باکیفیت دارد. این نمایشگر با اندازه‌ی 6.67 اینچی خود از نوع AMOLED است. ردمی شاید بهترین پردازنده میان رده بازار را در بهترین گوشی میان رده خود استفاده نکرده باشد اما Snapdragon 732G همچنان از قدرت بالایی برخوردار است و هیچگونه تاخیری در اجرای فرامین شما از خود نشان نمی‌دهد.

در بخش باتری ما شاهد حضور یک باتری قدرتمند 5020 میلی آمپری هستیم که این گوشی را به یکی از بهترین گوشی ها از نظر باتری تبدیل کرده است.

دوربین یکی دیگر از نقاط قوت گوشی Redmi Note 10 Pro است. جایی که یک لنز اصلی 108 مگاپیکسلی با قدرت بسیار بالا به ثبت تصاویر و ویدئوهای شما می‌پردازد. علاوه بر این دوربین، لنزهای فوق عریض 8MP، ماکرو 5MP و تشخیص عمق 2MP در قاب پشتی این گوشی قرار گرفته‌اند. دوربین سلفی هم یک سنسور 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.5 است. این مدل را می‌توان از بهترین گوشی های شیائومی میان رده دانست.

Poco X3 Pro

بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت میان رده و پایین رده

  • پردازنده: Snapdragon 860
  • نمایشگر: 6.67 اینچ
  • دوربین اصلی: 48 مگاپیکسلی
  • باتری: 5160 میلی‌آمپر ساعتی

Poco X3 Pro را می‌توان بهترین گوشی موبایل شیائومی میان رده دانست. از نظر طراحی این گوشی کاملا مانند X3 تولید شده است و تنها رنگهای آن متفاوت است. گوشی شیائومی X3 Pro یک نمایشگر LCD و 6.67 اینچی دارد. تکنولوژی ساخت این نمایشگر LCD است و دارای نرخ نوسازی 120 هرتزی می‌باشد.

قلب تپنده‌ی این گوشی، پردازنده 7 نانومتری Snapdragon 860 است. این پردازنده برای یک گوشی میان رده شیائومی گزینه بسیار جذابی است و قطعاً هر شخصی را وسوسه می‌کند.

تامین‌کننده نیروی مورد نیاز این سخت افزار قدرتمند یک باتری غول پیکر 5160 میلی‌آمپری است. این باتری برای پردازنده Snapdragon 860 با قدرت پردازشی بالا، کافی به نظر می‌رسد و پشتیبانی خوبی از گوشی دارد.

در گوشی X3 Pro که بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت است، یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین‌های کمکی هم یک لنز 8 مگاپیکسل فوق عریض و دو لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق هستند. برای عکاسی سلفی هم می‌توانید از سنسور 20 مگاپیکسلی کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی 2021

بهترین گوشی های سامسونگ 2021

Xiaomi Mi 11i

بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت میان رده و پایین رده

  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۸۸
  • نمایشگر: ۶.۶۷ اینچ
  • دوربین اصلی: 108 مگاپیکسلی
  • باتری: 4520 میلی‌آمپر ساعتی

Mi 11i گوشی خوش دست و زیبایی است که از ابعاد و وزن خوبی هم بهره می‌برد و در نگاه اول توجه هر شخصی را به خود جلب می‌کند. در قاب جلویی این گوشی یک نمایشگر 6.67 اینچی قرار دارد. این نمایشگر از نوع Super AMOLED است و وضوح بسیار خوبی دارد.

Mi 11i از یک پردازنده پرچمدار Snapdragon 888 استفاده می‌کند که یکی از قدرتمندترین چیپ‌های ساخته شده در سال 2021 است. باتری شیائومی Mi 11i دارای ظرفیت 4520 میلی آمپری است. این باتری توسط یک شارژر 33 وات پشتیبانی می‌شود که ظرف مدت زمان 52 دقیقه باتری را از صفر تا صد شارژ می‌کند.

لنز اصلی Mi 11i را یک سنسور 108 مگاپیکسلی تشکیل داده است. در کنار این لنز دو سنسور 8 و 5 مگاپیکسلی فوق عریض و تله فوتو ماکرو قرار گرفته است. دوربین سلفی هم سنسور 20 مگاپیکسلی است.

POCO M3 Pro

بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت

  • پردازنده: Dimensity 700 5G
  • نمایشگر: 6.5 اینچ
  • دوربین اصلی: 48 مگاپیکسلی
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعتی

گوشی پوکو M3 Pro بهترین گوشی موبایل شیائومی میان رده و یکی از مدل‌های پرفروش آن است. صفحه نمایش گوشی پوکو M3 Pro مانند همه گوشی‌های امروزی است.

صفحه نمایش از نوع IPS LCD است و اندازه 6.5 اینچ است که از نرخ نوسازی 90 هرتزی استفاده می‌کند. زحمت ساخت پردازنده Poco M3 Pro را مدیاتک بر دوش گرفته است. پردازنده Dimensity 700 5G یکی از ارزان‌ترین پردازنده‌های مجهز به این تکنولوژی است.

پوکو برای این گوشی یک باتری 5000 میلی آمپری در نظر گرفته است. دوام با بازدهی این باتری در برابر استفاده‌ای که از آن می‌کنید بسیار چشمگیر است.

این مدل لنز اصلی 48 مگاپیکسلی دارد. دو لنز کمکی دیگر که 2 مگاپیکسلی هستند، به عنوان لنزهای ماکرو و تشخیص عمق فعالیت دارند. این دوربین قادر است با کیفیت 1080 و نرخ 30 فریم بر ثانیه برای شما فیلم برداری کند. سلفی های شما را هم یک سنسور 8 مگاپیکسلی تهیه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ایرانی 1400

بهترین گوشی های نوکیا 2021

Xiaomi Mi 10T

بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت میان رده و پایین رده

  • پردازنده: Snapdragon 856 5G
  • نمایشگر: 6.67 اینچ
  • دوربین اصلی: 64 مگاپیکسلی
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعتی

حدود 85.2 درصد از قاب جلویی گوشی Mi 10T را صفحه نمایش آن پوشانده است. این صفحه نمایش از نوع LCD بوده و از نرخ نوسازی شگفت انگیز 144 هرتزی استفاده می‌کند.

قلب تپنده‌ی این گوشی که یکی از بهترین میان رده شیائومی است را پردازنده قدرتمند Snapdragon 856 5G شکل داده است. این چیپست از معماری 7 نانومتری استفاده می‌کند.

وظیفه تامین نیروی پردازنده و نمایشگر 144 هرتزی این گوشی بر عهده یک باتری 5000 میلی آمپری است. این باتری توسط شارژر 33 واتی موجود درون جعبه پشتیبانی می‌شود.

سیستم دوربین در گوشی Mi 10T سه گانه است. دوربین اصلی سنسور 64 مگاپیکسلی است که در کنار خود دو لنز کمکی 13 مگاپیکسل فوق عریض و 5 مگاپیکسل فوق عریض را دارد. دوربین سلفی هم سنسور 20 مگاپیکسلی است. این مدل از بهترین گوشی های شیائومی میان رده است. در ادامه لیستی از بهترین گوشی های پایین رده شیائومی را بررسی می‌کنیم.

Redmi 9A

بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت میان رده و پایین رده

  • پردازنده: مدیا تک هلیو G25
  • نمایشگر: 6.53 اینچ
  • دوربین اصلی: 13 مگاپیکسلی
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعتی

نمایشگر 6.53 اینچی گوشی ردمی 9A که بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت است، از جنس IPS LCD است و رزولوشن آن در حدود 720 در 1600 پیکسل است.

دوربین اصلی 13 مگاپیکسل است که عکس‌های باکیفیتی را ثبت می‌کند. دوربین سلفی نیز یک لنز 5 مگاپیکسلی است که در نوع خود و قیمت پایینش کیفیت مطلوبی دارد.

با توجه به قیمت پایین این گوشی، وجود یک باتری 5000 میلی آمپری قطعا مزیت خوبی برای این گوشی ارزان شیائومی به حساب می‌آید. این باتری قدرت شارژ 10 وات را دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های پایین رده 2021

بهترین گوشی های میان رده 2021

 Redmi 9AT

بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت میان رده و پایین رده

  • پردازنده: مدیا تک هلیو G25
  • نمایشگر: 6.53 اینچ
  • دوربین اصلی: 13 مگاپیکسلی
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعتی

نمایشگر Redmi 9AT از جنس IPS است و رزولوشنی برابر با 720 در 1600 دارد. روشنایی نمایشگر به 400 نیت می‌رسد که مزیت خوبی برای استفاده در نور کم محسوب می‌شود. دوربین Redmi 9AT تشکیل شده از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسل که کیفیت مطلوبی از تصاویر ثبت می‌کند.

یکی از نقاط قوت این گوشی، باتری 5000 میلی آمپر آن است که تا ساعت‌ها شارژ خواهد داشت. تراشه به کار رفته در این گوشی ارزان شیائومی اندروید عملکرد خوبی دارد، با وجود این نباید انتظار اجرای برنامه‌های سنگین را داشته باشید. این مدل برترین گوشی شیائومی پایین رده است.

Redmi 9C

بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت میان رده و پایین رده

  • پردازنده: مدیا تک هلیو G35
  • نمایشگر: 6.53 اینچ
  • دوربین اصلی: 13 مگاپیکسلی
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعتی

گوشی شیائومی مدل Redmi 9C در لیست گوشی‌های شیائومی ارزان جای دارد. صفحه نمایش این گوشی مجهز به فناوری IPS و رزولوشن 720 در 1600 پیکسل است. این گوشی از اینترنت پرسرعت 4G و LTE و 3G پشتیبانی می‌کند.

گوشی ارزان شیائومی مدل ردمی 9C که دارای تراشه 12 نانومتری هلیو G35 و پردازنده 8 هسته‌ای است، به راحتی می‌تواند از عهده اجرای بازی‌های سنگین بربیاید.

در این گوشی که بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت است، سه دوربین اصلی همراه با لنزهای جداگانه 13، 2 و 2 مگاپیکسلی به کار رفته است. باتری Redmi 9C از جنس لیتیوم پلیمر ظرفیتی حدود 5000 میلی آمپر دارد و تا ساعت‌های زیادی می‌تواند شارژ را در خود نگه دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سونی 2021

بهترین دوربین سلفی گوشی 2021

Redmi 9

بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت میان رده و پایین رده

  • پردازنده: مدیا تک هلیو G80
  • نمایشگر: 6.53 اینچ
  • دوربین اصلی: 13 مگاپیکسلی
  • باتری: 5020 میلی‌آمپر ساعتی

گوشی Redmi 9 به عنوان یک گوشی ارزان شیائومی خوب در کلاس میان رده محسوب می‌شود. این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش بزرگ با حاشیه‌های کم، رزولوشنی برابر با 2340 در 1080 و فناوری IPS است.

در این گوشی که بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت  است، دوربین اصلی 13 مگاپیکسل، دوربین تصاویر فوق عریض 8 مگاپیکسل، حسگر 5 مگاپیکسلی ماکرو برای گرفتن تصاویر نزدیک و حسگر 2 مگاپیکسلی عمق در کنار هم تصاویر باکیفیتی را به ویژه در نور کم ثبت می‌کنند. دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیکسل است.

گوشی شیائومی مدل Redmi 9 M2004J19AG به عنوان ارزان‌ترین گوشی شیائومی دارای اکثر ویژگی‌های ردمی 9 است. با این تفاوت که این گوشی از حافظه 64 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی برخوردار است. همچنین ردمی 9 نوع 128 گیگابایتی نیز دارد.

POCO M3

بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت

  • پردازنده: Qualcomm SM6115 Snapdragon 662
  • نمایشگر: 6.53 اینچ
  • دوربین اصلی: 48 مگاپیکسلی
  • باتری: 6000 میلی‌آمپر ساعتی

یکی از گوشی های خوب ارزان قیمت شیائومی  POCO M3است. نمایشگر این گوشی رزولوشنی برابر با 1080 در 2340 دارد. نوع نمایشگر IPS است و با مقدار روشنایی که دارد حدود 400 نیت برای کار در محیط‌هایی با نور کم عالی است.

رزولوشن دوربین اصلی 48 مگاپیکسل، دوربین دوم 2 مگاپیکسل، دوربین سوم  2 مگاپیکسل و دوربین سلفی 8 مگاپیکسل است. قطعا چنین دوربینی تصاویر باکیفیتی را برای شما ثبت خواهد کرد.

تراشه این گوشی در فهرست ارزان ترین گوشی شیائومی 2020، با پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای بسیار قدرتمند است. همچنین باتری 6000 میلی آمپری این گوشی که بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت است، از دیگر نقاط قوت پوکو M3 به عنوان ارزانترین گوشی شیائومی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ 2021

بهترین گوشی تا 8 میلیون تومان

Redmi 9T

بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت میان رده و پایین رده

  • پردازنده: Qualcomm SM6115 Snapdragon 662
  • نمایشگر: 6.53 اینچ
  • دوربین اصلی: 48 مگاپیکسلی
  • باتری: 6000 میلی‌آمپر ساعتی

برترین گوشی شیائومی پایین رده Redmi 9T است. گوشی ردمی 9 تی در لیست ارزان‌ترین گوشی شیائومی جای دارد. این گوشی ارزان شیائومی دارای صفحه نمایشی با رزولوشن 1080 در 2340 از جنس IPS است.

از نقاط قوت این گوشی می‌توان به حافظه 64 گیگابایتی، باتری 6000 میلی آمپری، پردازنده گرافیکی و مرکزی پرقدرت و یک دوربین 4 گانه با کیفیت‌های 48، 8، 2 و 2 مگاپیکسل برای ثبت تصاویر و فیلم‌هایی با کیفیت اشاره کرد.

Redmi Note 10

بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت

  • پردازنده: Qualcomm SM6115 Snapdragon 678
  • نمایشگر: 6.43 اینچ
  • دوربین اصلی: 48 مگاپیکسلی
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعتی

از گوشی های خوب ارزان قیمت شیائومی می‌توان Redmi Note 10 را نام برد زیرا با توجه به کیفیتی که دارد، نسبت به رقبای خود از قیمت پایینی برخوردار است. صفحه نمایش بزرگ، باتری 5000 میلی‌آمپر، فست شارژ 33 وات، حسگر اثر انگشت و بدنه مقاوم از ویژگی‌های بارز ردمی نوت 10 است.

مجموع لنز 48 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل، سنسور عمق 2 مگاپیکسل و لنز ماکرو 2 مگاپیکسل دوربین چهارگانه این گوشی ارزان شیائومی را تشکیل می‌دهند. دوربین سلفی نیز 13 مگاپیکسل است. از لحاظ سخت افزاری نیز تراشه و پردازنده 8 هسته‌ای بر قدرت این گوشی میان رده که بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت است، افزوده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی تا 9 میلیون تومان

بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان

Redmi Note 9S

  • پردازنده: Qualcomm SM7125 Snapdragon 720G
  • نمایشگر: 6 اینچ
  • دوربین اصلی: 48 مگاپیکسلی
  • باتری: 5020 میلی‌آمپر ساعتی

در لیست برترین گوشی شیائومی پایین رده Redmi Note 9S نیز قرار دارد. این مدل شیائومی بزرگ‌ترین صفحه نمایش Full HD از نوع IPS را دارد.

وجود اثر انگشت اپتیکال روی دکمه پاور باعث امنیت بالای این گوشی شده است. دوربین 4 گانه در پنل پشتی نیز دارای رزولوشن‌های 48، 8، 5 و 2 مگاپیکسل است.

دوربین سلفی نیز 16 مگاپیکسل است. تنها نقطه ضعف گوشی میزان حافظه کم آن است که البته برای جبران آن می‌توانید از حافظه جانبی استفاده کنید. با وجود باتری 5020 میلی‌آمپری در این گوشی که بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت است، گوشی دو الی سه روز روشن می‌ماند.

Redmi Note 8 Pro

بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت میان رده و پایین رده

  • پردازنده: مدیاتک هلیو G90T
  • نمایشگر: 6.53 اینچ
  • دوربین اصلی: 64 مگاپیکسلی
  • باتری: 4500 میلی‌آمپر ساعتی

از گوشی های خوب ارزان قیمت شیائومی می‌توان Redmi Note 8 Pro را نام برد. در این گوشی صفحه نمایش با رزولوشن 1080 در 2340 بزرگتر و حاشیه‌ها کمترند و در کل طراحی ظاهری مدرن‌تر است.

روشنایی صفحه به 500 نیت می‌رسد که عملکرد خوبی در فضای کم نور دارد. مجموع دوربین چهارگانه 64، 8، 2 و 2 مگاپیکسل است. دوربین سلفی نیز 20 مگاپیکسل است.

ظرفیت باتری 4500 میلی‌آمپر با قابلیت شارژ سریع 18 وات است. Redmi Note 8 Pro با توجه به پردازنده قوی که دارد، برای گیمینگ نیز بسیار مناسب است. این گوشی ارزان شیائومی مدل 128 گیگابایتی نیز دارد.

Redmi Note 11

بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت میان رده و پایین رده

  • نمایشگر: 6.43 اینچ  (1080 در 2400 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 4 گانه (50/8/2/2) ؛ سلفی 13 مگاپیکسل
  • سخت افزار: Qualcomm SM6225 Snapdragon 680 4G (شش نانومتر) همراه با رم 4/6 گیگابایت
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت

شیائومی نوت ۱۱  با رابط کاربری MIUI 13 و با اندروید 11 اجرا می‌شود که قطعاً روان بودن و سازگاری خوب نرم‌افزار و سخت‌افزار آن شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

نسبت به هزینه‌ای که برای Redmi Note 11 می‌پردازید، سخت‌افزار بسیار خوبی در اختیار شما قرار می‌گیرد. تراشه بکار رفته در بطن این گوشی Snapdragon 680 4G است. پردازنده گرافیکی نیز مطابق انتظار Adreno 610 است که هماهنگی مناسبی با چیپست دارد.

سخت‌افزار ردمی نوت ۱۱ شاید زیاد برای بازی‌های گرافیکی مناسب نباشد، اما فراموش نکنید این مدل برای رفع نیازهای روزمره و کارهای سبک ساخته شده و در این زمینه عملکرد تقریباً بی‌نقصی دارد. هرچند در اجرای اکثر بازی‌ها نیز عملکرد قابل قبولی دارد. شیائومی نوت ۱۱ در 4 نسخه با رم 4/ 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی عرضه می‌شود.

نمایشگر بکار گرفته شده در Redmi Note 11 از نوع AMOLED بوده و وقتی به رزولوشن، نرخ نوسازی و تراکم پیکسلی‌ آن نگاه بیندازید، کاملاً متوجه کیفیت بالای آن می‌شوید. این نمایشگر رزولوشن +Full HD و تراکم پیکسلی فوق‌العاده 409 پیکسل در هر اینچ را داشته که باعث می‌شود دیدن عکس و فیلم روی آن حسابی لذت‌بخش شود. نقطه قوت دیگر نمایشگر گوشی نوت ۱۱ نرخ نوسازی 90 هرتزیست که روان بودن آن، در وب‌گردی و بازی کردن خیلی خوب به چشم می‌آید. حدود 84.5 درصد از پنل جلوی گوشی ردمی نوت ۱۱ به نمایشگر اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین گوشی شیائومی ارزان قیمت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (10 نظر)

    سلام نوت ۱۱s چطور ؟ خوبه گوشیش یا نه ؟

    پاسخ

    سلام بنده افتیری دارم
    اصلا افتیری نخرید باتریش افتضاهع افتضاه تروخدا حرفمو باور کنین نمیخوام شمام مثله من ضرر کنینو سر باتری تو دردسر بیفتین

    پاسخ

    با سلام
    پردازنده گوشی های 11T و 11T Pro اسنپدراگون ۸۸۸ که برای مدل 11T به اشتباه درج کردید

    پاسخ

    11T پردازندش دایمنسیتی ۱۲۰۰ دوست عزیز…فقط مدل پرو هست که اسنپدراگون ۸۸۸ داره..؟

    پاسخ

    فقط 11تی پرو اسنپ دراگون 888 هستش، و اینکه 11 تی همون دایمنسیتی هستش،و نظر کارشاناس درست بوده

    پاسخ

    فقطNote 11 pro 5g

    پاسخ

    نوت 9ونوت7ونوت8ونوت10هست نوت یازده نی 🗡️🗡️

    پاسخ

    من خودم الان زدنی ۱۱ 4G دستم هستش رنگ بنفش

    پاسخ

    ببخشید ولی واقعا شما کجای ایران note 7 پیدا می کنین که توی لیست گذاشتین؟
    بعد توی توضیحات گوشی ها هم یه کم دقت کنید
    زیر نوت ۷ توی توضیحات نوشتین (( جدیدترین نسخه پلتفورم اندروید 9.0 ))
    جدید ترین؟!!!

    پاسخ

    سلام پردازنده x3 pro را یجا زدید اسنپ ۶۸۰ یجا هم ۸۶۵ خواستم بگم اسنپ ۸۶۰ هستش

    پاسخ