;
coinex

تریلر رسمی فصل ششم سریال Better Call Saul را تماشا کنید

تریلر رسمی فصل ششم سریال Better Call Saul  منتشر شد. زمان زیادی تا پخش فصل ششم این سریال نمانده به همین مناسبت شبکه AMC تریلر رسمی و جدید این سریال را منتشر کرد.

براساس آخرین اخبار سینما و تلویزیون تریلر فصل ششم سریال Better Call Saul منتشر شد. این مجموعه تلویزیونی ساخته شبکه AMC که مرتبط با داستان بریکینگ بد که در همین شبکه پخش شده  است. این مجموعه توسط وینس گلیگان سازنده بریکینگ و پیتر گولد خلق شده است.

تریلر رسمی فصل ششم سریال Better Call Saul را تماشا کنید

خلاصه داستان این مجموعه درباره جیمز مک‌گیل یک وکیل تبهکار با بازی ادنکیرک بوده که بعدها از جیمز مک‌گیل به گودمن تغییر نام می‌دهد. وی پیشتر در مجموعه برکینگ بد نقش وکیل تبهکار را بازی می‌کرد که به والتر وایت کمک می‌کرد. داستان این مجموعه مربوط به سال 2002 و حول محور زندگی این وکیل و ملاقاتش با والتر وایت است.

تاکنون از این سریال 5 فصل 10 قسمتی به روی آنتن رفته است. قسمت اول با داشتن 6.9 میلیون بیننده توانست عنوان بهترین قسمت های اول یک مجموعه تلویزیونی را کسب کند، که برای شبکه AMC نیز رکوردی محسوب می‌شد. فصل ششم این سریال در 13 قسمت که در مقایسه با فصول پیشین، فصل پایانی قرار است طولانی ترین سری این مجموعه باشد.

فهرست بازیگران این سریال:

  • باب ادنکیرک که در نقش ساول گودمن است.  نام اصلی وی «جیمز مک‌گیل» است.
  • جاناتان بانکز بازیگر نقش «مایک ارمنترات» است. 
  • ریا سیهورن نقش «کیم وکسلر» را ایفا خواهد کرد. 
  • پاتریک فابین بازیگر نقش «هاوارد هملین» است. 
  • مایکل ماندو در نقش «ناچو وارگا» – یک خلافکاراست.
  • جیانکارلو اسپوزیتو در نقش گوستاوو(گاس)فرینگ هم از فصل سوم به این سریال ملحق می شود.
  • مایکل مک‌کین در نقش‌ شخصیت «چاک مک‌گیل» برادر سول گودمن است.

فصل ششم این سریال قرار است متفاوت تر از سایر فصل‌‌ها باشد و قرار است از کارتل‌های مواد مخدر تا دادگاه‌ها را به تصویر بکشد. این فصل به رابطه جیمی مک‌گیل با کیم با بازی ریا سیهورن نگاهی عمیق و ویژه خواهد داشت.

بخش اول فصل ششم شامل 7 قسمت ابتدایی که از تاریخ 18 آوریل 2022 ( 29 فروردین 1401 ) پخش می‌شود. در روزهای ابتدایی دو قسمت پشت سر هم پخش می‌شود. بخش دوم از فصل ششم نیز شامل 6 قسمت پایانی سریال که در تاریخ 11 ژوئیه سال 2022 (20 تیر 1401) از شبکه AMC پخش می‌شود.

در ادامه تریلر فصل 6 سریال بهتره با سال تماس بگیری را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره تریلر رسمی فصل ششم سریال Better Call Saul و فصل های قبلی آن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر