;
coinex

بهترین توکن های NFT در سال 2024 ؛ معرفی NFTهای برتر برای سرمایه‌گذاری

اگر از فعالان دنیای رمزارزها باشید و بخواهید که توکن NFT جمع‌آوری کنید باید با بهترین توکن های NFT در سال 2024 آشنا باشید.

این روزها در دنیای بلاکچین و کریپتو، توکن‌های غیرمثلی یا توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) محبوبیت بسیاری یافته‌اند و دلیل آن نیز احتمالا به سودآوری و رشد نسبت خوب این بخش از بازار در سال‌های اخیر مربوط است.

در شرایطی که در دنیای NFTها توکن‌های بسیاری وجود دارد، انتخاب بهترین مورد برای سرمایه‌گذاری و خرید همیشه کار آسانی نیست.

بر همین اساس ما در مطلب پیش رو که با هدف معرفی بهترین توکن های NFT در سال 2024 تنظیم شده است ضمن پرداختن به چیستی توکن‌های NFT و دلیل اهمیت آن‌ها، شما را با لیست بهترین توکن های NFT 2024 آشنا می‌کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین توکن های NFT در سال 2024

عبارت NFT خود مخفف توکن‌های غیرقابل تعویض (Non-fungible token) است و به نوع خاصی دارایی‌های دیجیتال اطلاق می‌شود. ان اف تی‌ها توکن‌های بلاکچینی منحصربه‌فردی هستند که هریک ویژگی‌هایی متمایز از دیگران دارند. این مسئله امکان تایید سریع مالکیت دیجیتال از طریق بلاکچین را فراهم می‌کند.

یکی از نخستین مجموعه توکن‌های NFT که نقش مهمی در افزایش توجه افراد به این بستر جدید داشت، توکن‌های CryptoPunks بود که نسخه محدودی از 1000 میمون است که با الگوریتم‌های خاصی تولید شده‌اند.

بهترین توکن های NFT در سال 2024
بهترین توکن های NFT در سال 2024

بعد از رکوردشکنی فروش NFTها در سال 2021، به مرور چهره‌های شاخص و سلبریتی‌های بیشتری شروع به تمرکز بر توکن‌های غیرمثلی کردند و ارزش اکوسیستم NFTها به مراتب بیشتر شد. حالا دیگر NFTها خود یکی از روش‌های مهم سرمایه‌گذاری محسوب می‌شوند. اما بهترین NFT برای سرمایه گذاری 2024 کدام است؟

آدرساید (The OtherSide)

بهترین توکن های NFT در سال 2024

یکی از بهترین NFT های 2024 که می‌توانید جمع‌آوری کنید مجموعه توکن‌های The OtherSide است که Yuga Labs آن‌ها را منتشر کرده و بیشتر به عنوان بخشی از پلتفرم BAYC شناخته می‌شوند.

این مجموعه حالا صاحب یک خط داستانی مستقل و جذاب شده و همچنان NFTهایی که Yuga Labs ارائه می‌کند برای معامله‌گران حائز اهمیت است. با این اوصاف آدرساید را می‌توان از بهترین توکن های NFT در سال 2024 دانست.

سندباکس (Sandbox)

بهترین توکن های NFT در سال 2024

سندباکس را شاید بتوان بهترین NFT برای سرمایه گذاری 2024 دانست. اساسا اکوسیستم سندباکس در سالیان اخیر از جمله موفق‌ترین پلتفرم‌های بازی محور بوده و ارز دیجیتال آن نیز از جمله‌ ارزهای آینده‌دار قلمداد می‌شود.

با این حال اگر به فکرجمع‌آوری یک مجموعه NFT ارزشمند هستید بد نیست سری به گالری سندباکس نیز بزنید چراکه افراد و برندهای معروفی امروزه پشتیبان و همکار سندباکس محسوب می‌شوند و این بر ارزش پروژه خواهد افزود.

توکن‌های sandbox NFT در حال حاضر قیمت پایینی دارند اما انتظار بر این است که بعد از عرضه اولیه به مراتب گرانتر شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین شت کوین های 2024

بهترین شت کوین های 2023

والهالا (Valhalla)

بهترین توکن های NFT در سال 2024

والهالا نیز از جمله بهترین توکن های NFT در سال 2024 است که توسط Stacked ایجاد و منتشر شده و اگر به اندیشه تنوع بخشیدن به مجموعه NFTهای خود و یک سرمایه‌گذاری خوب هستید می‌توانید روی آن حساب کنید.

شرکت طراح این مجموعه NFT دیدگاه بسیار پیشروانه‌ای نسبت به جهان کریپتو و تکنولوژی‌های بلاکچین دارد و به طور خاص بر عرضه توکن‌های غیرمثلی تمرکز کرده است.

یکی از عواملی که والهالا را به یکی از بهترین توکن های NFT 2024 بدل کرده تعداد کم آن است چراکه تنها 9000 توکن در این مجموعه عرضه شد که بلافاصله بعد از رونمایی به فروش رسیدند.

دنیای زنان (The World of Women NFT)

بهترین توکن های NFT در سال 2024

دنیای زنان شاید بهترین NFT برای سرمایه گذاری 2024 باشد که تمام 10 هزار پرتره منحصربفرد آن بلافاصله بعد از عرضه به فروش رسید و بسیار مورد توجه سلبریتی‌ها و چهره‌های موثر قرار گرفت.

The World of Women NFT در واقع شامل پرتره‌های منحصربفردی از زنان در سبک‌ها و با رنگ‌های مختلف است که توسط Yam Karkai  طراحی و منتشر شده است. قرار است که میزانی از کارمزد خرید و فروش و درآمد حاصل از این پروژه به موسسات خیریه حامی حقوق زنان در سراسر جهان تخصیص یابد.

مجموعه میمون‌های کسل (Bored Ape Yacht Club)

بهترین توکن های NFT در سال 2024

شاید مجموعه میمون‌های کسل در مدت اخیر به خوبی معروف شده باشند اما همچنان از جمله بهترین NFT های 2024 برای هر کلکسیونری محسوب می‌شوند.

این مجموعه در واقع شامل 10 هزار پرتره از میمون‌های کارتونی است که از زمان عرضه تا امروز همواره محبوبیت زیادی در بازارهای NFT داشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

بزرگترین هک ها و کلاهبرداری های کریپتو در سال 2023

بهترین توکن های NFT در سال 2023

دیسنترالند (Decentraland)

بهترین توکن های NFT در سال 2024

یکی دیگر از بهترین توکن های NFT در سال 2024 مجموعه توکن‌های غیرمثلی پلتفرم دیسنترالند است. دیسنترالند یک پروتکل مبتنی بر بلاکچین اتریوم است که با ترکیب واقعیت مجازی و واقعیت افزوده با اینترنت، متاورس را می‌سازد.

در دیسنترالند کاربران می‌توان محتوا و برنامه‌هایی ایجاد کرده و به اشتراک بگذارند و از این راه به درآمد برسند. این پلتفرم در سالیان اخیر به کانونی‌ترین نقطه اکوسیستم متاورس بدل شده و کاربران آن تا 3300 درصد افزایش یافته‌اند.

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

بهترین توکن های NFT در سال 2024

اکسی اینفینیتی نیز از جمله بهترین NFT های 2024  است که در زمره پلتفرم‌های بازی توکن‌محور است. اکسی اینفینیتی که در سال 2018 توسط Sky Mavis Tech منتشر شد، یک بازی الهام گرفته شده از Pokemon است که به بازیکنان امکان جمع‌آوری، خرید و فروش توکن‌ها را می دهد.

تزوس (Tezos)

بهترین توکن های NFT در سال 2024

یکی از بهترین توکن های NFT 2024 مجموعه NFTهای تزوس است. بلاکچین تزوس یک پروتکل لایه 1 است که توسط Breitmanns معرفی شد. پروژه بلاکچینی تزوس یک پلتفرم مقیاس‌پذیر است که فضای مناسبی برای توسعه dAppها فراهم می‌کند.

قدرت تزوس در معماری خاص و آینده‌نگرانه آن نهفته است که بدون نیاز به هاردفورک مستقل آن را مقیاس‌پذیرتر می‌کند. بلاکچین تزوس برای تراکنش‌هایی با هزینه کم و سرعت بالا در اکوسیستم های مختلف دیفای، متاورس و NFTها ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

تبدیل آثار هنری به NFT ؛ چگونه کارهای هنری خود را NFT کنیم؟

اتریوم در سال 2023

چیلیز (Chiliz)

بهترین توکن های NFT در سال 2024

چیلیز می‌تواند بهترین NFT برای سرمایه گذاری 2024 باشد. این توکن از جمله بهترین توکن‌های NFT فعلی بازار است که در زمینه ساخت و توسعه فن‌توکن‌های باشگاهی و فعالیت‌های ورزشی و سرگرمی فعالیت دارد و می‌کوشد تعاملات هواداران با باشگاه‌ها را افزایش دهد.

چیلیز نخستین ارز مقیاس‌پذیر مبتنی بر مشارکت طرفداران است که با یک پلتفرم درونی پاداش عرضه شده است. با استفاده از چیلیز طرفداران می‌توانند بیشتر با باشگاه خود در ارتباط باشند و در نظرسنجی‌ها هم شرکت کنند.

وکس (WAX)

بهترین توکن های NFT در سال 2024

وکس از بهترین توکن های NFT در سال 2024 است که اگر در اندیشه خرید و تهیه کلکسیونی از NFTهای ارزشمند باشید می‌توانید روی آن حساب کنید. وکس در مدت اخیر به دلیل ویژگی‌هایی که برای خرید و ترید آسان فراهم کرده بسیار محبوب شده است.

نام WAX در واقع مخفف عبارت Worldwide Asset eXchange است و به یک بلاکچین تخصصی برای جابجایی دارایی‌های دیجیتال اشاره دارد.

شما می‌توانید این دارایی‌های مجازی را که از پلتفرم‌ها و بازی‌های مختلف به دست می‌آورید در بلاکچین وکس ذخیره کنید یا آن‌ها را در این فضا ترید کنید. از این رو می‌توان وکس را از بهترین NFT های 2024 به حساب آورد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی دوج کوین در سال 2023

پیش بینی کاردانو در سال 2023

تتا (THETA)

بهترین توکن های NFT در سال 2024

یکی از بهترین توکن های NFT 2024 مجموعه توکن‌های شبکه تتا است که برای سرمایه‌گذاری بلند مدت گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. تتا هدف خود را شکل دادن تحولی انقلابی در خدمات پخش محتوا  و ویدیو عنوان کرده است.

همچنین تتا به کاربران این امکان را می‌دهد تا پهنای باند و منابع محاسباتی خود را در بستر شبکه‌ای همتا به همتا به اشتراک بگذارند.

همسایه من آلیس (My Neighbor Alice)

بهترین توکن های NFT در سال 2024

همسایه من آلیس (My Neighbor Alice)  نیز از جمله بازی‌های چندنفره بلاکچینی است که داستانی عمیق و بازیکن‌محور ارائه می‌کند. خط داستانی بازی خروجی ایده‌آلی برای تعاملات اجتماعی و خلاقیت بین کاربران جامعه فراهم می‌کند. در مجموعه این بازی می‌تواند بهترین NFT برای سرمایه گذاری 2024 باشد.

تارو (TARO)

بهترین توکن های NFT در سال 2024

پروژه تارو نیز از جمله بهترین NFT های 2024 است که با نام RobotEra نیز شناخته می‌شود. این پروژه از جدیدترین پروژه های NFT است که در سال 2024 می‌تواند رشد خوبی داشته باشد.

این پروژه مبتکرانه تمرکز خاصی بر متاورس دارد و یک دنیای بزرگ و قابل کاوش ایجاد می‌کند که بازیکنان می‌توانند با کسب تجارب مختلف در آن کسب درآمد کنند. این پروژه از زمان رونمایی اولیه در اواخر سال 2022 سروصدای زیادی به پا کرد و طرفداران برخی پلتفرم‌های رقیب چون سندباکس را نیز به خود جلب کرده است.

در شرایطی که پروژه RobotEra را در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین توکن های NFT در سال 2024 می‌شناسند اما این پروژه یک توکن بومی با عنوان تارو نیز دارد که بر استاندارد ERC مبتنی است و می‌تواند آینده خوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی شیبا اینو در سال 2023

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2023

آی‌ام‌پی‌تی (IMPT)

بهترین توکن های NFT در سال 2024

یکی از مسئولانه‌ترین سرمایه‌گذاری‌های اخیر در حوزه کریپتو که توجهات بسیاری به خود جلب کرده و می‌تواند از بهترین توکن های NFT 2024 باشد پروژه IMPT است که با هدف تبدیل اعتباراتی معادل یک تن کربن به NFT توانسته در مدت عرضه خود به یکی از پروژه‌های موفق بدل شود.

این پروژه هدف خود را کمک به مبارزه با بحران آب‌وهوا اعلام کرده است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا با جمع‌آوری و تجارت اعتبار کربنی، رد پای کربنی خود را به کمترین میزان برسانند.

این پروژه در اندک زمانی که معرفی شده توانسته مقادیر قابل توجهی سرمایه اولیه جمع کند و نظر سرمایه‌گذاران زیادی را جلب کند.

کسانی که توکن‌های NFT پروژه IMPT را خریداری کنند همچنین می‌توانند اعتبارات خود را اصطلاحا بازنشسته کرده و آن‌ها را در بازار خرج کنند. دارنده توکن IMPT بعد از بازنشسته کردن اعتبار کربنی خود یک NFT خاص و قابل معامله به جای آن دریافت می‌کند.

در حال حاضر بازار اجباری کربن که توسط دولت‌ها برای تحقق اهداف زیست‌محیطی ایجاد شده ارزشی بالغ بر 275 میلیارد دلار دارد و این در حالی است که ارزش بازار داوطلبانه صرفا 2 میلیارد دلار است. البته پیش‌بینی بلومبرگ حاکی از این است که ارزش بازار داوطلبانه تا پایان دهه میلادی جاری به 100 میلیارد دلار می رسد.

این پیش‌بینی بلومبرگ تا حدی ناشی از دارایی‌های دیجیتالی مشابه با توکن‌های IMPT است و در نتیجه پیش‌بینی می‌شود که در آینده نزدیک بهترین NFT برای سرمایه گذاری 2024 باشد.

ابریشم (Silks)

بهترین توکن های NFT در سال 2024

یکی دیگر از بهترین توکن های NFT در سال 2024 می‌تواند پروژه ابریشم است که نخستین پلتفرم مربوط به مسابقات اسب‌دوانی در دنیای متاورس محسوب می‌شود. چشم‌انداز این پروژه توجه بسیاری از مالکان اسب و دوستداران مسابقات اسب‌دوانی را به خود جلب کرده است.

پروژه ابریشم با استفاده از فناوری واقعیت ترکیبی در وب 3 می‌کوشد هیجان مالکیت اسب و شرکت در مسابقات اسب‌دوانی را به متاورس بیاورد.

در واقع هر توکن NFT پروژه ابریشم به یک اسب مسابقه اصیل در دنیای واقعی مربوط است. این توکن‌ها در صورت برنده شدن اسب می‌تواند جوایزی برای دارندگان توکن به دنبال داشته باشد.

علاوه بر این با توکن‌های غیرمثلی ابریشم در دنیای متاورس نیز می‌توانید مواردی چون اسب‌ها و اسطبل و مواردی مشابه را در متاورس صاحب شوید.

ایده اصلی این بازی این است که کاربران با NFTها صاحب سریعترین اسب‌های دنیای واقعی شوند و در نتیجه چون NFTهای شبکه از اسب‌هایی در دنیای واقعی مشتق شده‌اند، Silks یک پروژه مبتنی بر مشتقات محسوب می‌شود. همچنین این پروژه نخستین متاورس بازی برای کسب درآمد در دنیا محسوب می‌شود که مستقیما به مسابقات اسب‌دوانی در دنیای واقعی مربوط می‌شود.

اکوسیستم این پروژه آمارهایی مانند خط خونی، پیشرفت تمرین، نتایج مسابقه و مواردی دیگر را برای وارد کردن در توکن غیرمثلی اسب دریافت می‌کند.

جالب است بدانید که محبوبیت این پروژه به حدی بالا است که وقتی 10 هزار آواتار این مجموعه برای اولین بار عرضه شد، به سرعت توسط سرمایه‌گذاران بزرگ خریداری شد. در حال حاضر بیش از 65 درصد آواتارهای این مجموعه به فروش رسیده اما شما همچنان می‌توانید یکی از دارندگان توکن‌های ابریشم باشید. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید اینکه پروژه مذکور در مدت زمان کوتاهی به رده اول برترین بازی‌های ورزشی و فانتزی وب 3 دست یافته است.

کالواریا (Calvaria)

بهترین توکن های NFT در سال 2024
بهترین توکن های NFT در سال 2024

کالواریا یکی از جدیدترین بازی‌های کسب درآمد بلاکچینی است که جوایز آن از بهترین NFT های 2024  هستند. کالواریا یک پروژه مبتنی بر NFT و GameFi است که بر بستر بلاکچین پالیگان طراحی شده و می‌کوشد گیمرهای وب 2 را به سمت وب 3 سوق دهد.

موفق‌ترین بازی این مجموعه عنوان Calvaria Duels of Eternity است که یک بازی استراتژیک جنگی مبتنی بر کارت است و در آن بازیکنان بایستی با مهارت‌ها، دانش و دارایی خود حریفان را شکست داده و جوایز جدیدی جمع‌آوری کنند.

توکن بومی این بازی ارزی به نام RIA است که از زمان عرضه فروشی 2 میلیون دلاری در چندین مرحله فروش داشته و نگاه بسیاری از سرمایه‌گذاران بازار کریپتو را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

آزوکی (Azuki)

بهترین توکن های NFT در سال 2024

یکی دیگر از مواردی که به عنوان یکی از بهترین توکن های NFT در سال 2024 قابل اشاره است پروژه موفق زوکی است که در اوایل سال 2022 معرفی شد و به سرعت در توییتر وایرال شد. این مجموعه حداکثر 10 هزار پروفایل انیمه‌ای دارد و بر بستر بلاکچین اتریوم راه‌اندازی شده است.

هر یک از دارندگان توکن‌های آزوکی همچنین به باغ متاورس پروژه دسترسی دارند و این باغ به دارندگان امکان می‌دهد تا برنامه‌های منحصربفرد NFT، رویدادهای زنده و کالاهای خاصی را در دسترس داشته باشند.

جالب است بدانید که در نخستین عرضه که 8700 توکن NFT این پروژه به فروش گذاشته شد تمام آثار ظرف 4 دقیقه به فروش رفت و این یکی از سریعترین تراکنش‌های تاریخ عرضه NFTها بود.

آزوکی همچنین ظرف تنها 1 ماه موفق به جمع‌آوری سرمایه‌ای 300 میلیون دلاری شد و بسیاری آن را از نظر موفقیت با پروژه میمون‌های کسل مقایسه کردند.

با وجود گذشت 10 ماه از عرضه این پروژه، آزوکی همچنان از نظر حجم فروش و قیمت در بالاترین رتبه‌های OpenSea جای دارد و به عنوان بهترین NFT برای سرمایه گذاری 2024 شناخته می‌شود چراکه پیش‌بینی می‌شود در سال 2024 افزایش قیمت داشته باشد.

در حالی که عموم پروژه‌هایی که در اوایل 2022 وارد بازار NFT شدند در وضعیت ورشکستگی قرار گرفته‌اند، آزوکی از جمله تنها پروژه‌هایی است که با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و در نتیجه می‌توان به آینده آن و رقابت با پروژه‌هایی چون BAYC امیدوار بود.

پرنده‌های ماه (Moonbirds)

بهترین توکن های NFT در سال 2024

پرنده‌های ماه هم یکی از بهترین NFT های 2024 است که یک مجموعه بزرگ شامل 10 هزار توکن متمایز است که هر یک از این آثار تصویر یک جغد دارند و ویژگی‌های ظاهری آن‌ها با یکدیگر متمایز است. انتظار می‌رود که در آینده کاربران زیادی به خاطر این پروژه به حوزه وب 3 وارد شوند.

پرنده‌های ماه در آپریل 2022 راه‌اندازی شد و کمپین تبلیغاتی بزرگی در توییتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی آن را پشتیبانی می‌کرد. این مجموعه را Proof Collective ساخته است.

شما علاوه بر امکان استفاده از توکن‌های غیرمثلی به عنوان عکس پروفایل می‌تواند برای کسب جوایز گوناگون آن‌ها را استیک کنید. یک توکن پرنده ماه وقتی استیک می‌شود لانه خود را گسترش می‌دهد و سبب می‌شود دارندگان به سطوح جدیدی برسند. از طرفی دارندگان Moonbirds امکان حضور در یک باشگاه عضویت خصوصی انحصاری در کنار سرمایه‌گذاران هم‌فکر خود را هم خواهند داشت.

از دیگر دلایلی که سبب می‌شود از Moonbirds به عنوان بهترین NFT برای سرمایه گذاری 2024 یاد کنیم مربوط به قدرت تبلیغاتی این پروژه، محبوبیت در شبکه‌های اجتماعی و تیم موسس معتبر و با سابقه آن است که تا حدی خیال سرمایه‌گذار را از امنیت و آینده پروژه آسوده می‌کند.

آنچارتد (The Uncharted)

بهترین توکن های NFT در سال 2024

پروژه The Uncharted نیز از بهترین توکن های NFT در سال 2024 است که می‌تواند سرمایه‌گذاری روی آن را درنظر داشته باشید. این پروژه اوین نمونه در نوع خود است و به عنوان یک سفر و ماجراجویی توصیف شده است.

پروژه The Uncharted شامل 21 هزار NFT است که دارندگان می‌توانند با آن به طیف وسیعی از مزایای مالی دسترسی داشته باشند. این مجموعه علمی تخیلی نشانگر سفر بشر به آینده است و نکته کلیدی که در این مورد باید در نظر داشته باشید اینکه The Uncharted صرفا یک مجموعه کلکسیونی نیست بلکه بلیت یک سفر مالی و سرمایه‌گذاری است.

تیم توسعه‌دهنده این پروژه هدف خود را کاهش شکاف بین بازارهای مالی سنتی و وب 3 عنوان کرده‌اند و این پروژه با این هدف در حال جمع‌آوری سرمایه است تا به یکی از بهترین توکن های NFT 2024 بدل شود. آنچارتد همچنین برخلاف دیگر پروژه‌های NFT که سود‌آوری‌شان برای کاربران صرفا بسته به رشد آن‌ها در آینده است، به کاربران خود وعده سود تصمینی می‌دهد.

تمام درآمد حاصل از فروش توکن‌های این مجموعه به یک صندوق سرمایه‌گذاری به نام XETA واریز می‌شود که بر اساس الگوریتم‌های پیشرفته و ایمن HFT طراحی شده است. این صندوق سرمایه‌گذاری توسط جمعی از تریدرها با بیش از 10 سال سابقه مدیریت مالی اداره می‌شود که می‌توانند قرار گرفتن The Uncharted در شمار بهترین NFT های 2024 را تضمین کنند.

با توجه به فعالیت مداوم این صندوق، سود حاصل از این فعالیت به طور سه ساله و هر سه ماه یکبار در این مدت بین تمام دارندگان NFTهای The Uncharted تقسیم می‌شود. انتظار می‌رود که ساختار ترکیبی این صندوق به مرور منجر به افزایش بازدهی و رشد سود آن شود و با یکی از بهترین توکن های NFT در سال 2024 مواجه باشیم.

با پایان سه سال نیز درآمد صندوق بین دارندگان توکن‌ها توزیع می‌شود و شما می‌تواند NFT خود را به فروش برساند یا برای ارزشمند شدن نگهدارید.

بیشتر بخوانید:

بهترین زمان خرید ارز دیجیتال

آموزش کسب درآمد از متاورس

کوکی (Cocky)

بهترین توکن های NFT در سال 2024
بهترین توکن های NFT در سال 2024

یکی از بهترین توکن های NFT 2024 مجموعه توکن‌های پروژه کوکی است که یک باشگاه خاص مبتنی بر لایف‌استایل در فضای NFTها است. دارندگان توکن‌های این شبکه به رویدادهای مهم موسیقی در سراسر دنیا دسترسی دارند.

این مجموعه شامل 10 هزار قوطی کوکی با 51 تنوع پوسته مختلف و درب‌هایی در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و طلایی است که هر دری مزایای مختلفی دارد که در رویدادهای کنسرت مرتبط با این پروژه کاربرد دارند.

در واقع در زمان تهیه هر یک از NFTها سیستم غیرتبعیضی، مزایایی را به طور تصادفی برای دارندگان توکن‌های شبکه کوکی در نظر می‌گیرد و این مزایا ارتباط خاصی با رنگ درب قوطی‌ها دارند. مثلا برخی از این مزایا می‌تواند شامل محل اقامت لاکچری برای رویدادهای فیزیکی مهم باشد که توسط تیم کوکی میزبانی می‌شوند. یا مثلا در مواردی ممکن است دعوت‌نامه‌های اضافی، پرداخت هزینه کلیه حمل‌ونقل‌ها در سفر و مواردی مشابه به دارندگان این توکن‌ها ارائه شود.

تیم توسعه دهنده این شبکه که از آن به عنوان یکی از بهترین NFTها برای سرمایه‌گذاری یاد می‌شود، قصد دارند به طور سالانه دو رویداد حضوری علاوه بر رویدادهای مجازی معمول برگزار کنند. رویدادهای حضوری با موسیقی الکترونیکی در شهرهای مختلفی در دنیا برگزار می شوند و هر رویداد ممکن است در یک فضا و لوکیشن بسیار خاص با فرهنگ و چشم‌انداز ویژه باشد.

سوالات متداول

بهترین توکن‌های NFT برای سرمایه‌گذاری در سال 2024 کدامند؟

در این مطلب لیست جامعی از بهترین NFTهای مناسب سرمایه‌گذاری به شما معرفی کردیم. از بهترین موارد می‌توان به پروژه آزوکی، آنچارتد، کوکی و پرنده‌های ماه اشاره کرد.

آیا سرمایه‌گذاری روی NFTها آینده خوبی دارد؟

اساسا ورود به هر بازار مالی خصوصا بازارهای مرتبط با بلاکچین نیاز به مطالعه و بررسی دقیق دارد و در هیچ بازاری، کسب سود و سرمایه تضمینی نیست. توصیه می‌شود همواره با علم و آگاهی کامل به هر بازاری ورود کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین توکن های NFT در سال 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر