;
coinex

بازیگران سریال دردسرهای شیرین ؛ بیوگرافی و تصاویر 

در این نوشتار تکراتو به بیوگرافی بازیگران سریال دردسرهای شیرین می پردازیم و در ادامه نیز عکس های بازیگران سریال دردسرهای شیرین را خواهید دید. با ما باشید.

سریال «دردسرهای شیرین» با حضور بازیگرانی مطرح همچون پوریا پورسرخ و مریم مومن و به کارگردانی سهیل موفق برای پخش در ایام عید نوروز در حال فیلمبرداری است.

سهیل موفق کارگردان این مجموعه فیلم‌هایی همچون «شکلاتی» و «پاستاریونی» را پیش از این ساخته است. تهیه کننده این سریال اکبر محمودی مهریزی است. این اولین سریالی است که او به صورت جدی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

بازیگران سریال دردسرهای شیرین

سریال «دردسرهای شیرین» قرار است فضایی شاد داشته باشد و از شبکه پنج سیما روی آنتن برود. این مجموعه داستانی اجتماعی دارد و به زندگی خوشی‌ها و رنج‌های نقش شیرین با بازی مریم مومن می پردازد. پوریا پورسرخ نیز در این مجموعه نوروزی نقش همسر شیرین با نام علی را بر عهده دارد.

 

در کنار این دو بازیگر جوان که در نقش‌های اصلی ظاهر شدند، افسانه بایگان، یوسف مرادیان، رسول توکلی، پوراندخت مهیمن، مرتضی کاظمی، سهیل قاصدی، فهیمه سلیمانی و ژیلا دایی دیگر بازیگرانی هستند که حضورشان در «دردسرهای شیرین»؛ جدیدترین ساخته‌ی سهیل موفق قطعی شده است. در ادامه به طور مختصر به زندگینامه بازیگران سریال دردسرهای شیرین که از  سریال های نوروز 1401 است، پرداخته‌ایم. تا پایان همراه ما باشید.

پوریا پورسرخ

بازیگران سریال دردسرهای شیرین

پوریا پورسرخ در چهارم تیر ماه سال ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی کارشناسی رشته‌ اصلاح نباتات از دانشگاه شیراز و کارشناسی ارشد، و دکتری رشته‌ فیزیولوژی گیاهی است. جدیدترین کار پوریا پورسرخ در حال حاضر از شبکه سه سیما با نام برف بی صدا می بارد به کارگردانی پوریا آذربایجانی در حال پخش است.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

بازیگران سریال خاتون

مریم مومن

بازیگران سریال دردسرهای شیرین
بیوگرافی بازیگران سریالدردسرهای شیرین

مریم مومن زاده‌ی سال ۱۳۷۷ در تهران است. او در حال حاضر دانشجوی رشته بازیگری است. مریم مومن کار خود را از تئاتر آغاز کرده و سپس به عنوان بازیگر وارد تلویزیون شده است.

اولین کار او که بسیار مورد توجه قرار گرفت سریال شبکه سه سیما به نام بانوی عمارت بود که او در آن نقش فخرالزمان را برعهده داشت.

افسانه بایگان

بازیگران سریال دردسرهای شیرین

افسانه بایگان متولد بیست و ششم دی ماه سال ۱۳۴۰ در تهران است. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1363 با بازی در نقش ترکان خاتون در سریال تلویزیونی «سربداران» به کارگردانی محمدعلی نجفی آغاز کرد.

مصطفی شایسته همسر افسانه بایگان است. این زوج هنرمند پسری به نام امیرعلی دارند که در ایالت میشیگان آمریکا زندگی می‌کند. او یکی از پرکارترین بازیگران زن سینمای ایران و سوپراستار دهه‌ی شصت بود. فضل‌الله بایگان (بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده) عموی افسانه بایگان است.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال جزیره

بازیگران سریال یاغی

سمیرا حسینی

بازیگران سریال دردسرهای شیرین

سمیرا حسینی در تهران به دنیا آمده است، او دارای مدرک رشته تئاتر گرایش ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری است. او با یک سریال 10 قسمتی به مناسبت ماه محرم وارد تلویزیون شد اما به طور حرفه ای با بازی در سریال صاحبدلان در سال 1385 دیده شد. او در حال حاضر در سمت‌های بازیگری، کارگردانی، منشی صحنه، مجری و فیلمنامه نویسی فعالیت دارد.

پاشا جمالی

بازیگران سریال دردسرهای شیرین

در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال دردسرهای شیرین می‌رسیم به پاشا جمالی، وی زاده‌ی سی و یکم خرداد‌ ماه سال ۱۳۷۰در شهر رشت است. او دارای لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه تهران است. پس از پایان شهرزاد از پاشا جمالی برای بازی در این سریال تقدیر شد.

سهیل قاصدی

بازیگران سریال دردسرهای شیرین
عکس های بازیگران سریال دردسرهای شیرین

سهیل قاصدی، گوینده، مجری بوده و در بازیگری جزو تازه کارهاست. قاصدی سابقه اجرا در رادیو ایران، رادیو فرهنگ و شبکه‌ های مختلف تلویزیون را دارد. برنامه‌ های تلویزیونی همجون تراز و ایستگاه که از شبکه ایران کالا پخش شدند با اجرای وی بود.

سهیل قاصدی برای نخستین بار در سال، ۱۳۹۸ با بازی در فیلم سینمایی «پسر کشی» به کارگردانی محمدهادی کریمی به طور رسمی وارد دنیای فیلم و سینما شد.

یوسف مرادیان

بازیگران سریال دردسرهای شیرین

یوسف مرادیان بازیگر سینما و تلویزیون، در یکم اسفند ماه سال ۱۳۴۹ در شهر کرمانشاه به دنیا آمد. او یک پسر با نام شایان دارد. او از کودکی کارش را در صداوسیمای کرمانشاه به عنوان بازیگر را آغاز کرد. مرادیان بازی در سینما، را از سال ۱۳۷۵ با «لاک‌پشت» کاری از «علی شاه حاتمی» آغاز کرد.

مرتضی کاظمی

بازیگران سریال دردسرهای شیرین

مرتضی کاظمی، در یکم اسفند ماه سال ۱۳۴۲ در تهران است. البته او اصالتا اصفهانی است. وی متاهل و دارای یک فرزند به نام مهراب است.

وی از بازیگران مطرح سینما و تلوزیون است که از آثار مهم او می‌توان به ایفای نقش در فیلم های پرستاران، مسیح و  سلام بر عشق اشاره کرد. این بازیگر در سریال «احضار» به کارگردانی و نویسندگی علیرضا افخمی، بازی در نقش “مهندس”را برعهده داشت.

ژیلا دایی

بازیگران سریال دردسرهای شیرین

ژیلا دایی در شهر مشهد به دنیا آمد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات فارسی است. وی در حال حاضر از بازیگران سینما و تلویزیون بوده و در آثاری هم چون سریال تلویزیونی «پریا»، فیلم سینمایی «اتاق تاریک»، و فیلم سینمایی «دراکولا» به نقش‌آفرینی پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال حرفه ای

سریال حضرت موسی

رضا توکلی

بازیگران سریال دردسرهای شیرین
عکس های بازیگران سریال دردسرهای شیرین

رضا توکلی در هجدهم تیر ماه سال 1339 در مشهد متولد شد. او علاقه زیادی  به هنر داشت و در همان دوره تحصیل وارد گرو‌ه‌های نمایشی و موسیقی منطقه ده آموزش و پرورش تهران شد که در همان زمان چند نمایش همراه با اجرای موسیقی ارائه کرد.

او  علاوه بر بازیگری کارگردانی چند کار را نیز به عهده داشته است.در سال 1377 سریال گام آخر به تهیه‌کنندگی محمدرضا خالقی را کارگردانی کرد که از شبک‌ی یک سیما روی آنتن رفت. همچنین فیلم کوتاه ۱۶ م. م روز مریم محصول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ساخته‌های رضا توکلی است.

پوراندخت مهیمن

بازیگران سریال دردسرهای شیرین
بیوگرافی بازیگران سریالدردسرهای شیرین

پوراندخت مهیمن زاده‌ی سال ۱۳۳۱ در شهر اصفهان است. او فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۶۳ با «شب شکن» آغاز کرد و از بازیگران پرکار تلویزیون و سینما بوده است. پورانداخت مهمیمن دارای  مدرک کاردانی هنری دارد.

از جدیدترین کارهای او می‌توان بیگانه ای با من است (فصل اول و دوم)، نوار زرد فصل دوم و جزیره را نام برد. پورانداخت مهمین یکی از بازیگران سریال دردسرهای شیرین است.

اگر از علاقه‌مندان خواندن بیوگرافی بازیگران جدیدترین مجموعه‌های تلویزیون هستید، می‌توانید با مطالعه نوشتار   بازیگران سریال زیرخاکی 3  با هنرمندان این سریال بیشتر آشنا شوید.

شبکه پنج سیما امسال مجموعه «دردسر‌های شیرین» را در نوروز پخش خواهد کرد. پخش دردسرهای شیرین ساعت 23 هر شب است و به احتمال زیاد ساعت پخش تکرار سریال دردسرهای شیرین نیز ساعت ۱۵ خواهد بود.

عوامل پشت صحنه دردسرهای شیرین

  • مجری طرح: محسن کرمی
  • مدیر تولید: مسعود عسگری
  • مدیر تصویربرداری: جمال شمصدابردار: سیامک بالائی‌نیازی
  • آهنگساز: حمیدرضا صدری
  • طراح گریم: امید گل‌زاده
  • طراح صحنه: محمدرضا قراگزلو
  • طراح لباس: ندا سلیمی
  • دستیار یک کارگردان و مدیر برنامه‌ریزی: امید همتی‌فراز
  • تصویربردار: وحید ملک‌محمدی
  • تدوینگر: کاوه حمیدی‌ایمانی
  • صداگذار: مهرداد جلوخانی
  • عکاس: زهرا جعفری
  • دستیار دوم کارگردان: امیرافشار مخبریان‌نژاد
  • دستیار برنامه‌ریز: آیلار شجری
  • دستیاران تصویر: ابراهیم علیزاده، رامین علیزاده، مهدی نیکخواه

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال دردسرهای شیرین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر