coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

جسد گرتا ودلر مدل روس مخالف پوتین در چمدان پیدا شد [+تصاویر]

جسد گرتا ودلر مدل روس پس از گذشت یک سال از گمشدن وی در یک چمدان پیدا شد. وی یک ماه پیش از کشته شدن، پوتین را روان‌آزار نامیده بود.

ودلر یک ماه پس از خطاب کردن پوتین به روان آزار، توسط دوست پسرش، Dmitry Korovin، به قتل رسید. گرتا ودلر ۲۳ ساله گفته بود طمع پوتین برای گسترش قلمرو روسیه، منجر به یک مصیبت خواهد شد.

دوست پسر وی به خفه کردن او در مسکو پس از دعوای مالی اعتراف کرد. Dmitry Korovin تا مدت‌ها پس از به قتل رساندن گرتا، به انتشار تصویر و ویدیو در صفحات اجتماعی گرتا ادامه داد تا دیگران تصور کنند گرتا زنده است.

جسد گرتا ودلر مدل روس

جنازه گرتا ودلر دیروز داخل یک چمدان پیدا شد. با اینکه این حادثه درست یک ماه پس از سخنان سیاسی این مدل رخ داده است، اما هیچ ارتباطی میان این حادثه و روان‌آزار نامیدن پوتین دیده نمی‌شود. Dmitry Korovin اعتراف کرده است که او را کشته و سه شب با جنازه وی در یک چمدان، در هتلی مانده است.

جسد گرتا ودلر مدل روس

سپس جنازه وی را به منطقه لیپتسک برده و بیش از یک سال آن را در صندوق عقب خودرو گذاشته است. در این مدت نیز عکس‌های این مدل را در اینستاگرام پست می‌کرده تا کسی به غیاب او شک نکند و مردم فکر کنند که گرتا زنده است.

طبق گزارشاتی که موجود است، رابطه گرتا و دوس پسرش در اوایل بسیار عالی و خوب بوده است. اما پس از یکسال اوضاع تغییر می‌کند و Dmitry  مدام گرتا را اذیت می‌کرده است. در نهایت هم این رابطه به این فاجعه دردناک ختم می‌شود.

جسد گرتا ودلر مدل روس

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره این موضوع چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    چرا اسراف میکنید بیشرف ها شما که نمیخاید بفرستید برای من استفاده کنم چیز ببخشید مراقبت کنم ازش خدا لعنتتون کنه

    پاسخ

    واقعا چرا بابا میامدی ایران خودم میگرفتمت

    پاسخ