coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات دوربین ردمی کی 50 در پوستری جدید آشکار شد

گوشی‌های سری Redmi K50 به‌زودی در بازار چین راه‌اندازی می‌شوند و ردمی، هر روز اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها را فاش می‌‌کند. این‌بار مشخصات دوربین ردمی کی 50 در پوستر جدید ردمی آشکار شده است.

ردمی رویدادی را در تاریخ 17 مارس (26 اسفند) برگزار خواهد کرد و در آن از گوشی‌های Redmi K50 Pro ،Redmi K50 و Redmi K50 Pro Plus رونمایی خواهد کرد. کمپانی ردمی تا قبل از رویداد رونمایی، چندین پوستر را منتشر کرده و مشخصات سری ردمی کی 50 را با هواداران خود به اشتراک گذاشته است.

امروز نیز جزییات بیشتری از مشخصات دوربین ردمی کی 50 فاش شده که در ادامه به جزییات آن می‌‌پردازیم.

مشخصات دوربین ردمی کی 50

ردمی با انتشار پوستر جدید خود اعلام کرد که هر سه گوشی ردمی K50،‌ ردمی K50 Pro و ردمی K50 Pro Plus به قابلیت ارزشگیر اپتیکال (OIS)‌ مجهز می‌شوند. با این قابلیت، کاربر بدون نگرانی از بابت لرزش دست می‌تواند تصاویر با کیفیتی را ثبت کند.

مشخصات دوربین ردمی کی 50 در پوستری جدید آشکار شد

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، ردمی با انتشار پوسترهای مختلف، مشخصات سری Redmi K50 را آشکار کرده است. این کمپانی در یکی از پوسترها اعلام کرد سری ردمی کی 50،‌ اولین گوشی‌های مجهز به بلوتوث 5.3 خواهند بود.

در پوستری دیگر مشخص شد که این گوشی‌ها به باتری 5000 میلی‌‌آمپرساعتی مجهز می‌شوند. این باتری از تکنولوژی شارژ 120 واتی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند باتری گوشی را در عرض 20 دقیقه به طور کامل شارژ کند.

ردمی همچنین اعلام کرده است که گوشی‌های خانواده ردمی K50 به پنل نمایشگر سامسونگ با رزولوشن 2K مجهز می‌شوند. تراکم پیکسل این نمایشگر 526 ppi است و از تنظیمات پیشرفته‌ نیز پشتیبانی می‌‌کند.

گوشی‌های ردمی کی 50، ردمی کی 50 پرو و ردمی کی 50 پرو پلاس به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون 870، دایمنسیتی 8100 و دایمنسیتی 9000 برخوردار می‌‌شوند. Redmi K50G یکی دیگر از گوشی‌های این خانواده است که در بهمن ماه گذشته راه‌اندازی شد. این گوشی گیمینگ از مشخصات رده‌بالاتری بهره می‌‌برد و به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات دوربین ردمی کی 50 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر