;
coinex

مک لارن مجموعه NFT برای خودروهای خود راه‌اندازی می‌کند

شرکت خودروسازی مشهور مک لارن مجموعه NFT برای خودروهای سوپر لاکچری خود با همکاری پلتفرم متاورس infinitWorld تولید خواهد کرد.

مک لارن اتوموتیو در حال برنامه ریزی برای ساخت بازاری است که در آن توکن‌های غیر قابل تعویض NFT خود را برای مشتریانش در دسترس قرار دهد تا آنها به تجربه‌ای منحصر بفرد دست یابند.

خودروسازی مک لارن اکنون در حال تولید و ساخت توکن‌های غیر قابل تعویض خود برای ماشین‌های سوپر لاکچری با همکاری متاورس پلتفرم infiniteWorld است.

مک لارن مجموعه NFT خود را بر روی Tezos عرضه خواهد کرد

روز سشنبه این سازنده خودرو انگلیسی اعلام کرد که در حال برنامه ریزی برای ساخت بازاری برای فروش NFT است، تا صاحبینش به تجربه‌ای ویژه دسترسی پیدا کنند. قرار بر همکاری با متاورس infiniteWorld است، شرکتی که به برندها کمک می‌کند تا دارایی‌های دیجیتال خود را بسازند و رابطه و تعامل خود را با مشتری بهبود ببخشند.

InfiniteWorld در دسامبر اعلام کرده بود  که طبق برنامه یک ادغام 700 میلیون یورویی با special purpose acquisition company (SPAC) خواهند داشت، موجودیت جدید معالات خود را در Nasdaq تحت عنوان JPG انجام خواهد داد.

مک‌لارن اتوموتیو، که به‌طور عام با نام مک‌لارن شناخته می‌شود، تولیدکننده خودروهای اسپرت بریتانیایی است.

مطالب مرتبط:

مک لارن مجموعه NFT

مک‌لارن با هدف ساخت خودروهای شهری با تکنولوژی ماشین‌های مسابقات فرمول یک در سال 1989 با نام مک‌لارن کارز تأسیس شد. این شرکت همکاری نزدیکی با تیم فرمول یک مک‌لارن ریسینگ دارد و بخشی از گروه مک‌لارن است. این شرکت در زمینه دارایی‌های دیجیتال نیز فعال است، پلتفرم NFT آنها بر روی شبکه Tezos خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Coindesk

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر