coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تحریم‌های روسیه منجر به بیت کوین یک میلیون دلاری می‌شود [تحلیل بنیانگذار بیت‌مکس را بخوانید]

آرتور هیز، یکی از بنیانگذاران Bitmex، اخیراً یک مطلب در وبلاگ مدیوم خود را منتشر کرده است، پیش‌بینی کرد که قیمت بیت کوین یک میلیون دلاری می‌شود

آرتور هیز، یکی از بنیانگذاران Bitmex، اخیراً یک مطلب در وبلاگ مدیوم خود را منتشر کرده است، جایی که او توضیح داده است چگونه جنگ اوکراین و تحریم روسیه به پایان سیستم پولی دلار نفتی/یورو دلار و بزرگترین انتقال ثروت به طلا و بیت کوین را که جهان تا کنون دیده است منجر می‌شود.

هیز بر این باور است که حذف بزرگترین تولیدکننده انرژی جهان از سیستم مالی عواقب عظیم و غیرقابل تصوری را به همراه خواهد داشت که قابل محاسبه نیست. اکنون جهان سیستم مالی خود را در برابر روسیه مصلح می‌کند و این برای همه روشن خواهد کرد که این سیستم مالی بی‌طرف نیست.

طلای 10 هزار دلاری و بیت کوین یک میلیون دلاری

برای روسیه و کشورهای ناظر دیگر این پیام ارسال می‌شود که شبکه جهانی مالی موجود قابل اعتماو نیست و به سمت بیت‌کوین و طلا حرکت خواهند کرد. کشورهای دیگر به این نتیجه خواهند رسید که از سیستم مالی متفاوتی استفاده کنند.

بیت کوین یک میلیون دلاری

هیز پیش بینی کرد زمانی که طلا به بالای 10 هزار دلار می رسد و بیت کوین یک میلیون دلاری می‌شود. بازار نزولی ارزهای فیات بزرگترین انتقال ثروتی را که جهان تاکنون دیده است، آغاز خواهد کرد

هیز در مورد نظر عمومی موجود که بیت‌کوین طلای دیجیتال است، به این موضوع اشاره کرد که جابه‌جایی دارایی از طریق بیت‌کوین بسیار راحت‌تر از طلا است.

او می گوید مطمئن هستم که یک بحران مالی بزرگ رخ خواهد داد:

من 100% مطمئن هستم که یک بحران مالی با ابعاد حماسی وجود خواهد داشت که ناشی از ضرر تولیدکنندگان کالا و معامله گرانی است که هر جنبه ای از سیستم مالی جهانی شده را تحت تأثیر قرار می دهند.

از نظر هیز، مسدود شدن روسیه از شبکه پرداخت سوئیفت تنها باعث تشویق سایر کشورها به دور شدن از این سیستم می شود. نظر او این است که، اگرچه چندین کشور وجود دارند که این شبکه را اداره می کنند، اما ایالات متحده و اروپا هستند که آن را کنترل می کنند.

او در پست وبلاگ خود می‌گوید: «آیا باید در دارایی‌هایی که بر روی این شبکه پولی دیجیتال مجاز و متمرکز می‌روند پس‌انداز کنید؟»، و در ادامه این سوال را مطرح می‌کند که آیا این اعتماد باقی خواهد ماند که کشورهای دیگر «پس‌انداز» خود را نخواهند داشت؟ مصادره شد؟

“بیشتر خوانندگان در یک بندر آزاد خزانه ای ندارند تا سنگ های حیوان خانگی زرد رنگ خود را در آن ذخیره کنند – در عوض، شما یک انبار سخت تر و قابل حمل تر از ثروت می خواهید.

بیت کوین یک میلیون دلاری

هیز اولین کسی نیست که معتقد است تحریم روسیه جهان را به سوی یک سیستم اقتصادی جدید حرکت می‌دهد. دولت چنین اکنون با سرعت بیشتری به دنبال معرفی ارز دیجیتال یوان است تا معاملات بین‌المللی را از طریق آن انجام دهد.

رابرت کیوساکی نویسنده معروف کتاب پدر ثروتمند پدر فقیر اخیرا طی توییتی اظهار داشت قدرت دلار رو به افول است و قرداد دولت عربستان با چین برای فروش نفت و انجام معاملات با وسیله یوان چین نشانه‌هایی از قدرت چین است.

مطالب مرتبط:

جیم راجر سرمایه‌گذار معروف هم معتقد است یک ارز بین‌المللی باید بی‌طرف باقی بماند اما با توجه به رفتار آمریکا کشورها به دنبال جایگزین خواهند رفت زیرا واشنگتون جوانمردانه عمل نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: Cryptoslate

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر