;
coinex

ساعت پخش عیدانه عمو پورنگ نوروز 1401 [+ ساعت پخش تکرار]

شبکه 2 برای نوروز سال جدید برنامه ویژه عمو پورنگ را تدارک دیده است. در ادامه برای اطلاع از ساعت پخش عیدانه عمو پورنگ نوروز 1401 همراه ما باشید.

شبکه دو سیما در فهرست برنامه های نوروزی 1401 خود، برنامه خاص عیدانه عمو پورنگ را در نظر گرفته است. برنامه‌ای که از 26 اسفندماه 1400 و همزمان با عید نیمه شعبان با اجرای داریوش فرضیایی و سپند امیر سلیمانی روی آنتن می‌رود. قرار است این دو مجری در زمان پخش این برنامه میزبان مهمانانی در کلبه عمو پورنگ باشند. در ادامه برای اطلاع از زمان پخش برنامه عیدانه عمو پورنگ و ساعت پخش تکرار عیدانه عمو پورنگ 1401 با ما همراه باشید.

ساعت پخش عیدانه عمو پورنگ نوروز 1401

مطابق اعلام قبلی، این ویژه برنامه تا لحظه تحویل سال 1401 ادامه دارد و در آن چهره‌های مطرحی از سینما و تئاتر تا تلویزیون و خوانندگان مشهور حضور خواهند داشت. ایده جدید این برنامه این است که در ترکیب مهمانان قرار است از افرادی از بدنه جامعه، مردم عادی و نمایندگان مشاغل مختلف هم استفاده شود و همگی با هم برنامه خاص عمو پورنگ را تدارک ببینند.

ساعت پخش عیدانه عمو پورنگ از شبکه دو از تاریخ 26 تا 28 اسفند از ساعت 21 تا حوالی 23 خواهد بود. در روز 29 اسفند هم بعد از اذان ظهر تا ساعات ابتدایی تحویل سال، عمو پورنگ با مخاطبان همراه بود. در این ویژه برنامه تحویل سال علاوه بر چهره‌های شناخته شده،‌ مهمانانی از اقشار مختلف جامعه و مردم هم حضور داشتند. یکی از بخش‌های خاص این برنامه هم اجرای گرشا رضایی،‌ خواننده محبوب این روزهای ایران بود.

ساعت پخش عیدانه عمو پورنگ نوروز 1401

داریوش فرضیایی که عموم کودکان او را با نام عمو پورنگ می‌شناسند، چهره‌ محبوب و دوست‌داشتنی همه کودکان و نوجوانان ایرانی است. او از معدود سوپراستارهای تلویزیون ایران برای کودکان است که سال‌ها است در اوج محبوبیت و شهرت است.

او در حوزه تهیه‌کنندگی و مجری‌گری برنامه‌های خاص کودکان و نوجوانان کارنامه پرباری دارد. به علاوه که تجربه چند مورد بازیگری را هم در کارنامه‌اش دارد. از مهمترین آثار فرضیایی که در سالیان اخیر با استقبال ویژه‌ای مواجه شده باید به مجموعه محله گل و بلبل، مجموعه بچه محل و مجموعه کلبه عمو پورنگ اشاره کرد.

چالش نوروزی فرضیایی اما محک زدن خود با برنامه‌ای نسبتا جدی‌تر و مختص تحویل سال است. او در این برنامه که فقط برای کودکان نیست قصد دارد تجربه گذشته خود را تکرار کند. او در سال 1396 در کنار پژمان بازغی ویژه برنامه تویل سال شبکه دو را اجرا کرد که آن برنامه هم استقبال خوبی داشت.

اما باید دید آیا امسال عمو پورنگ و ویژه برنامه تحویل سالش می‌توانند در رقابت با دیگر ویژه‌ برنامه‌های نوروزی سیما موفق باشند یا نه. برخی اخبار نیز از احتمال حضور مژده لواسانی در کنار فرضیایی به عنوان مجری دوم حکایت دارد. البته این اخبار هنوز تایید نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش عیدانه عمو پورنگ نوروز 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر