coinex
راهنمای خرید تکراتو

بازیگران سریال خانه پرتقالی ها ؛ بیوگرافی و تصاویر 

خانه پرتقالی ها یک مجموعه کمدی و فانتزی جدید است که از فروردین پخش می‌شود. برای آشنایی با داستان و بازیگران سریال خانه پرتقالی ها همراه تکراتو باشید.

خانه پرتقالی ها در ژانر درام، فانتزی و کودک-نوجوان ساخته شده و از برنامه های نوروزی 1401 است که با آغاز سال نو روی انتن شبکه دوم سیما می‌رود.

سریال خانه پرتقالی ها، به کارگردانی علیرضا شاه‌رستم بیک و علیرضا طهرانی و تهیه کنندگی غلامرضا بختیاری تولید شده است.

در ادامه به بیان مختصری از زندگینامه بازیگران سریال خانه پرتقالی ها پرداخته‌ایم. شما می‌توانید در این نوشتار عکس های بازیگران سریال خانه پرتقالی ها را هم مشاهده نمایید.

بازیگران سریال خانه پرتقالی ها

زمان پخش سریال خانه پرتقالی ها در نوروز 1401 هر روز ساعت ۱۹:۳۰خواهد بود. سریال خانه پرتقالی ها در ۲۶ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده، ۱۳ قسمت آن در عید پخش خواهد شد. بر اساس اخبار 13 قسمت دیگر این مجموعه نیز در ایام ماه مبارک رمضان به روی آنتن خواهد رفت.

 

در این سریال که برای گروه کودک-نوجوان ساخته شده است بازیگران جوان و خردسال در کنار بازیگران مطرح و باتجربه به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند. ما در این نوشتار به معرفی برخی از بازیگران سریال خانه پرتقالی‌ها می‌پردازیم.

رضا فیاضی

بازیگران سریال خانه پرتقالی ها

رضا فیاضی زاده‌ی ۱۵ تیر ماه سال ۱۳۳۲ در اهواز است. او در سال ۱۳۵۴ وارد دانشکده هنرهای زیبا شد. وی با بازی در مجموعه  آرایشگاه زیبا شناخته شد و با ایفای نقش آقای جمالی در سریال قصه های تا به تا (زی زی گولو) شهرت رسید.

فیاضی سال‌هاست در بازیگری، نویسندگی، صداپیشگی و کارگردانی و اجرا فغالیت دارد. او چند کتاب شعر به چاپ رسانده‌ است.

شهین تسلیمی

بازیگران سریال خانه پرتقالی ها
زندگینامه بازیگران سریال خانه پرتقالی ها

شهین تسلیمی در ۱۹ شهریور ماه سال ۱۳۳۴به دنیا آمد. او در جوانی در چند تئاتر نقش‌آفرینی کرده است و نیز در رادیو هم تست صدا داده و پذیرفته شده بود، اما خانواده‌اش با فعالیت در هر دو مخالف بوده و او کار تئاتر و رادیو را رها کرد. او همراه خانواده مدتی در هند، ترکیه و کانادا بوده اما برای علاقه به ایران دوباره به کشور بازگشته است و در ایران زندگی می‌کند.

الیزابت امینی وی را برای ایفای نقش در سریال باغ مظفر به مهران مدیری معرفی کرد و بازی در این مجموعه آغاز کار تسلیمی شد. از کارهای او می‌توان سریال بزنگاه، زن بابا، چهارچرخ، وضعیت سفید، ارمغان تاریکی، خانه اجاره‌ای و دردسرهای عظیم را نام برد.

وی بازی در عرصه نمایش را از سال ۱۳۶۹ در تئاتر گیلان آغاز کرد. او دانش‌آموخته کارشناسی ارشد بازیگری و کارگردانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است و سال ۱۳۷۶ و پس از پایان تحصیلاتش به‌طور جدی تری وارد عرصه تصویر شد. بشارتی سابقه بازی در حدود ۲۳ تئاتر را دارد و ۲۷ مجموعه تلویزیونی با کارگردانان خوب و مجموعه سازان داشته، در ۱۳ تله فیلم بازی کرده‌است و چندین فیلم سینمایی در کارنامه اش دارد.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال خاتون

بازیگران سریال یاغی

 

فرهاد بشارتی

بازیگران سریال خانه پرتقالی ها
عکس های بازیگران سریال خانه پرتقالی ها

فرهاد بشارتی متولد ۱۳۴۵ در رشت است. بشارتی از سال ۱۳۶۹ در تئاتر گیلان فعالیتش را آغاز کرد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد بازیگری و کارگردانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران بوده و  و پس از پایان تحصیلاتش به‌طور جدی تری وارد عرصه تصویر شد. او با بازی در سریال دنیای شیرین دریا به شهرت رسید.

وی نقش‌آفرینی در تئاترها، تله فیلم‌ها، مجموعه های تلویزیونی بسیاری و نیز چندین فیلم سینمایی در کارنامه هنری‌اش دارد. فرهاد بشارتی یکی از بازیگران فعال در کارهای نمایشی حوزه‌ی اجتماعی، خانوادگی، کودک و نوجوان، پلیسی و طنز است. شما در حال خواندن بیوگرافی بازیگران سریال خانه پرتقالی ها هستید.

بهراد خرازی

بازیگران سریال خانه پرتقالی ها

بهراد خرازی زاده‌ی ۶ اسفند ماه سال ۱۳۵۲ است. به گفته خودش زندگی پر فراز و نشیبی داشته و بعد از چند کار موفق در تلویزیون، مدتی برای کاری غیر از بازیگری به روسیه رفته است و بعد از چند سال دوباره به ایران آمده است و بازیگری را از گرفته است.

نقش‌آفرینی در مجموعه‌های سیب خنده و مجید دلبندم از کارهای شاخص او در دهه هفتاد است.

مهنا سیدی

بازیگران سریال خانه پرتقالی ها

مهنا سیدی زاده‌ی ۹ اسفند ماه سال ۱۳۹۱ در تهران است. مهنا سیدی بازیگری را در آموزشگاه بارانا آموخته است. او از بازیگران خردسال عرصه سینما و سریال است.

نخستین حضور حرفه‌ای او در عرصه‌ی بازیگری در سریال ملکه گدایان بود که در نقش کودکی باران کوثری بازی کرد. مهنا یکی از بازیگران مجموعه خانه پرتقالی هاست.

اگر از علاقه‌مندان خواندن بیوگرافی بازیگران جدیدترین مجموعه‌های تلویزیون هستید، می‌توانید با مطالعه نوشتار  بازیگران سریال زیرخاکی 3  با هنرمندان این سریال بیشتر آشنا شوید.

ایلیا دهقان

بازیگران سریال خانه پرتقالی ها

در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال خانه پرتقالی ها می‌رسیم به ایلیا دهقان، او بـه‌ عنوان کوچک‌ ترین کمدین‌ استندآپ شناخته می‌شود. ایلیا حسن ریوندی را از موفق‌ترین‌های استندآپ کمدی می داند و علاقه دارد در آینده مثل او اجرا کند.

خانواده ایلیا وی را بـه کلاس بازیگری کانون فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان هدایت در محله شادآباد ثبت‌نام کردند. او برای اولین بار سال۱۳۹۶در بوستان آزادگان برای ۳هزار  نفر برنامه اجرا کرد.

ایلیا دهقان در فیلم های دست ‌های کوچک روزگار، خیابان بازی، نظر کرده و سربار به ایفای نقش پرداخته است.

آیلین جاهد

بازیگران سریال خانه پرتقالی ها

آیلین جاهد زاده‌ی دی ماه سال ۱۳۹۳ در تهران است. پیش آن که آیلین جاهد وارد عرصه بازیگری شود، مادرش یک اکانت اینستاگرام برای آیلین جاهد ایجاد کرده بود که عکس‌‌های او را در استایل‌ها و ژست‌های متفاوت به اشتراک می‌گذاشت. گویا او مدل بعضی از برندهای کودک ونوجوان است.

آیلین جاهد از بازیگران فیلم خط فرضی به کارگردانی فرنوش صمدی است که در بخش سودای سیمرغ سی ونهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. او همچنین در سریال محکومین ۲ و سریال شاهرگ، سریال سیاه و سفید و سریال روزی روزگاری به ایفای نقش پرداخته است.

ترانه کوهستانی

بازیگران سریال خانه پرتقالی ها

ترانه کوهستانی در سال 1364 در تهران به دنیا آمد. او دیپلم رشته ریاضی را دارد. او در 15 سالگی دوره کلاس بازیگری را زیر نظر علی کوچکی در حوزه هنری کرج گذراند. پس از آن به مدت یک سال بعد دوره کامل موسسه جام جم شرکت کرد. در 21 سالگی با سریال پروانه ای در باد وارد قاب تلویزیون شد.

ترانه کوهستانی پس از دو تجربه کاری که به عنوان منشی صحنه بود، با نمایش پادو عالی به کارگردانی یونس آبسالان به روی صحنه رفت. او به عنوان مدیر تولید در مجموعه فرصت دوم حضور داشته و نیز در نمایش زمزمه مردگان دستیار کارگردان بوده است.

 

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال ساخت ایران 3

بازیگران سریال سرجوخه

 

داستان سریال خانه پرتقالی ها

نکته جالب درمورد فضای فانتزی و طنز این مجموعه‌ی تلویزیونی این است که روایتگر ماجراهای این خانواده، فولکسی قدیمی بوده که در گوشه حیاط خانه پارک شده است.

بازیگران سریال خانه پرتقالی ها

در خلاصه داستان خانه پرتقالی ها آمده است: در یک خانه قدیمی سه طبقه، پدربزرگ و مادربزرگ به همراه فرزندانشان زندگی می‌کنند. در قانونی نانوشته در این خانواده که وضع مالی متوسطی دارند، رسم بر این است که هر زوج صاحب چهار فرزند شود. فضای این سریال فانتزی و کمدی به صورتی است که موی همه بازیگران فِر و اسمشان با «فَر» شروع می‌شود.

عوامل سریال پرتقالی ها

  • کارگردانان: علیرضا شاه‌ رستم
  • تهیه‌کننده: غلامرضا بختیاری
  • نویسنده: سهیل غلامرضاپور
  • دستیار نویسنده: نسیم مهماندوست
  • تدوین: رضا وحدانی
  • گرافیست: زهرا طهرانی
  • صدابردار: محسن پازش
  • صحنه: یوسف بهشتی
  • گریم: اشکان وثوقی
  • مدیر تولید: بیژن محرمی
  • فیلمبردار: امیر قربانخوانی
  • برنامه‌ ریز: بهار امیدنژاد
  • بازیگردان: کامبیز بنان
  • مدیر هنری: نغمه قهاری
  • عکاس: شراره سامعی
  • تصویربردار پشت صحنه: مهسا کوچک

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازیگران سریال خانه پرتقالی ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بعد از مدت ها همچنین سریالی دیدم خیلی بهتر از فیلم و سریال‌های دپرس کننده هست و اینکه راوی یه ماشین قدیمی و با تجربه هست خیلی باحاله اون چهارتا وروجک موفرفری هم که عالی هستن.

    پاسخ