;
coinex

ریلمی GT Neo 3 به دوربین رده‌بالای Sony IMX766 مجهز می‌شود

مدیر اجرایی ارشد ریلمی، یکی از اصلی‌ترین مشخصات دوربین ریلمی GT Neo 3 را فاش کرد. این گوشی از سنسور دوربین پرچمدار Sony IMX766 و قابلیت پشتیبانی از OIS برخوردار می‌شود.

ریلمی به‌زودی از گوشی پرچمدار خود رونمایی خواهد کرد و مثل هر برند معروف دیگری، هر روز جزییات بیشتری از مشخصات Realme GT Neo 3 را فاش می‌کند.

Chase Xu، یکی از مدیران اجرایی ارشد ریلمی با انتشار پستی در ویبو، اطلاعات مهمی از مشخصات دوربین ریلمی GT Neo 3 را منتشر کرد.

دوربین ریلمی GT Neo 3

این مدیر ارشد اعلام کرده است که گوشی ریلمی جی تی نئو 3 از سنسور پرچمدار 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 با قابلیت پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال (OIS) برخوردار می‌شود.

ریلمی GT Neo 3 به دوربین رده‌بالای Sony IMX766 مجهز می‌شود

بد نیست بدانید که این سنسور دوربین در گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی 12، سری ویوو ایکس 70، سری اوپو فایند ایکس 3 و سری اووپو فایند ایکس 5 هم وجود دارد.

مجهز شدن گوشی به سنسور پرچمدار، لزوما به این معنا نیست که ریلمی جی تی نئو 3 از قابلیت‌های دوربین و عکسبرداری فوق‌العاده‌ای برخوردار می‌شود. گوشی‌ها علاوه بر سخت‌افزارهای قدرتمند، باید به ویژگی‌های نرم‌افزاری پیشرفته نیز مجهز شوند که قابلیت پشتیبانی و اجرای درست سخت‌افزارها را داشته باشند.

به همین دلیل،‌ مدیر ارشد ریلمی در ادامه پست ویبو خود اعلام کرد که ریلمی برای گوشی GT Neo 3 از یک الگوریتم جدید و پیشرفته استفاده کرده که سرعت فوکوس آن 94 درصد و سرعت شاتر آن 62 درصد سریع‌تر از گوشی نسل قبلی Realme GT Neo 2 است.

ریلمی GT Neo 3 به دوربین رده‌بالای Sony IMX766 مجهز می‌شود

این مدیر اجرایی همچنین مدعی شده که دوربین ریلمی GT Neo 3 توانایی بهتری برای عکاسی در حالت شب دارد.

ریلمی جی تی نئو 3 در بازار بهترین گوشی‌های میان‌رده رقابت خواهد کرد؛ اما دست کمی از گوشی‌های سری پرچمدار ریلمی ندارد. این گوشی به غیر از دوربین پرچمدار، به تکنولوژی شارژ پیشرفته نیز مجهز می‌شود.

پیش از این شایع شده بود که Realme GT Neo 3 به تکنولوژی شارژ 150 واتی مجهز می‌شود. ریلمی مدعی است که این تکنولوژی می‌تواند باتری کاملا خالی را در عرض 5 دقیقه تا 50 درصد شارژ کند.

ویژگی رده‌بالای دیگر این گوشی،‌ تراشه دایمنسیتی 8100 است. این تراشه در بنچمارک‌های مختلف توانسته بر تراشه پرچمدار کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 غلبه کند.

کیفیت صفحه نمایشگر نیز از دیگر مشخصات رده‌بالای ریلمی GT Neo 3 محسوب می‌شود. این گوشی به پنل نمایشگر AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز، نسبت نمایشگر به بدنه 94.2 درصد و تاچ سمپل ریت 1000 هرتز مجهز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره دوربین رده‌بالای Realme GT Neo 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر