;
coinex

روز و ساعت پخش مهمونی ایرج طهماسب چگونه است؟

ایرج طهماسب مجری محبوب برنامه‌ی کلاه قرمزی، مجموعه عروسکی جدیدی با نام مهمونی را ساخته است. برای اطلاع از روز و ساعت پخش مهمونی ایرج طهماسب همراه ما باشید.

مهمونی یک مجموعه عروسکی و گفتگو محور ایرانی به نویسندگی، کارگردانی و اجرای ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حسن خدادای است که در فروردین ۱۴۰۱ از شبکه نمایش خانگی نماوا پخش خواهد شد.

مهمونی یک مجموعه عروسکی در ژانر گفتگو محور است. در مهمونی از شخصیت‌های عروسکی جدید و متفاوتی رونمایی خواهد شد.

روز و ساعت پخش مهمونی ایرج طهماسب

قسمت اول مجموعه عروسکی مهمونی که از برنامه های نوروزی 1401 شبکه نمایش خانگی به شمار می‌آید، در دوم فروردین ماه ساعت ۲۱ به طور اختصاصی از نماوا و روبیکا پخش می‌شود.

روز و ساعت پخش مهمونی ایرج طهماسب

بر اساس اعلام سازندگان این مجموعه نمایشی، زمان پخش مهمونی ایرج طهماسب در دو هفته تعطیلات عید نوروز، سه‌شنبه‌ها و پنجشنبه‌ها در تاریخ‌های دوم، چهارم، نهم و یازدهم فروردین ماه خواهد بود. و پس از تعطیلات نوروز، این مجموعه نمایشی آخر هر هفته در روز‌های پنجشنبه ساعت ۲۱ از رسانه اینترنتی نماوا و روبیکا پخش خواهد شد.

هیچ یک از شخصیت‌های عروسکی مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی در برنامه مهمونی حضور نخواهند داشت، زیرا به گفته‌ی ایرج طهماسب، حق مالکیت تمامی شخصیت‌های مجموعه کلاه قرمزی با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

روز و ساعت پخش مهمونی ایرج طهماسب
روز و ساعت پخش مهمونی ایرج طهماسب

البته خانم مرضیه محبوب عروسک ساز شخصیت‌های عروسکی مجموعه کلاه قرمزی با برنامه مهمونی ایرج طهماسب همکاری دارد. اما حمید جبلی صدا پیشه عروسک‌های کلاه‌قرمزی و پسرخاله در این برنامه مهمونی طهماسب حضور ندارد. بیشتر صداپیشگان شخصیت‌های عروسکی برنامه مهمونی از شاگردان ایرج طهماسب هستند.

داستان برنامه مهمونی ایرج طهماسب

داستان مجموعه عروسکی مهمونی درباره‌ی همسایگان خانه‌ی جدید آقای مجری است.

ماجرا از این قرار است که در همسایگی خانه جدید آقای طهماسب که به تازگی به آن جا اسباب کشی کرده است، یک سالن عروسی قرار دارد. شخصیت های عروسکی جدیدی که بیشتر آن ها کارکنان این سالن عروسی هستند به زندگی او اضافه می‌شوند و زمینه‌ساز اتفاق های خاص و جذابی می‌شوند.

طهماسب مانند مجموعه کلاه قرمزی خودش خوانندگی تیتراژ آغازین برنامه مهمونی را بر عهده دارد. ترانه این آهنگ را سولماز نراقی سروده است. آهنگسازی آن توسط امیر توسلی انجام شده و اجرای گیتار را ملاد نودست بر عهده داشته است.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال دردسرهای شیرین

پایتخت 7 نوروز 1401 پخش می‌شود ؟

ایرج طهماسب زاده‌ی ۳۰ اردیبهشت ماه سال ۱۳۳۸ در تهران است. وی دانش آموخته‌ی رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. مرجان مدرسی همسر وی و ناصر طهماسب برادر او است. او همکاری خوبی را با حمید جبلی در فیلم‌ ها و مجموعه‌ های خود داشته است.

روز و ساعت پخش مهمونی ایرج طهماسب

طهماست فعالیت هنری‌ اش را با ‌نقش‌افرینی در فیلم آن سوی مه به کارگردانی منوچهر عسگری ‌نسب در سینما شروع کرد. او سال‌هاست مجری تلویزیون، هنرپیشه، صداپیشه، عروسک گردان، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و استاد دانشگاه است.

این هنرمند محبوب و مشهور بازیگری، کارگردانی و نویسندگی آثاری مانند کلاه قرمزی ۹۱، کلاه‌ قرمزی و پسرخاله، یکی بود یکی نبود، شهر موش ها، کلاه‌ قرمزی و سروناز، دختر شیرینی ‌فروش، زیر درخت هلو و کلاه‌ قرمزی و بچه ‌ننه را در کارنامه هنری‌ خود دارد.

ایرج طهماسب در سریال‌های آرایشگاه زیبا، النگ و دولنگ، خانواده عجیب و کلاه‌ قرمزی به ایفای نقش پرداخته و در برنامه صندوق پست و نخستین حضور شخصیت عروسکی کلاه‌ قرمزی در تلویزیون، به‌ عنوان مجری حضور داشته‌ است.

طهماسب در زمستان ۱۳۹۵ اولین کتاب داستان خود را با نام سه قصه را چاپ و منتشر کرد. او علاوه بر تدریس در دانشگاه‌های کشور از نیمه دوم سال ۱۳۹۶ جزو استادان رشته‌ی سینمای دانشگاه پارس است.

او در نوروز امسال پس از چهار سال دوری از سینما و تلویزیون با تولید برنامه «مهمونی» در فضایی به دور از تلویزیون به فعالیت هنری خود ادامه می‌دهد.

ایرج طهماسب همچون بسیار از کارگردانان مطرح تلویزیون به شبکه خانگی کوچ کرده است. حال باید منتظر بود و دید که مهمونی او مانند کلاه قرمزی با استقبال بینندگان روبرو می‌شود یا خیر.

عوامل برنامه مهمونی ایرج طهماسب

  • کارگردان: ایرج طهماسب
  • تهیه‌کننده: حسن خدادادی
  • بازیگران: سارا صبری، احمد فیاض، سهیل رهبرزارع، علی زر مهری
  • صداپیشگان: کاظم سیاحی، هوتن شکیبا، الی امامی، نازنین شعبانی، امیر ادیب، سهیل مستجابیان
  • عروسک‌گردان ها: مرضیه محبوب، محمد لقمانیان، شیما بخشنده
  • سازنده موسیقی متن: امیر توسلی

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص روز و ساعت پخش مهمونی ایرج طهماسب چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر