;
coinex

دانلود قسمت اول مهمونی ایرج طهماسب [با ترافیک نیم بها]

ایرج طهماسب یکی از محبوب‌ترین بازیگران بوده که طرفداران بسیار زیادی دارد. در ادامه برای دانلود قسمت اول مهمونی ایرج طهماسب با تکراتو همراه باشید.

همه ما ایرج طهماسب را با شخصیت دوست داشتنی کلاه قرمزی می‌شناسیم، حال قرار است مجموعه‌‌ی بسیار جذابی فارق از شخصیت محبوب کلاه قرمزی را از ایرج طهماسب تماشا کنیم. برای دانلود قسمت 1 مهمونی ایرج طهماسب با تکراتو همراه باشید.

دانلود قسمت اول مهمونی ایرج طهماسب

گفته می‌شود این برنامه با با گارگردانی و اجرای ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حسن خدادادی و علیرضا فراهانی بدون حضور حمید جبلی (شخصیت کلاه قرمزی) در این پروژه، در نوروز 1401 پخش خواهد شد.

در این مجموعه از شخصیت‌های عروسکی جدید و متفاوتی رونمایی خواهد شد. از صداپیشگان این عروسک‌ها می‌توان به هوتن شکیبا، کاظم سیاحی و سهیل مستجابیان اشاره کرد جالب است بدانید اغلب صداپیشگان شخصیت‌های عروسکی مهمونی از شاگردان ایرج طهماسب هستند.

اگر چه که از خیلی از طرفداران ایرج طهماسب معتقد‌اند ایرج طهماسب با شخصیت کلاه قرمزی ایرج طهماسب است اما در این اثر فوق العاده هیج کدام از شخصیت‌های مجموعه کلاه قرمزی را مشاهده نمی‌کنیم و قرار است شاهد اتفاقاتی جذاب با عروسک‌های جدید باشیم.

لازم به ذکر است که در این مجموعه گفتگو محور ایرانی حمید جبلی که پیش از این در اکثر آثار طهماسب حضور یافته حضور ندارد. با این حال تعدادی از صداپیشگان، عروسک‌گردانان و به خصوص عروسک ساز شخصیت‌های مجموعه کلاه قرمزی (مرضیه محبوب) در مهمونی به ایفای نقش می‌پردازند.

اگر از طرفداران  ایرج طهماسب هستید و تمام اثار این مجری دوست داشتنی را دنبال می‌کنید به شما پیشنهاد می‌کنم این اثر متفاوت را از دست ندهید. در ادامه می‌توانیم به صورت مستقیم قسمت اول مهمونی ایرج طهماسب دانلود کنید. با ما همراه باشید.

عوامل مهمونی ایرج طهماسب

دانلود مهمونی ایرج طهماسب قسمت 1
دانلود قسمت اول مهمونی / دانلود مهمونی قسمت1 / دانلود قسمت اول مهمونی
  • ژانر: تاک شو
  • نویسنده: ایرج طهماسب، احمد فیاض، روجا بهبهانی، علی زرمهری، پانیذ زنگنه
  • کارگردان: ایرج طهماسب
  • صداپیشگان: هوتن شکیبا، سهیل مستجابیان، کاظم سیاحی، امیر ادیب، الی امامی، نازنین شعبانی

دانلود مهمونی ایرج طهماسب قسمت 1

برای دانلود قسمت اول مهمونی ایرج طهماسب از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

دانلود قسمت اول مهمونی ایرج طهماسب با کیفیت 480p: لینک

دانلود مهمونی ایرج طهماسب قسمت 1 با کیفیت 720p: لینک

دانلود مهمونی ایرج طهماسب قسمت اول با کیفیت 1080p: لینک

دانلود قسمت 1 مهمونی ایرج طهماسب همه کیفیت‌ها به صورت یکجا: لینک

مطالب زیر را در تکراتو از دست ندهید:

.

نظر شما درباره این سریال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر